Page 46 of 57
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 17/11/2015 15:15
by Renfe445
Miquel wrote:Granolleri wrote:Perdó però les 447 reformades que us posen en marxa tenen seients tous.
Perdona, però no comparem els seients tous de les 447R amb els de la 448 o 470. Ni punt de comparació, de fet el que no entenc es per què no han posat els mateixos.
Los asientos blandos de las 447 son tipo "urbano/interurbano". Los asientos de las 448 y 470 son los aptos para servicios regionales.
Yo también me pregunto lo mismo, ¿por qué [...] colocan ese tipo de asientos en las 447 sabiendo que los van a usar para líneas regionales?
Bueno, me replanteo la pregunta...
¿Quién tuvo la fantástica idea de poner asientos de plástico piedra?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 17/11/2015 20:46
by trensmat
Renfe445 wrote:Miquel wrote:Granolleri wrote:Perdó però les 447 reformades que us posen en marxa tenen seients tous.
Perdona, però no comparem els seients tous de les 447R amb els de la 448 o 470. Ni punt de comparació, de fet el que no entenc es per què no han posat els mateixos.
Los asientos blandos de las 447 son tipo "urbano/interurbano". Los asientos de las 448 y 470 son los aptos para servicios regionales.
Yo también me pregunto lo mismo, ¿por qué [...] colocan ese tipo de asientos en las 447 sabiendo que los van a usar para líneas regionales?
Bueno, me replanteo la pregunta...
¿Quién tuvo la fantástica idea de poner asientos de plástico piedra?
Los asientos de las 447 reformadas se parecen mucho a los asientos de las unidades 113 y 114 de FGC por desgracia.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 17/11/2015 20:49
by bigcoaster
trensmat wrote:Los asientos de las 447 reformadas se parecen mucho a los asientos de las unidades 113 y 114 de FGC por desgracia.
Per desgràcia? Estan prou bé per una línia de subrubans, i per un tren de Rodalies queden perfectes, ara, que si s'utilitzen de regionals tampoc no estan malament, tot i que podrien ser millors.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 17/11/2015 21:51
by trensmat
bigcoaster wrote:trensmat wrote:Los asientos de las 447 reformadas se parecen mucho a los asientos de las unidades 113 y 114 de FGC por desgracia.
Per desgràcia? Estan prou bé per una línia de subrubans, i per un tren de Rodalies queden perfectes, ara, que si s'utilitzen de regionals tampoc no estan malament, tot i que podrien ser millors.
Pues prefiero ir en un asiento de una 470 que son más cómodas que con un asiento de una 113 para hacer el trayecto entre Reus y Barcelona.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 17/11/2015 23:13
by bigcoaster
trensmat wrote:bigcoaster wrote:trensmat wrote:Los asientos de las 447 reformadas se parecen mucho a los asientos de las unidades 113 y 114 de FGC por desgracia.
Per desgràcia? Estan prou bé per una línia de subrubans, i per un tren de Rodalies queden perfectes, ara, que si s'utilitzen de regionals tampoc no estan malament, tot i que podrien ser millors.
Pues prefiero ir en un asiento de una 470 que son más cómodas que con un asiento de una 113 para hacer el trayecto entre Reus y Barcelona.
I jo, però no cal dir "per desgràcia". I també m'agradaria anar amb butaques d'estil sofà, però és un tren i els seients d'una 447 reformada estan prou bé per fer rodalies. Els veigs suficients per un regional, però crec que per un regional serien millors els d'una 470, però això no treu que siguin més bons que altres. Es nota que no heu fet un R12 de 3 hores sobre seients de plàstic.. (es broma, però ja sabeu que vull dir
).
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 17/11/2015 23:34
by trensmat
Yo he hecho un Barcelona - Valencia con un 447 durante 4 horas y media sin lavabo porque estaban estropeados.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 17/11/2015 23:35
by Renfe451
Jo he provat els seients tous de les 447 reformades a l'R3 i us asseguro que són força còmodes i la meva esquena ho agraeix. D'altra banda, em sembla increïble les queixes que estic llegint darrerament sobre aquesta reforma, i coincideixo amb el que ha dit en Granollerí, als usuaris de les línies regionals del nord (R11 i R12), ja que els hi agradaria tindre uns seients com aquests per als seus trajectes a Manresa-Lleida i Cerbère... jo he fet els dos trajectes amb una 447 amb seients de pedra i us asseguro que és tot un "via crucis" per al cos...
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Wednesday 25/11/2015 13:02
by cesc
Avui el 1er RG1 del dia cap a Figueres l'han fet una doble composicio de 447 reformades per la R3, concretament les unitats son la 447-090R +447-094R
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Friday 27/11/2015 21:03
by trensmat
El pueblo a hablado.
Vamos que el tunning creado por Renfe y la Generalitat no cuela a los usuarios de les Terres de L'Ebre, como dice el Tweet de esta chica donde esta la comodidad de estos trenes que de velocidad Máxima puede ir a 140 Kmh.
Vamos que no engañan a nadie.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Friday 27/11/2015 22:09
by Renfe451
trensmat wrote:El pueblo a hablado.
Vamos que el tunning creado por Renfe y la Generalitat no cuela a los usuarios de les Terres de L'Ebre, como dice el Tweet de esta chica donde esta la comodidad de estos trenes que de velocidad Máxima puede ir a 140 Kmh.
Vamos que no engañan a nadie.
Repito lo que dije antes... renuevan los trenes para las líneas regionales del sur, adaptándolas a este tipo de servicios y encima os quejais! Y mientras tanto los usuarios de las líneas del norte (R11 y R12), sufren con las 447 sin reformar y con asientos duros. Te aseguro que la gente que usa los regionales de Manresa-Lleida y Portbou-Cerbère, si les pusieran lo mismo que en las líneas del Ebre, lo agradecerán y mucho, vamos, como agua de mayo!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Friday 27/11/2015 22:39
by trensmat
Renfe451 wrote:trensmat wrote:El pueblo a hablado.
Vamos que el tunning creado por Renfe y la Generalitat no cuela a los usuarios de les Terres de L'Ebre, como dice el Tweet de esta chica donde esta la comodidad de estos trenes que de velocidad Máxima puede ir a 140 Kmh.
Vamos que no engañan a nadie.
Repito lo que dije antes... renuevan los trenes para las líneas regionales del sur, adaptándolas a este tipo de servicios y encima os quejais! Y mientras tanto los usuarios de las líneas del norte (R11 y R12), sufren con las 447 sin reformar y con asientos duros. Te aseguro que la gente que usa los regionales de Manresa-Lleida y Portbou-Cerbère, si les pusieran lo mismo que en las líneas del Ebre, lo agradecerán y mucho, vamos, como agua de mayo!
Ustedes tienen un servicio AVE/AVANT para ir a BCN, pero no voy a entrar al tu mas, nos quejamos por un motivo que afectan tanto a Tarragona y Girona que no entiendes o no lo Quieres entender que una unidad 447 no esta preparada para hacer este tipo de trayectos ni los de Portbou.
Los usuarios de las Terres de L'Ebre como de la Rivera de L'Ebre exigimos a la Generalitat y a Renfe que compre material nuevo de la serie 449 o de la serie de Alstom Regio N2, que vamos la Generalitat tiene dinero para comprar material nuevo para la línea de La Pobla de Segur y para la línea de Terrassa pero no hay dinero para comprar material nuevo para MD.
También me quejó que Renfe compre solo material nuevo para AVES deficitarios y líneas LD deficitarias.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Friday 27/11/2015 23:01
by Miquel
Renfe451 wrote:Repito lo que dije antes... renuevan los trenes para las líneas regionales del sur, adaptándolas a este tipo de servicios y encima os quejais! Y mientras tanto los usuarios de las líneas del norte (R11 y R12), sufren con las 447 sin reformar y con asientos duros. Te aseguro que la gente que usa los regionales de Manresa-Lleida y Portbou-Cerbère, si les pusieran lo mismo que en las líneas del Ebre, lo agradecerán y mucho, vamos, como agua de mayo!
Com a usuari de les R12, R13 i R14, per a mi la solució és tan senzilla com portar les 447R a la R11, RR3. La resta 448 i 470.
Jo estic fins els nassos de fer recorreguts de la R12 amb els seients de plàstic (quan abans, s'hi anava còmodament amb les 440R o 470). Prioritzar aquests trens al sud és un despropòsit tenint les altres línies com les tenen i canviant els trens només pel simple fet que són "vells", quan les 447 l'única millora real és l'acceleració, però aquesta millora només es nota quan has d'accelerar molt sovint i a la xarxa Catalana, fora del sector de Rodalies només és ideal a línia de Puigcerdà.
Podrien colar a la R12, però com la línia te un coixí de temps taaaant llarg (de Barcelona a St. Vicenç de Castellet si no passa res s'hi arriba amb +6/8, i després hem d'esperar per posar-nos en hora, i per si fos poc, després cal fer el mateix a Calaf) que portar una 447 no compensa en temps de trajecte per molt que la línia estigui plena de velocitats temporals definitives.
A més, aquests seients "tous" de la 447 són una broma quan ho comparem amb el que hi ha hagut fins ara, evidentment és més que l'original de la 447, però segueix estant fora de lloc. Era ben fàcil haver posats seients tous de veritat.
I per acabar, a sobre te menys places assegudes que els trens de Regionals, així que que vols que et digui... Per a mi els de Girona i Puigcerdà ja es poden confitar totes les 447 si volen, jo no les vull ni veure
Si continuen amb aquesta broma, al final m'hauré de plantejar seriosament passar-me al bus si la comoditat al tren (que ja triga molt més que per carretera) és inferior al que hi havia fins ara.
trensmat wrote:Ustedes tienen un servicio AVE/AVANT para ir a BCN, pero no voy a entrar al tu mas, nos quejamos por un motivo que afectan tanto a Tarragona y Girona que no entiendes o no lo Quieres entender que una unidad 447 no esta preparada para hacer este tipo de trayectos ni los de Portbou.
Los usuarios de las Terres de L'Ebre como de la Rivera de L'Ebre exigimos a la Generalitat y a Renfe que compre material nuevo de la serie 449 o de la serie de Alstom Regio N2, que vamos la Generalitat tiene dinero para comprar material nuevo para la línea de La Pobla de Segur y para la línea de Terrassa pero no hay dinero para comprar material nuevo para MD.
También me quejó que Renfe compre solo material nuevo para AVES deficitarios y líneas LD deficitarias.
El material mòbil de Rodalies és de renfe, per tant qui ha de comprar els trens és renfe. El que si que fa la generalitat és pressionar per a que certes sèries facin x serveis, tal com hem vist darrerament.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Friday 27/11/2015 23:27
by Granolleri
trensmat wrote:Ustedes tienen un servicio AVE/AVANT para ir a BCN
1) No tot és Barcelona. A mi, no em serveix de res l'Avant per anar de Granollers a Girona.
2) L'Avant només serveix a Girona i Figueres. És a dir, no serveix per als de Portbou, Colera, Llançà, Vilaguïga, Vilamalla, Sant Miquel de Fluvià, Camallera, Sant Jordi Desvalls, Flaçà, Bordils-Juià, Celrà, Fornells, Riudellots, Caldes de Malavella i Sils.
Jo estic fins els nassos de fer recorreguts de la R12 amb els seients de plàstic (quan abans, s'hi anava còmodament amb les 440R o 470).
Còmode anar en una 440R? En els seus seients de plàstic sense reposacaps? Ja se les pot confitar les 440R vostè, que jo no les vull.
Podrien colar a la R12, però com la línia te un coixí de temps taaaant llarg (de Barcelona a St. Vicenç de Castellet si no passa res s'hi arriba amb +6/8, i després hem d'esperar per posar-nos en hora, i per si fos poc, després cal fer el mateix a Calaf) que portar una 447 no compensa en temps de trajecte per molt que la línia estigui plena de velocitats temporals definitives.
A part de la part de la Plana de Lleida, a la resta de la línia no es poden superar els 120 km/h, per tant no compensa una 470. A part, no ens enganyem, Renfe se les voldrà treure de sobre tard o d'hora, així que jo prefereixo les 447 amb seients tous a una amb seients de plàstic. Per velocitat i demanda és molt més lògic una 470 a la R11 que a la R12.
I per acabar, a sobre te menys places assegudes que els trens de Regionals, així que que vols que et digui... Per a mi els de Girona i Puigcerdà ja es poden confitar totes les 447 si volen, jo no les vull ni veure
Com si els trens de la R12 anéssin plens a vessar... sigui més realista.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Saturday 28/11/2015 0:35
by sag470
Les 447R poden fer amb menys temps el tram de Bcn-Manresa de la R12 que les 470 gracies a l'acceleració. El problema de la R12 és que li dónen massa temps de trajecte per tal de no afectar la malla de la R4. Potser seria millor tornar a grafiar la malla per reduir temps.
El material móvil de Redalies és de Renfe, perque ha de tenir el material ncessari per realitzar el servei, amb les condicions que s'impossi. Renfe només comprará material si li ordena la Generalitat. Per fer aixó, que els compri directament la Generalitat i els subrogi a Renfe per tal mantenir-los. Com es fa a les concessions d'autobusos. Així només depens d'un operador, i no de l'operador, del material que tingui i sino pagar-li perque després se'ls quedi ell. Sembla que no hagin aprés de la línia de la Pobla.
El problema de les 470 és sabut. No poden circular a partir de 2020. A més Rodalies el que vol és reduir la edad mitjana i aixó passa per retirar el material més vell, i de les solucions possibles (compra o adaptació de material existent) han adoptat per adaptar les 447. Les següents a retirar a Rodalies seran les 450/451.
Dubto que Renfe compri més 449. Diria que la flota eléctrica de MD pasará per els 57 S449, 26 S448 i uns 30 S447.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Saturday 28/11/2015 16:13
by Miquel
Granolleri wrote:Còmode anar en una 440R? En els seus seients de plàstic sense reposacaps? Ja se les pot confitar les 440R vostè, que jo no les vull.
Tenien els seients més touets que els de les actuals 447. De totes maneres, tranquil que ja fa temps que no hi corren, per tant no se les confitarà ningú.
Granolleri wrote:A part de la part de la Plana de Lleida, a la resta de la línia no es poden superar els 120 km/h, per tant no compensa una 470. A part, no ens enganyem, Renfe se les voldrà treure de sobre tard o d'hora, així que jo prefereixo les 447 amb seients tous a una amb seients de plàstic. Per velocitat i demanda és molt més lògic una 470 a la R11 que a la R12.
Una 470 compensa pel sol fet que el temps de trajecte serà el mateix que amb una 447. De res serveix accelerar més ràpid si després el teu horari ve determinat per encreuaments i per tant no et pots avançar.
El tram "problemàtic" és entre Calaf i Terrassa. Si et passes de "llest" arribant abans caldrà esperar, i prefereixo esperar en una 470 que en una 447 o 447R. A banda, els horaris els compleix perfectament una 470, i fins i tot amb temps, per tant no hi ha cap justificació a voler una 447.
Altre cosa es que Renfe i la Generalitat especialment se les vulguin treure de sobre, el que no es pot dir es que les 447 són millors que les 470 quan al cap i a la fi, els avantatges de l'acceleració només és noten quan s'ha d'incrementar la velocitat de manera molt seguida, que en cap cas és el cas de les línies regionals, excepte la RR3. A la R12 si a Adif fos seria, totes les limitacions de velocitat temporals estarien solucionades des de fa anys i no caldria estar tota l'estona minvant la velocitat fins a límits tan emprenyadors com els 30Km/h poc abans de Manresa (si no recordo malament) o els 20Km/h en un tram entre Cervera i Tàrrega.
Granolleri wrote:Com si els trens de la R12 anéssin plens a vessar... sigui més realista.
En cap cas he dit que els trens de la R12 vagin plens a vessar, però servidor en els seus trajectes entre Barcelona i Lleida per Regionals ha anat dret i encaixonat entre Sants i Tarragona i/o Reus per la R14 diverses vegades. (Fins que vaig decidir agafar-lo a l'estació de França i triar el seient que preferís sense haver de "barallar-me" amb força gent alhora). Així que sóc realista si afirmo que les 447 no són aptes per aquestes línies.
sag470 wrote:Les 447R poden fer amb menys temps el tram de Bcn-Manresa de la R12 que les 470 gracies a l'acceleració. El problema de la R12 és que li dónen massa temps de trajecte per tal de no afectar la malla de la R4. Potser seria millor tornar a grafiar la malla per reduir temps.
No et pensis, jo ja feia la línia quan hi havia les 470 i t'asseguro que si no hi havia problemes seguies arribant amb un bon coixí. De fet fins i tot un cop vam arribar a l'hora a Calaf (des de Manresa) portant un retard de 10 minuts al pas per Sant Vicenç. Calaf amunt el tren ja pot córrer més i les parades estan força distants per tant tampoc hi ha un guany real de temps doncs el que t'estalvies per aquí ho perds per allà. (I ja no parlem quan un dels dos va tard per fer l'encreuament a Calaf).
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 29/11/2015 13:29
by Danilleida
Avui una 447 amb PMR fa la R12 amb pintades... tambe havia dos 470 una de elles pintada de dalt a baix.No vigilen els trens a Lleida o volen fer veure que son trens deteriorats per vendre'ns la implantacio de la plaga 447 a regionals?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Monday 30/11/2015 13:16
by Renfe451
Danilleida wrote:Avui una 447 amb PMR fa la R12 amb pintades... tambe havia dos 470 una de elles pintada de dalt a baix.No vigilen els trens a Lleida o volen fer veure que son trens deteriorats per vendre'ns la implantacio de la plaga 447 a regionals?
Això és simplement, que no els vigilen...
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Wednesday 02/12/2015 15:04
by trainman
La 447-181R ya se ha escapado a la R12. Hoy la he visto haciendo el Lleida (8:50)-L'Hospitalet (12:20)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Saturday 19/12/2015 19:21
by David.F.C.M.B.1000
hola, sabeis a que hora mas o menos podria pillar una de las dos 447 PMR en barcelona estacion de francia ???
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Saturday 19/12/2015 22:05
by Renfe451
David.F.C.M.B.1000 wrote:hola, sabeis a que hora mas o menos podria pillar una de las dos 447 PMR en barcelona estacion de francia ???
Normalmente suelen estar por la R16. No te sabría decirte los horarios, pero es cuestión de esperar si las quieres ver.