UT440_132M wrote:Línia R15
12/03/2011 16:01h
Per una esllavissada de terra, tram entre Marçà i Reus es realitza amb un servei alternatiu per carretera.
Ma mare m´ha dit, via tallada entre Riudecanyes i Pradell per despreniment.
Avui ha plogut tot el dia bastant...
metring wrote:Això és demencial, darrerament cada dos per tres notícies d'aquest tipus
De Rodalies:
Línies R16. Tren Estació França (19:18)-Tortosa (21:51) circula amb 20 minuts de demora per actes incívics al tren.
Afegeixo el motiu:
Tren Estació França (19:18)-Tortosa (21:51) circula amb 20 minuts de demora per actes incívics al tren, accionant diverses vegades els aparells d'alarma del tren.
Un altre tren que va amb retard peró per raons diferents;
Línia R15
14/03/2011 20:48h
Tren Zaragoza/Riba-Roja (19:01)-Bcn E.França (21:52) circula amb 20 minuts de demora per congestió ferroviària que afecta a la capacitat operativa de la linia.
Tren Estació França (19:18)-Tortosa (21:51) circula amb 20 minuts de demora per actes incívics al tren, accionant diverses vegades els aparells d'alarma del tren.
Aquest tren és el que va fins a Vinaròs, on al dia següent, malhauradament, surt tot grafitejat direcció BCN EDF...
No sé ben bé si m´equivoco, però m´ha semblat veure el Costa Brava (4 cotxes tipus 7000/9000/10000) passant per l´estació de Tarragona direcció Portbou avui a les 10:30 (hora de pas habitual 06:30 aprox.).Ara no sé si queda cap altre Estrella per Tarragona, crec que ja no.
Després he vist un 448 direcció Tarragona entrant a Tarragona per via canviada.
Després una companya de feina del torn de tarda ha vingut de Barcelona en tren per què sembla que hi havia inundació no sé on.
La inundació ha estat entre Sant Andreu Comtal i Clot Aragó, suposo que algun dels "tunels" a mig construir per on passen ara les vies no deuria poder absorbir la gran quantitat d'aigua que queia i s'ha tallat una estona la circulació, alguns regionals han anat per la costa crec i els de la R2 passaven a Clot per les vies de la R1!
Qui no vol fer les coses busca excuses.
Qui les vol fer, troba els mitjans.
Llépol wrote:La inundació ha estat entre Sant Andreu Comtal i Clot Aragó, suposo que algun dels "tunels" a mig construir per on passen ara les vies no deuria poder absorbir la gran quantitat d'aigua que queia i s'ha tallat una estona la circulació, alguns regionals han anat per la costa crec i els de la R2 passaven a Clot per les vies de la R1!
La qual cosa no explica el retard de quasi 6 hores del Costa Brava provinent de MADRID...
I tampoc explica que una 448 entrés a Tarragona a contravia...
La via 1 de Tarragona està anul·lada des d'aquest dilluns per les obres de l'estació en concret les que afecten a la marquesina i estarà així durant ben bé un parell de mesos
Hi ha hagut una avaria de la catenària que ha agafat l'Estrella a Sariñena d'on a retrocedit per acabar venint per Móra la Nova.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Tenia entès que l'itinerari normal de l'Estrella Costa Brava era, precisament, per la línia de Móra La Nova i Casp. El tren va directe de Reus a Saragossa i viceversa. Anar per Picamoixons, Lleida, Monzón i Tardienta és més llarg (283Km contra 240, segons la declaració de xarxa d'Adif).
Salut !!
josep_serre wrote:[...]Hi ha hagut una avaria de la catenària que ha agafat l'Estrella a Sariñena d'on a retrocedit per acabar venint per Móra la Nova.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Línia R14, Línia R16, Línia R13, Línia R1520/03/2011 19:44h
Per incidència d'un tren a l'estació de Sitges, els trens circulen desviats per la linia de Vilafranca.
Per incidència d'un tren a l'estació de Sitges, els trens circulen desviats per la linia de Vilafranca.
Fa una estona han dit a Rac1 que hi ha una avaria a l'estació de Tarragona. Hi ha un regional aturat prop de Cambrils i dos LD "atrapats" per la incidència si no ho he entès malament.
metring wrote:I tornem amb el mateix. Amb tant d'acte incívic, no m'estranyaria gens que lo del descarrilament a Sitges fos per un d'altre:
Línia R11
* 21/03/2011 15:14h
Tren Sants (14:14) a Figueras (16:09) circula amb una demora de 20 minuts per actes incívics al tren
collons..voleu dir que a tot no li posen acte incívic? o es que abans no ens n'enteravem? o s'enten per acte incivíc algú que viatge sense bitllet i no vol baixar del tren? :S haurien de posar una llegenda a les incidències!!
Qui no vol fer les coses busca excuses.
Qui les vol fer, troba els mitjans.
Llépol wrote:
collons..voleu dir que a tot no li posen acte incívic? o es que abans no ens n'enteravem? o s'enten per acte incivíc algú que viatge sense bitllet i no vol baixar del tren? :S haurien de posar una llegenda a les incidències!!
Totalment d'acord! És molt necessària aquesta llegenda que dius. Cal saber la gravetat dels actes i la reiteració!
Doncs sí, va sent hora de catalogar aquestes incidències:
Gent sense bitllet: viatjar sense bitllet té consideració d'estafa. Si és un grup, es pot parlar d'una banda d'estafadors.
Altercats o bretolades a dins del tren: alteració de l'ordre públic.
Col·locació d'obstacles a la via, llençament de pedres o d'altres objectes contra els trens, interceptar la via amb un altre vehicle: atemptat. Si aquest provoca o pot provocar descarrilament, s'ha de considerar terrorisme. O és que només se'n considera quan es fan servir explosius?
Arrollaments involuntaris: si la víctima té més de cinc anys no es pot considerar involuntari de cap manera: és un suïcidi en tota regla. Proposo deixar-hi les restes perquè els següents que s'hi acostin s'ho pensin dues vegades.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Es tarda mes temps comprant els billets que fent el trajecte.
Aquest matí hi anat a Sants per comprar els billets per anar a Lleida dissabte.
Hi fet 1 hora i 45 minuts de cua a las guixetes.
De las 11 guixetes que hi ha nomes en funcionavan entre 3 i 4 depenent del moment. En la máquina de torns per la compra m'ha tocat el num. 321, i el que estavan atenent era el 248. Pasaban devant els que tenían reserva telefónica, aixi com alguns empleats uniformats de Renfe que també agafavan bitllet.