Page 47 of 135

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 21:58
by RodalinesCatalanes
De veritat que no ho entenc. Potser si després de llegir el llibre del Iu Forn.

Als defensors de l'opció C. No heu pensat mai en els milers de ciutadans, principalment, gent gran que no usa mai el metro? I el bus i més actualment el tram és la seva única manera de transport per Barcelona? No esteu farts dels sistema ineficaç del bus per la Diagonal. No trobeu que la Diagonal fa pena en el seu estat actual? Quin problema hi ha en que una empresa privada pugui gestionar un tramvia si com ho ha demostrat fins ara ho fa molt be i és el transport públic més ben valorat?
Heu travessat la Diagonal de punta a punta? Jo ho vaig fer una temporada en cotxe, i era una ***** sincerament, moltes vegades acabava anat pels carrers de l'eixample. Quin sentit te un túnel sota la Diagonal en contraposició a un sistema molt mes barat com el tram? Somnio amb una Diagonal humanitzada, bulevard o rambla, més igual. Els barcelonins heu perdut el nord i voleu l'opció C? Be, que guanyi l'opció C i els diners que s'estalviem hi inverteixin en transport public (inclòs tram privat) fora de Barcelona, que també el necessitem i molt, molt mes que un túnel de metro per la Diagonal, que no som al 1974,

Au, m'he quedat a gust amb tots els disbarats que es diuen aqui

Aqui la cagada és de l'Hereu per fer una consulta i no tirar pel dret com s'ha fet i es farà en totes les altres obres públiques. I estalviar-nos aquesta imatge de cutre que s'esta donant la consulta i que si que costa uns diners innecessaris. Total faran el que voldran.

Un usuari de l'estafa pública més gran del nostre pais: Renfe - Rodalies de Catalunya o com el vulguin disfressar

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 22:12
by victorcasta
El sentit del túnel sota la Diagonal és de concepció totalment diferent a la de fer passar el tramvia. Els trens rodalia cobreixen unes necessitats de mobilitat molt diferents a les del tramvia (no agafaries un tramvia per anar de Vilafranca a Passeig de Gràcia, i no agafaries rodalia per anar del Clot a la Sagrera) i no són opcions oposades, simplement complementàries i perfectament compatibles.

En quant a demanar el vot per l'opció C, no crec que gairebé ningú aquí estigui en contra de reurbanitzar la Diagonal, doncs és cert que fot pena, igual que la Gran Via. El que passa és que les maneres dutes a terme per l'ajuntament (ocultant la opció C a l'hora de publicitar la consulta) no han agradat la ciutadania, i en certa mena de protesta, demana el vot per l'opció C.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 22:21
by victorcasta
Per altra banda (i sense voler donar la raó a la PTP), m'agradaria saber quin és el problema de què Tram sigui una empresa privada, que de fet, és una concessió (que consta d'una part de l'obra civil i material mòbil i l'altra, la operació) otorgada per una administració pública on les empreses que s'hi van interessar s'hi van unir (entre les quals hi ha TMB i FGC).

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 22:30
by metring
Imagino que és pel tema de que han pagat una part de la campanya, que algú em rectifiqui si m'equivoco.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 22:47
by metring

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 22:57
by victorcasta
metring wrote:Imagino que és pel tema de que han pagat una part de la campanya, que algú em rectifiqui si m'equivoco.
Val. Llavors no he dit res.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 23:06
by wefer
RodalinesCatalanes wrote:De veritat que no ho entenc. Potser si després de llegir el llibre del Iu Forn.
Als defensors de l'opció C. No heu pensat mai en els milers de ciutadans, principalment, gent gran que no usa mai el metro?
Tres coses:
1- Diria qui hi ha molts més mil·lers, centenars de mil·lers diria jo, que no usen mai el Tram. I què? quin argument és això?
2- Per què aquesta mania d'anar sempre contra el transport públic, concretament el metro, per defensar el tramvia? No ho entenc...
3- La majoria dels que voten C ho fan perquè es senten estafats per unes opcions imposades. Ningú ha dit que no al pas del tramvia, com a mínim en aquest fòrum.

Els que defensem de veritat el transport públic, defensem rodalies, metro i tram. Altres, però, defensen un sol mitjà i s'oposen a la resta de transport públic. És realment incomprensible, a no ser que es tinguin interessos personals en el tema.
RodalinesCatalanes wrote:Quin problema hi ha en que una empresa privada pugui gestionar un tramvia si com ho ha demostrat fins ara ho fa molt be i és el transport públic més ben valorat?
Cap. Llegeix bé i ho veuràs.
RodalinesCatalanes wrote:Heu travessat la Diagonal de punta a punta?
Sí, cada dia en bus, durant un any o més, en hora punta. Els dies que tenia pressa, anava a peu. Cal dir res més?
RodalinesCatalanes wrote:Quin sentit te un túnel sota la Diagonal en contraposició a un sistema molt mes barat com el tram?
1 tram cada 3 minuts (en hora punta) segons les intencions de Trammet: 200 persones = 4.000 persones/hora
1 metro cada 2:30 minuts (en hora punta) com en qualsevol altra lloc de la ciutat = 24.000 persones/hora

Velocitat comercial tram = 18 km/h
Velocitat comercial metro = 28 km/h

Cal dir res més?

Tothom està d'acord a que és absolutament necessari portar el metro a Santa Coloma, Badalona o fins i tot el polígon de la Zona Franca... i en canvi, hi ha gent que té la barra (ho sento , però s'ha de dir així) de dir que la zona més cèntrica de BCN actualment, després de Pl. Catalunya, no té demanda pel metro i que amb el tramvia n'hi ha prou. Sincerament: veure per creure!!!
RodalinesCatalanes wrote:Somnio amb una Diagonal humanitzada
Doncs fem-la peatonal. Perquè els tramvies... humans diria que no són. Ara, vés a saber, igual m'he perdut alguna cosa.
RodalinesCatalanes wrote:molt mes que un túnel de metro per la Diagonal, que no som al 1974,
I això què té a veure? Potser sí que alguns han perdut el nord, certament...
RodalinesCatalanes wrote:Au, m'he quedat a gust amb tots els disbarats que es diuen aqui
Sí que se'n diuen de disbarats, sí. Per això està bé contestar-los ;)
RodalinesCatalanes wrote:Aqui la cagada és de l'Hereu per fer una consulta i no tirar pel dret
Falta dir: "con Franco esto no pasaba".

Déu n'hi do...

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 23:18
by wefer
victorcasta wrote:Per altra banda (i sense voler donar la raó a la PTP), m'agradaria saber quin és el problema de què Tram sigui una empresa privada,
No hi ha problema en això, en principi.

Jo ho deia perquè la PTP, en la seva carta, ataca el metro (em pensava que aquesta època ja l'havien deixat enrera, però no) afirmant que els únics que el volen són les constructores per fer-hi diners (molts devem ser constructors i no ho sabíem).

El que jo he reflexat és que, curiosament, aquestes constructores "tan dolentotes" de les que parla PTP, resulta que són les que realment estan darrera l'empresa explotadora del Tram, mentre el metro és explotat per una empresa totalment pública. I les obres de construcció, les faran igualment constructores en ambdós casos, per la qual cosa l'argument és totalment fals i tergiversador de la realitat

Tot plegat, demostra la paranoia total que està recorrent ara mateix aquests defensors del "només tramvia", que estan veient com el seu pla d'imposar el seu projecte tant sí com sí està essent contestat per la societat amb una rabieta (que tampoc portarà res de bo, tot sigui dit), votant l'opció C.

En el fons els disculpo perquè estan perdent els papers degut als nervis de veure que l'han cagat ben cagada... però s'ha de saber perdre igual que guanyar. Igualment, fins que no sapiguem el resultat de les votacions (tot i que s'estan demostrant un frau total), tot és fer volar coloms.

Personalment, continuo optant per anul·lar aquesta farsa que estem vivint, i tirar endavant una opció D feta de veritat des de la ciutadania, i no imposada ni per polítics interessats, ni per amants a mort d'un sistema de transport concret: http://www.DiagonalopcioD.com

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 23:24
by metring
A veure si queda clar el tema:

Tramvia= booooooooooooo :amor
Metro= booooooooooooo :amor
Rodalies=booooooooooooo :amor
Bus= boooooooooooooo :amor


:x

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Thursday 13/05/2010 23:26
by wefer
metring wrote:Tramvia= booooooooooooo :amor
Metro= booooooooooooo :amor
Rodalies=booooooooooooo :amor
Bus= boooooooooooooo :amor
Efectivament, veient els arguments que fan servir en alguns casos gent que se suposa entesa i seriosa (en general, ningú en concret), el nivell del debat aviat serà exactament aquest :roll:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 14/05/2010 0:17
by Vilarrubla
wefer wrote:Tot plegat, demostra la paranoia total que està recorrent ara mateix aquests defensors del "només tramvia", que estan veient com el seu pla d'imposar el seu projecte tant sí com sí està essent contestat per la societat amb una rabieta (que tampoc portarà res de bo, tot sigui dit), votant l'opció C.

En el fons els disculpo perquè estan perdent els papers degut als nervis de veure que l'han cagat ben cagada... però s'ha de saber perdre igual que guanyar. Igualment, fins que no sapiguem el resultat de les votacions (tot i que s'estan demostrant un frau total), tot és fer volar coloms.
Sobre lo primer, no crec que la societat contesti amb una rabieta als defensors del "només tramvia", la gran majoria de gent està en contra perquè els mitjans de comunicació estan en contra de l'Hereu, altres perquè "en crisi no toca"... la majoria de gent això del tramvia els hi sona a xino, i molt no saben ni que es fa, diuen "NO" i ja està, perquè des de lo dels JJOO lo que s'estila a Barcelona és el NO i el "no volem electoralismes barats", si tant electoralista fos no li treuria vots XD

Per altra banda, no negaré lo dels nervis i que hagi pogut ser una cagada, però tampoc crec que la paraula "frau" sigui la millor. En tot cas això dels DNI's és un error del sistema que s'ha volgut utilitzar i no un "frau" ja que això no s'ha fet amb ànim de enganyar, en tot cas ho podrieu titllar pel et d'amar la suposada "C" tot i que ahir vaig anar al cine i van ficar un anunci o nes veia clarament l'opció "cap de les dues anteriors".

Jo crec que bona part del "NO" ha estat cuinat per part dels mitjans de comunicació tant proCiU, com proERC, fins i tot s'hi ha sumat alguns proPSC, perquè des dels JJOO lo que va és atacar l'Hereu.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 14/05/2010 0:46
by metring
Home, jo no crec que tot sigui única i exclusivament cosa dels mitjans de comunicació ni perquè aquests no tinguin res més a fer, sinó que una part se l'ha guanyat. Recordem quan era regidor de mobilitat i de Sant Andreu, va crear les zones verdes, i quan li preguntaven per la unió del tramvia per la Diagonal, n'estava totalment en contra, per tant alguna cosa va fer ell. Si algú és eficient, només l'oposició es posarà en contra d'ell, no sé, és la meva opinió... I lo de que la societat contesti amb una rabieta als defensors del "només tramvia", no crec que en sigui la causa principal, ni que ningú digui "si aquests ho defensen, jo no ho vull", sinó la conjuntura de la crisi econòmica tant bèstia que hi ha, i el fet de no tenir en compte altres opcions igual de vàlides, com la de fer transcórrer també ( no "en lloc de", diferenciem ), altres alternatives de transport de més capacitat. No és fàcil d'entendre aquesta manca de visió de futur, i menys quan des del govern central ja han parlat del túnel.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 14/05/2010 7:43
by Santfeliuenc
Hola,
RodalinesCatalanes wrote:De veritat que no ho entenc. Potser si després de llegir el llibre del Iu Forn.
Si ese es tu ídolo y tu referente... para mi un impresentable, pero sobre gustos...
RodalinesCatalanes wrote:Quin problema hi ha en que una empresa privada pugui gestionar un tramvia si com ho ha demostrat fins ara ho fa molt be i és el transport públic més ben valorat?
Es que nadie ha dicho que sea un problema que una empresa privada gestione el Tram. Son únicamente los defensores del Tram como única alternativa válida para el transporte en la Diagonal, quienes utilizan eso de que los demás medios son gestionados o construidos por empresas privadas. Y es entonces, cuando argumentan esas incongruencias, cuando se les contesta que el Tram no solamente también se ha construido utilizando las mismas empresas privadas que critican, sino que es gestionado por otra más, mientras que por ejemplo Renfe, FGC o TMB (lo hagan mejor o peor) son empresas de caracter público. Pero que haya problemas en que Trammet sea privada no hay ninguno, lo que hay problemas es con la argumentación incongruente y con que alguien que se erija en "el único y válido defensor del transporte público" se sienta amenazado porque otras personas digan que sí, que tranvía sí, pero que además del tranvía hay que vertebrar en la Diagonal otros medios igual de válidos o más que el tranvía. ¿Por qué eso les molesta tanto? a la empresa privada que está poniendo tanto esfuerzo y dinero en ello entiendo perfectamente que le toque las narices que haya competencia porque entonces los billetes que se vendan en lugar de ser todos del tranvía serían también de los otros medios, pero... ¿a los supuestos defensores del transporte? ¿qué les va en ello? ¿qué les lleva a decir que quienes defendemos un túnel para cercanías ADEMÁS del tranvía, lo que realmente queremos es solamente el túnel pero no el tranvía? porque eso es totalmente falso, yo por ejemplo entiendo que un túnel ferroviario para cercanías y largo recorrido es muy necesario y ha de construirse, pero con ello no excluyo en absoluto la conexión en superficie de las dos redes de tranvía. ¿Por qué mienten entonces tan descaradamente y de forma tan mezquina y ruín esos "supuestos pseudo-defensores del transporte público" en el tema? ¿por qué insistir en la falsedad de que quienes queremos un túnel ferroviario para cercanías estamos contra el tranvía? ¿qué es eso de que si no defendemos lo que ellos quieren es que somos malos ciudadanos y ellos los buenos? ¿qué es eso de "o estás conmigo o estás contra mi"?
RodalinesCatalanes wrote:Heu travessat la Diagonal de punta a punta? Jo ho vaig fer una temporada en cotxe, i era una ***** sincerament, moltes vegades acabava anat pels carrers de l'eixample. Quin sentit te un túnel sota la Diagonal en contraposició a un sistema molt mes barat com el tram? Somnio amb una Diagonal humanitzada, bulevard o rambla, més igual. Els barcelonins heu perdut el nord i voleu l'opció C? Be, que guanyi l'opció C i els diners que s'estalviem hi inverteixin en transport public (inclòs tram privat) fora de Barcelona, que també el necessitem i molt, molt mes que un túnel de metro per la Diagonal, que no som al 1974.
Sí, he atravesado la Diagonal de punta a punta, pero es que un túnel de punta a punta no es para atravesar la Diagonal en su totalidad. No se puede ser tan obtuso como para solamente reducir a eso el tema de proponer un túnel. Un corredor ferroviario bajo la Diagonal sirve para que alguien de Martorell pueda llegar a Francesc Macià o María Cristina... o para que alguien de Molins de Rei pueda llegar al Paseo de Gracia... o para que alguien de Sant Boi pueda llegar a Glòries... o para que alguien de Badalona pueda llegar a L'illa... o para que alguien de Esplugues pueda llegar a Diagonal Mar... o para que alguien de Mataró pueda acercarse a Francesc Macià... todos estos trayectos existen y en tranvía se tardaría un tiempo inaceptable que puede que algunos tengan pero que la mayoría de la gente no tenemos. En todos estos trayectos que te comento nadie atravesaría la Diagonal en su totalidad, pero el corredor debe existir porque los trayectos intermedios sí que se hacen y al conectar el Besós con el Llobregat el corredor ferroviario se hace pasante. ¿Cómo es posible que se vea lógico unir dos redes de tranvía en superficie y no se vea más lógico aún unir dos redes ferroviarias, las del Llobregat y Besós mediante un corredor pasante subterráneo? Y ojo, nadie contrapone aquí un túnel al tranvía, no te equivoques, te lo vuelvo a repetir porque veo que te hace falta ya que el lavado de cerebro que algunos tratan de hacer, en algunos cerebros parece que hace efecto: aquí no contraponemos nada, ¿entiendes? NADA. Aquí nadie te está diciendo que si se hace túnel, el tranvía no. Los que contraponen y excluyen son los otros, los que te lavan el cerebro con cantos de sirena. Ellos sí que contraponen y dicen que tranvía SÍ, y luego después NADA MÁS. Por lo tanto no te equivoques, ellos contraponen, nosotros no. Aquí y yo por ejemplo para no irme a poner palabras en boca de nadie, lo que te propongo es túnel ferroviario bajo la avenida para cercanías y otros servicios asegurando la movilidad de larga distancia, que para eso sería el túnel... y tranvía y buses en superficie para asegurar la movilidad de media y corta distancia, que para eso serían esos otros medios. Como ves, no contrapongo nada, que no te engañen. Tu cerebro domínalo tú, que nadie te lo maneje.
RodalinesCatalanes wrote:Au, m'he quedat a gust amb tots els disbarats que es diuen aqui
Como comenta Marçal en la anterior intervención... por eso los respondemos, para tratar de aclararlos.
RodalinesCatalanes wrote:Aqui la cagada és de l'Hereu per fer una consulta i no tirar pel dret com s'ha fet i es farà en totes les altres obres públiques. I estalviar-nos aquesta imatge de cutre que s'esta donant la consulta i que si que costa uns diners innecessaris. Total faran el que voldran.


Es que Hereu y el resto de sus valedores en esta consulta, a saber Alstom, IC-V, la PTP, las empresas colaboradoras y que se llevarían la tajada del montaje y remodelación de la avenida, etc. con la consulta lo que querían no era el que la gente dijese SÍ o NO, no lo olvides, lo que querían era que la gente dijese SÍ o SÍ, por eso la consulta ideada por todos estos impresentables que se llenan la boca de palabras como DEMOCRACIA o PARTICIPACIÓN era algo tan rastrero como dar únicamente a la gente las opciones A y B. NADA MÁS. O sea, lo que dices tú, hacer lo que les diese la gana y tirar por el camino del medio arramblando con todo. Esa era la DEMOCRACIA que querían para la consulta: o elegís el tranvía con la opción A, o elegís el tranvía también con la opción B, pero lo principal era unir el tranvía de manera urgente para que los amiguetes varios llenasen los bolsillos con los beneficios de la operación y quién sabe si los propios no estarán muy cerca, sería cuestión de ir investigando. Pero no olvides nunca que las cosas hay que hacerlas preguntando, porque si vas y haces todo porque sí y porque te la gana y los demás que les den... cuando cambie el signo de tu suerte y venga el contrario al poder, que es lo más normal por cambios de ciclo, le puede pasar lo mismo y ponerse, así como tú dices, porque me sale de las pelotillas y me da la gana... y demoler todo lo que has hecho tú y listos. No creo que eso sean maneras de hacer las cosas, ¿no?

Saludos,
Sergio

Entrevista a Albert Vilalta

Posted: Friday 14/05/2010 8:13
by mikado
Acaba de anunciar Jordi Basté que a las 09.30 en el Món a RAC1 entrevistará a Albert Vilalta (Director General de Tramvia Metropolità).

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 14/05/2010 8:28
by metring
A mi aquest tema de la por de la competència per part del tramvia, em recorda a quan es van posar en funcionament el Gran Metro i el Transversal, quan les empreses de tramvia antic tenien por de perdre clients (ho he anat llegint, no és que jo ho visqués en el seu moment :x ). No pot ser que tornem als anys 20 del segle passat i no tinguem la mentalitat més oberta que a les hores, per no veure que tot és necessari.

Per cert, vau veure el Polònia ahir? :)


Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 14/05/2010 8:52
by metring
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=367384

“Ni la A, ni la B, ni la C... la D”


Entrevista a Marçal Guardiola, creador de DiagonalopcioD

ANNA MIRACLE

Image

El metro és un dels mitjans de transport més efectius i no s’inclou a cap de les propostes portades a consulta per l’Ajuntament. Aquesta és una de les raons que ha motivat a un grup de ciutadans, membres del Fòrum del Transport Català, ha crear la web DiagonalopcioD on tohom pot expressar com és la Diagonal que els agradaria. Tenen ganes de reformar la Diagonal per això no volen votar C però consideren l’A i la B insuficients per fer una Diagonal realment funcional.

Per què nos us agraden les propostes de l’Ajuntament per a la Diagonal?
En aquesta consulta només pots decidir si vols el tramvia pel mig o pels costats. Això no és decidir el futur de la Diagonal. Per decidir el futur de la Diagonal s’ha de decidir si es vol, per exemple, restringir el trànsit privat o no, si es vol tramvia, si es vol una línia de rodalies, de metro, més arbres o quioscos...

Com és que vau crear DiagonalopcioD?

Volem que tothom pugui expressar el que desitja la Diagonal. Que quedi publicat que és el que realment vol la gent no com ara que ens hem d’enrefiar del que diu l’Ajuntament què vol la gent. Creiem que aquestes propostes que ha presentat a la consulta ja les tenien fetes abans de començar tot això. Nosaltres teníem moltes esperances que amb la consulta sobre la Diagonal s’obris la possibilitat de fer participar la gent. Al Fòrum del Transport Català fa molt temps que parlem de la Diagonal i, evidentment, des del punt de vista del transport. Hem parlat molt del tramvia però també de la possibilitat que es es faci una línia de metro. Hi ha mapes de cobertura del metro que marquen les zones on es pot agafar el metro a menys de 500 metres. La única zona del centre de barcelona que queda en blanc és des de Verdaguer a Francesc Macià.

Llavors, el que demaneu és que hi hagi metro a la Diagonal?
Aquesta és l’opinió generalitzada al fòrum. La Diagonal no té cap transport efectiu. Aquí els autobusos es van acumulant un al darrera de l’altre. De vegades, és més ràpid anar caminant que en bus. És evident que alguna cosa s’ha de fer.

Però diuen que no és possible fer el metro?
Hem sentit a molts polítics dir que és impossible fer un túnel a la Diagonal perquè hi ha un col·lector, perquè s’han de travessar línies de metro, perquè no hi ha demanda de passatgers, perquè és díficil i car... però, això no és veritat. És evident que el túnel és car però el de la línia 9 s’està fent i és entre sis i set vegades més llarg i car, travessa el doble de línies de metro que el que travessaria el de la Diagonal, travessa molts col·lectors i pel que fa als viatgers, hi ha zones on ara arriba el metro on es genera molt menys volum de trànsit del que es generaria a la Diagonal. Aquesta és una de les zones amb més volum de viatges de feina i compres, si això no genera prou volum perquè es faci un metro, doncs tanquem tota la xarxa de metro de Barcelona.

Això potser se solucionaria convertint en metro el tren de rodalies que està previst que passi per sota de la Diagonal
El túnel de rodalies és necessari perquè un dels problemes principals de Rodalies és que a Sants hi conflueix tot i quan un tren és queda parat o avariat, a Sants tota la xarxa de rodalies catalana queda bloquejada. Nosaltres creiem que el millor model és el de Meridiana que té túnel per al metro i per al tren. El tren de rodalies només no solucionaria el problema a la Diagonal.

I el tramvia?
Creiem que és lògic que s’uneixin les dues línies. L’únic que ens fa por és que l’empresa del tramvia ja ha dit que quan passi el tramvia per la diagonal posarà un comboi cada tres minuts. Actualment, qualsevol línia de metro, en hora punta, té una freqüència de pas d’uns dos minuts, aproximadament. Cada tren de metro equival a cinc tramvies. La capacitat d’una línia de metro qualsevol és de vuit o deu vegades més que la que tindria el tramvia plantejat d’aquesta manera. Aquí es barregen els interessos que té l’empresa del tramvia que és una empresa privadai que, precisament, està pagant part de la campanya perquè surti l’A o la B.

En conclusió, votaràs C?
De moment no he votat i no sé si votaré. Molta gent s’ha sentit decebuda i ha optat per votar la C. Nosaltres, però, considerem que no s’ha de votar la C perquè la Diagonal no s’ha de deixar com està. Hi ha voreres on no hi caben ni dues persnes i això no és admissible i s’ha de fer alguna cosa. Per això, proposem l’opció D que no sabem quina és encara i volem que sigui la gent la que digui quina és.

Obres urgents i necessàries

Posted: Friday 14/05/2010 10:01
by Guigui
Vilarrubla wrote:Tothom diu això, però ningú especifica quines són aquestes obres tant urgents i necessàries.
Per exemple, que el meu carrer i molts altres no quedin fets una piscina impracticable cada vegada que plou. I que s'impermeabilitzin les estacions de metro.

Re: Entrevista a Albert Vilalta

Posted: Friday 14/05/2010 10:04
by metring
mikado wrote:Acaba de anunciar Jordi Basté que a las 09.30 en el Món a RAC1 entrevistará a Albert Vilalta (Director General de Tramvia Metropolità).
Ara mateix ha acabat l'entrevista, i el Sr. Vilalta ha confirmat que surti el resultat que surti, es farà la unió del tramvia, vaja, que dic jo que per això calia la consulta?

C, l'opció ignorada

Posted: Friday 14/05/2010 10:25
by Guigui
La penya de la democràcia orgànica, en la seva línia: l'opció C no existeix. Ara, m'agradarà veure com reaccionen si el C guanya massivament, com crec que farà (si no s'inventen una manipulació difícil de demostrar).

Re: Obres urgents i necessàries

Posted: Friday 14/05/2010 10:27
by metring
Guigui wrote:
Vilarrubla wrote:Tothom diu això, però ningú especifica quines són aquestes obres tant urgents i necessàries.
Per exemple, que el meu carrer i molts altres no quedin fets una piscina impracticable cada vegada que plou. I que s'impermeabilitzin les estacions de metro.
O el tercer túnel de Rodalies, sense anar més lluny.