Avui (28/08/2016):
Posted: Sunday 28/08/2016 23:52
A Sant Joan Despí (R1/R4):
-obra ja en fase final.
-marquesina totalment instal.lada.
-tanques noves instalades a la zona dels voltants de l'edifici de viatgers (tot i que millors que les que hi havia, no impedeixen que la gent se segueixi colant: el pas superior de vianants continua sent el punt feble anti-frau).
-pas inferior reobert i restaurat. Sorpresa! És un antic pontó d'alguna riera, original del segle XIX. Veurem quant de temps dura sense guixar.
-ascensors en procés d'instal.lació.
-han instal.lat també teleindicadors i intèrfons d'emergències a les dues andanes (encara no funcionen).
-evidentment, la renovació ha estat una millora, però no tant com em pensava...
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-obra de les andanes finalitzada. Hi ha sorra a les andanes, per estabilitzar les rajoles.
-pas inferior encara en obres, el forat de l'ascensor ja és visible a les dues andanes, però encara li falta per acabar, encara no han instal.lat la caixa de l'ascensor.
-fanals de fora marquesina a mig acabar.
-decididament, NO m'agrada com han solucionat l'accés al vestíbul, amb un esglaó que crec que era totalment innecessari (i que crec que és potencialment perillós en cas de passatger despistat). A Rubí ho han solucionat molt millor.
A Rubí (R8):
-via 2 reoberta al tràfic. Els trens direcció Martorell ara paren a la via 3, però la via 1 no està tallada.
-andana de via 2 finalitzada, es treballa a l'andana de les vies 1/3.
-pas inferior en obres.
-forat de l'ascensor no tant avançat com a Sant Cugat.
A Lavern-Subirats (R4):
-els trens ja paren a les noves andanes provisionals (amb un tram realment molt estret). La capçalera del tren direcció Sant Vicenç ara és a l'alçada de la marquesina.
-estava fosc, i no he pogut veure gran cosa més, però m'ha semblat veure moviment de terres al terreny al costat de l'andana direcció Sant Vicenç.
Als Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.
-obra ja en fase final.
-marquesina totalment instal.lada.
-tanques noves instalades a la zona dels voltants de l'edifici de viatgers (tot i que millors que les que hi havia, no impedeixen que la gent se segueixi colant: el pas superior de vianants continua sent el punt feble anti-frau).
-pas inferior reobert i restaurat. Sorpresa! És un antic pontó d'alguna riera, original del segle XIX. Veurem quant de temps dura sense guixar.
-ascensors en procés d'instal.lació.
-han instal.lat també teleindicadors i intèrfons d'emergències a les dues andanes (encara no funcionen).
-evidentment, la renovació ha estat una millora, però no tant com em pensava...
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-obra de les andanes finalitzada. Hi ha sorra a les andanes, per estabilitzar les rajoles.
-pas inferior encara en obres, el forat de l'ascensor ja és visible a les dues andanes, però encara li falta per acabar, encara no han instal.lat la caixa de l'ascensor.
-fanals de fora marquesina a mig acabar.
-decididament, NO m'agrada com han solucionat l'accés al vestíbul, amb un esglaó que crec que era totalment innecessari (i que crec que és potencialment perillós en cas de passatger despistat). A Rubí ho han solucionat molt millor.
A Rubí (R8):
-via 2 reoberta al tràfic. Els trens direcció Martorell ara paren a la via 3, però la via 1 no està tallada.
-andana de via 2 finalitzada, es treballa a l'andana de les vies 1/3.
-pas inferior en obres.
-forat de l'ascensor no tant avançat com a Sant Cugat.
A Lavern-Subirats (R4):
-els trens ja paren a les noves andanes provisionals (amb un tram realment molt estret). La capçalera del tren direcció Sant Vicenç ara és a l'alçada de la marquesina.
-estava fosc, i no he pogut veure gran cosa més, però m'ha semblat veure moviment de terres al terreny al costat de l'andana direcció Sant Vicenç.
Als Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.