Por desgracia a veces no se hace, pero tendria que ser lo normal, ya que va hasta los topes de Pl:Espanya a Monistrol, donde se baja el 95% del pasaje, que van a cojer el cremallera.mikado wrote:Desconozco si es normal en fin de semana, pero R5 que pasa sobre las 10.45 por Sant Josep , destino manresa, iba hoy én doble de 213. Quedando el 6º vagón en la zona de obras en cola de estación y con un pasillo mínimo.
Avistaments curiosos de trens
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Tren carriler
Bon dia.
Aquesta nit han descarregat la major part dels carrils (no tots) del tren carriler que hi ha estacionat a VIc amb la màquina dièsel de COMSA des de la setmana passada.
Desconec on els han descarregat. Algú té alguna informació d'això?
Aquesta nit han descarregat la major part dels carrils (no tots) del tren carriler que hi ha estacionat a VIc amb la màquina dièsel de COMSA des de la setmana passada.
Desconec on els han descarregat. Algú té alguna informació d'això?
Re: Avistaments curiosos
Hola molt bona nit companys!
Explico primer la situació:
Avui he surtit de treballar com cada dia, agafo la L3 a Maria Cristina sobre les 23:17 i com que he d' anar fins a Trinitat Nova, sempre vaig justet per agafar la L11. El problema d' avui és que a cada estació s' estava 3 minuts detingut (per regulació...) i ja amb prou feines ja no podia agafar la L11. Me baixo a Catalunya (ja sobre les 23:42!!) i decideixo agafar l' últim tren de GRANOLLERS-CANOVELLES de les 23.57.
Qual és la meva sorpresa que arriba un Civia!!! Concrectament és la 465-206 i tinc una imatge de prova.
Em sembla que un company d' aquí ja havia vist un Civia a la C3 de l' últim tren, i així és.
Vinga salutacions!
PD: No es un avistament curiós de trens, però a l' intercanviador de Cornellà Centre la bandolera aquesta que hi ha a les boques de metro, surt la del metro i la de FGC!!! i del TRAM res!.
Explico primer la situació:
Avui he surtit de treballar com cada dia, agafo la L3 a Maria Cristina sobre les 23:17 i com que he d' anar fins a Trinitat Nova, sempre vaig justet per agafar la L11. El problema d' avui és que a cada estació s' estava 3 minuts detingut (per regulació...) i ja amb prou feines ja no podia agafar la L11. Me baixo a Catalunya (ja sobre les 23:42!!) i decideixo agafar l' últim tren de GRANOLLERS-CANOVELLES de les 23.57.
Qual és la meva sorpresa que arriba un Civia!!! Concrectament és la 465-206 i tinc una imatge de prova.
Em sembla que un company d' aquí ja havia vist un Civia a la C3 de l' últim tren, i així és.
Vinga salutacions!
PD: No es un avistament curiós de trens, però a l' intercanviador de Cornellà Centre la bandolera aquesta que hi ha a les boques de metro, surt la del metro i la de FGC!!! i del TRAM res!.
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
- Pere
- N9
211 encara vives
Després de mesos i mesos torno a la càrrega amb informació de primera mà d'en company UT596001, doncs la 211.03 ha realitzat aquest dimecres 1 d'abril, com a mínim, el tren S8 amb arribada a les 22:27 i el tren S8 amb sortida a les 22:30 de Plaça Espanya, per tant encara circulen a dia d'avui.
Concretament, a part dels dos trens que has citat, també ha fet el S8 que surt de Plaça Espanya a les 20.27, que me l'he encreuat entre Martorell Vila i El Palau.Pere wrote:Després de mesos i mesos torno a la càrrega amb informació de primera mà d'en company UT596001, doncs la 211.03 ha realitzat aquest dimecres 1 d'abril, com a mínim, el tren S8 amb arribada a les 22:27 i el tren S8 amb sortida a les 22:30 de Plaça Espanya, per tant encara circulen a dia d'avui.
-
- N8
Puede ser que este servicio siempre se realice con material civia?pokeroms wrote:Hola molt bona nit companys!
decideixo agafar l' últim tren de GRANOLLERS-CANOVELLES de les 23.57.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- Pere
- N9
Efectivament des de fa ja un temps aquest servei es fa amb 465 de dilluns a divendres.ferroviario_catalan wrote:Puede ser que este servicio siempre se realice con material civia?pokeroms wrote:Hola molt bona nit companys!
Hola!,Pere wrote:Efectivament des de fa ja un temps aquest servei es fa amb 465 de dilluns a divendres.ferroviario_catalan wrote:Puede ser que este servicio siempre se realice con material civia?pokeroms wrote:Hola molt bona nit companys!
Gràcies a tots dos per les vostres respostes, no ho sabia del tot clar que l' últim tren de la C3 es fa amb Civia.
Salutacions,
Oscar
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Deu fer ara una hora que hi vist sortint per la C-4 sud a Sant Vicenç la 253-005 amb un teco direcció Tarragona.
A la cabina anaban el maquinista i dues personas mes, la máquina ja portaba grafitis al lateral, i fet una grabació que penjaré al you tube.
I també ja de una manera habitual el Civia 465 sense servei que ve la C-2 sud i torna per la C-4 sud, també hi aprofitat per grabar.
A la cabina anaban el maquinista i dues personas mes, la máquina ja portaba grafitis al lateral, i fet una grabació que penjaré al you tube.
I també ja de una manera habitual el Civia 465 sense servei que ve la C-2 sud i torna per la C-4 sud, també hi aprofitat per grabar.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
El divendres passat també va passar amb 4 persones a la cabina, una 253, no m'en recordo quina era, cap a Tarragona.Enric wrote:Deu fer ara una hora que hi vist sortint per la C-4 sud a Sant Vicenç la 253-005 amb un teco direcció Tarragona.
Aixó de la 211 circulant dimecres passat,suposo que la 213 que tenia previst fer aquests serveis és va espatllar,i no van tenir cap 213 de recanvi,i no tenien altre remei que treure a passejar una 211,i a mès la que va fer el viatge d'acomiadament(o sigui que si treuen algun cop alguna 211 de passeig ja sabrem quina serà).
Extrany veient que Dimarts vaig veure en servei 213.37 ,i la 213.38 és a Martorell.
Extrany veient que Dimarts vaig veure en servei 213.37 ,i la 213.38 és a Martorell.
-
- N8
I la 213.39 també hi es a Martorell, divendres lavaig veure.Mako448 wrote:Extrany veient que Dimarts vaig veure en servei 213.37 ,i la 213.38 és a Martorell.
- canalcole
- N9
333 per la C2 Sud???
Acaba de passar (00.39) per la C2 Sud a l'altura de Segur de Calafell, una 333.3, de Renfe Mercaderies, direcció Sant Vicenç. Anava sola, aïllada.
Edito:
Acaba de passar (00.43) una dresina de les de Renfe, també, direcció Sant Vicenç.
Edito:
Acaba de passar (00.43) una dresina de les de Renfe, també, direcció Sant Vicenç.
-
- N10
Avui dissabte també ha fet aquest servei.Pere wrote:Efectivament des de fa ja un temps aquest servei es fa amb 465 de dilluns a divendres.
-
- N8
Civias seguros en la R1, R2 y R3! Bueno, vaos prosperando... si van en orden, ahora toca la R4!
- canalcole
- N9
Fa un moment m'he adonat de que un cosa que pensava que havia somiat aquesta nit, era veritat!
El cas es que, quan eren les 0h. de la nit m'en vaig anar a dormir. Sobre la 1 em van despertar els meus pares i em van dir: "Xavi, surt a la terrassa, corre!", surto a la terrassa i hi havia una dresina (no se quina era, però era molt gran i de color groga, segons m'han dit els meus pares) que estava amb unes 10 persones, canviant uns cables, no sabria dir-ho, de la catènaria. El fet es que, com que anava dormit, no li vaig fer ni cas, segons la meva mare la conversa va ser aquesta:
Mare- Aquest tren, no es el que volies veure?
Xavi- Sí,m'en vaig a dormir...
Pare- Com es que no fa ninguna foto ni video?
Doncs això es el que hagues fet!!! Esclar, si hagues estat despert!
A veure si aquesta nit puc veure'l. Ja he avisat als meus pares, que si estic mig dormit que em despertin, sigui tirant-me un got d'aigua freda per sobre, a cops, o el que siga!
El cas es que, quan eren les 0h. de la nit m'en vaig anar a dormir. Sobre la 1 em van despertar els meus pares i em van dir: "Xavi, surt a la terrassa, corre!", surto a la terrassa i hi havia una dresina (no se quina era, però era molt gran i de color groga, segons m'han dit els meus pares) que estava amb unes 10 persones, canviant uns cables, no sabria dir-ho, de la catènaria. El fet es que, com que anava dormit, no li vaig fer ni cas, segons la meva mare la conversa va ser aquesta:
Mare- Aquest tren, no es el que volies veure?
Xavi- Sí,m'en vaig a dormir...
Pare- Com es que no fa ninguna foto ni video?
Doncs això es el que hagues fet!!! Esclar, si hagues estat despert!
A veure si aquesta nit puc veure'l. Ja he avisat als meus pares, que si estic mig dormit que em despertin, sigui tirant-me un got d'aigua freda per sobre, a cops, o el que siga!
Xavier no estabas somiant, estan per allá on vius fent cambis a la catenaria, quan alguna vegada grabo videos per allá hi vist que una de las catenarias estaba nova, per lo tant si aixó va ser a Segur ara ja deu tocar on tu vius.
- canalcole
- N9
Sí, si li he fet als meus pares un interrogatori. Em vaig fixar que l'havien canviat direcció SVC, i ahir era cap a BCN. Diu la meva mare: "Si es que no li vas fer ni cas!!!", i jo: "Que???????? Impossible!!!!!!!!".Enric wrote:Xavier no estabas somiant, estan per allá on vius fent cambis a la catenaria, quan alguna vegada grabo videos per allá hi vist que una de las catenarias estaba nova, per lo tant si aixó va ser a Segur ara ja deu tocar on tu vius.
Este noche ha pasado por Cerdanyola a las 21:05 un 596 sin identificar. Iba sentido Cerdanyola-Universitat camino de Lleida y supongo que vendría de SAC de hacer alguna revisión