Page 47 of 95

Posted: Thursday 26/04/2007 11:57
by Danzig
Por cierto:

si alguien se va "por los cerros de Úbeda" tiene que ser un experto en la orografia del lugar, ¿o no es necesario? :D

Posted: Friday 27/04/2007 22:24
by sequera
Hola,

Vuelvo a estar vigilante.....

he aquí algunas instantáneas del acceso LAV a Barcelona

parte del puente metalico sobre el rio llobregat en el Prat ha desaparecido, así como los muros de hormigón del mismo.
Image

En el puente de la Vanguard, con permiso de Danzig, pongo algunas momentos de las obras. Es el punto donde convergen el falso tunel que viene del gornal y el tunel excavado que empieza en ese punto y finaliza en la entrada a sants.

hace una semana , con los preparativos....afinando la vista se puede observar parte de la boveda del tunel excavado
Image

ayer en el mismo punto , en fase de hormigonado.
Image

Image

Image

saludos

;)

Posted: Friday 27/04/2007 23:13
by EUKibo
Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.

En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!

Posted: Friday 27/04/2007 23:41
by sequera
EUKibo wrote:Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.

En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!
basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)

Posted: Saturday 28/04/2007 17:58
by Izo
sequera wrote:
EUKibo wrote:Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.

En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!
basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)
Que és un element bàsic per a tenir un govern que funcioni de debó.

Posted: Saturday 28/04/2007 21:55
by Guigui
Izo wrote:
sequera wrote:basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)
Que és un element bàsic per a tenir un govern que funcioni de debó.
És la història de sempre: quan hi ha voluntat, tot es possible. I quan una cosa no es fa, és perquè als capitostos que tallen el bacallà no els rota.

Posted: Saturday 28/04/2007 22:22
by orique
Electoralment "He portat l'AVE a Barcelona" queda molt bé...

Posted: Saturday 28/04/2007 22:24
by Guigui
orique wrote:Electoralment "He portat l'AVE a Barcelona" queda molt bé...
Doncs qui em digui això, li respondria: "L'has portat fins aquí, però t'ha quedat un nyap que t'hi cagues!" :evil:

Posted: Sunday 29/04/2007 9:13
by sequera
de quin nyap parleu ?

i l'element de qualsevol govern no es tenir recursos ilimitats, si no saber gestionar-los.

Posted: Sunday 29/04/2007 9:37
by mikado
Si de nyaps parlem, i m'estic desviant del tema, molt es podria parlar dels gestors de GISA i de la seva aportació al caos de les obres de la L9. Mai un gestor ha estat tan ineficaç.

Posted: Sunday 29/04/2007 11:19
by Guigui
sequera wrote:de quin nyap parleu ?
Entre d'altres coses, del següent: Si es volia fer arribar la LAV a l'aeroport, no era qüestió de fer-hi una estació a 5 km; si es volia entrar per la directa a Barcelona, es podrien haver estalviat la giragonsa St. Boi-El Prat-L'H i haver entrat directament per Cornellà, com estava previst en un principi. O sigui, que al final, ni carn ni peix. Més nyaps: incidents en la construcció, com el túnel de Castellbisbal, interrupcions del servei de Renfe i FGC causades, segurament, per la utilització de mà d'obra no qualificada, etc.
mikado wrote:Si de nyaps parlem, i m'estic desviant del tema, molt es podria parlar dels gestors de GISA i de la seva aportació al caos de les obres de la L9. Mai un gestor ha estat tan ineficaç.
No et falta raó, però estem parlant concretament de l'arribada de la LAV a Barcelona. Apart de que, tal i com han anat i estant anant les coses, seria molt insensat que algun polític es pengés una medalla amb la inauguració d'una línia de metro que obrirà, pel cap baix, amb 10 anys de retard. Tot i que tampoc m'estranyaria que algun d'aquells personatges ens sortís amb una d'aquestes.

Posted: Sunday 29/04/2007 18:29
by sequera
Guigui wrote:
sequera wrote:de quin nyap parleu ?
Entre d'altres coses, del següent: Si es volia fer arribar la LAV a l'aeroport, no era qüestió de fer-hi una estació a 5 km; si es volia entrar per la directa a Barcelona, es podrien haver estalviat la giragonsa St. Boi-El Prat-L'H i haver entrat directament per Cornellà, com estava previst en un principi. O sigui, que al final, ni carn ni peix. Més nyaps: incidents en la construcció, com el túnel de Castellbisbal, interrupcions del servei de Renfe i FGC causades, segurament, per la utilització de mà d'obra no qualificada, etc.
.
busca en el fil....

Vam argumentar les raons de fer aquest traçat, que es el millor posible....

El traçat per cornellà s'ho va treure de la butxaca el Cascos , per tal de retardar encara més l'arribada del AVE a Barcelona... Però busca al fil, perque vam posar totes les dades, antecedents i relat cronologic de fets.

Simplement dir que per tal de fer un parell de kilometres menys ( de un total de 850 km i que suposa alguna decima de segon menys de recorregut) et carregues la intermodalitat de la estació del baix llobregat en el prat.

Posted: Sunday 29/04/2007 20:53
by aarongilp
850 km??? Si n'hi ha 446/7 fins a Lleida...Com a molt, 650 km, però no més...

Edito: Correcció de dades i afegeixo per dir que Lleida - Pirineus està al PK 442.143 de la LAV2, tenint l'orígen al PK 0.000 a la bifurcació amb la LAV1. És a dir, que sense passar per Delicias deu haver uns 446 o 447 km, i passant-hi potser 450 i escaitx. Si a aquests hi sumem uns 190 km aprox que faci el traçat fins a BCN dónen uns 650 km, no pas 850...

Posted: Sunday 29/04/2007 21:16
by sequera
aarongilp wrote:850 km???
aprox. LAV Madrid-Frontera Francesa....

evidentment.

Posted: Sunday 29/04/2007 21:22
by aarongilp
Home, evidentment no, perquè per la convencional són vora 800...(des de Sants fins a Chamartín). I per autopista són vora 760 o així...

Posted: Sunday 29/04/2007 21:34
by victorcasta
Doncs no va gaire mal encaminat...

La web d'Adif diu que fins a Figueres són 804 km, doncs fins a la frontera...

Posted: Sunday 29/04/2007 21:41
by aarongilp
No, si ja hi compto que fins a la frontera siguin aquests 850 km, però no era evident pel fet que per la convencional, des de Madrid fins la frontera en són quasi bé 1000, i pensant-ho en fred per la LAV també podrien ser-ho, o alguns menys...però no era evident...

Posted: Sunday 29/04/2007 22:43
by sequera
:x :x :x

:D

;)

Posted: Sunday 29/04/2007 23:08
by victorcasta
aarongilp wrote:No, si ja hi compto que fins a la frontera siguin aquests 850 km, però no era evident pel fet que per la convencional, des de Madrid fins la frontera en són quasi bé 1000, i pensant-ho en fred per la LAV també podrien ser-ho, o alguns menys...però no era evident...
Però la línia convencional dóna molta volta: fins a Saragossa segueixen el mateix corredor però la LAV va en línia recta i de Saragossa a Lleida, la convencional puja fins a Binèfar i la LAV va recte pels Monegros...

Posted: Sunday 29/04/2007 23:27
by aarongilp
Ja ho sé, ja...i si a això anem, la convencional baixa fins a Tarragona ciutat, mentre que la LAV gira abans. Però igualment no entenia aquesta diferència de km...de fet, ja ho entenc, però vull dir que almenys jo no ho he relacionat al moment en que aquests 850 km fossin fins la Frontera, sobretot tenint en compte que parlàvem de trajectes entre MDD i BCN...