Seguiment de les 440, 447 i 470
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
gracias de todas formas, ya me pasare las horas en la estacion de francia para verlas, tengo muchas ganas, sino pues me esperare a mediados de 2016 haver si van poniendo mas ut 447 . saludos
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
En un principio tienen que ser 18 las unidades 447 PMR que irán a la R16. Por cada unidad se quita una 470.David.F.C.M.B.1000 wrote:gracias de todas formas, ya me pasare las horas en la estacion de francia para verlas, tengo muchas ganas, sino pues me esperare a mediados de 2016 haver si van poniendo mas ut 447 . saludos
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Les circulacions de la 447 reformada a la R16
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
¿Qué bueno, no?reusenc2 wrote:Les circulacions de la 447 reformada a la R16
A ver si con la TMB funciona igual para los autobuses...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Tenemos una tercera 447 PMR con asientos MD. Se trata de la 447-173R.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
reusenc2, gracias ya ire ala tarde haver si cazo una de las 447 PMR haciendo el R16
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ara que he vist reflotat el fil altre cop, em vaig oblidar de posar horaris reals de l'R12 entre Barcelona i Tàrrega amb 447 de fa un parell de setmanes.
Primer en el trajecte entre La Sagrera i Tàrrega.
Com es veu en el tram urbà i metropolità els horaris es compleixen de manera justa, de fet, hi ha un +3 a la zona de Montcada doncs hi havia una limitació de velocitat per canvi de travesses. Tot i així veiem que hi ha un coixí de temps a l'arribar a Terrassa. Entre Terrassa i St. V. Castellet també hi ha un gran coixí arribant 7 minuts abans (també s'arribava minuts abans amb una 470) i això fa que haguem de posar-nos en hora. Camí a Manresa, entre limitacions de velocitat i maniobres d'entrada ja perdem el guany i no el tornem a recuperar fins arribar a Calaf, on a causa de l'encreuament també hi ha un coixí.
Ara el que va passar aquí es que els maquinistes i interventors s'ho prenen amb calma alhora de fer el canvi de tren, petar la xerrada amb el cigarret durant dos o tres minuts es habitual i el coixí marxa a fer punyetes agafant un retard ja considerable (però normal a terres de Renfe) camí a Lleida. Com es veu, tot i la millora en acceleració la 447 es totalment incapaç de recuperar el retard.
Ara mirem el trajecte a la inversa.
Com es habitual, la 447 camí a Barcelona arriba tard, i serà la tònica en tot el trajecte no podent recuperar el retard fins poc abans de Barcelona, per més gràcia de la situació, el temps de trajecte oficial es més gran en sentit Barcelona que en sentit Lleida, cosa que no comprenc.
En tot cas, es per això que crec que es millor prestar servei amb una 470 que no pas una 447.
Primer en el trajecte entre La Sagrera i Tàrrega.
Com es veu en el tram urbà i metropolità els horaris es compleixen de manera justa, de fet, hi ha un +3 a la zona de Montcada doncs hi havia una limitació de velocitat per canvi de travesses. Tot i així veiem que hi ha un coixí de temps a l'arribar a Terrassa. Entre Terrassa i St. V. Castellet també hi ha un gran coixí arribant 7 minuts abans (també s'arribava minuts abans amb una 470) i això fa que haguem de posar-nos en hora. Camí a Manresa, entre limitacions de velocitat i maniobres d'entrada ja perdem el guany i no el tornem a recuperar fins arribar a Calaf, on a causa de l'encreuament també hi ha un coixí.
Ara el que va passar aquí es que els maquinistes i interventors s'ho prenen amb calma alhora de fer el canvi de tren, petar la xerrada amb el cigarret durant dos o tres minuts es habitual i el coixí marxa a fer punyetes agafant un retard ja considerable (però normal a terres de Renfe) camí a Lleida. Com es veu, tot i la millora en acceleració la 447 es totalment incapaç de recuperar el retard.
Ara mirem el trajecte a la inversa.
Com es habitual, la 447 camí a Barcelona arriba tard, i serà la tònica en tot el trajecte no podent recuperar el retard fins poc abans de Barcelona, per més gràcia de la situació, el temps de trajecte oficial es més gran en sentit Barcelona que en sentit Lleida, cosa que no comprenc.
En tot cas, es per això que crec que es millor prestar servei amb una 470 que no pas una 447.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
L'horari del 15623 (primer tren cap a Lleida) és lleugerament diferent al web de renfe del de Rdc, a partir de Sabadell Sud i sobretot, a partir de Calaf, on a Rdc no hi consignen parada llarga pel creuament
http://horarios.renfe.com/HIRRenfeWeb/r ... 2027%20min.
En canvi, el 15622 (primer tren cap a Bcn / Hospitalet) coincideix l'horari a Renfe i a RdC
Una causa dels retards a la zona de Lleida era a La Granyanella, entre Tàrrega i Cervera; on hi havia (desconec si ja s'ha arreglat) amb limitació a 5 km/h
http://horarios.renfe.com/HIRRenfeWeb/r ... 2027%20min.
En canvi, el 15622 (primer tren cap a Bcn / Hospitalet) coincideix l'horari a Renfe i a RdC
Una causa dels retards a la zona de Lleida era a La Granyanella, entre Tàrrega i Cervera; on hi havia (desconec si ja s'ha arreglat) amb limitació a 5 km/h
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
No se si estem parlant del mateix punt, però de Cervera a Tàrrega hi ha dues limitacions de velocitat (que jo m'hagi adonat), la primera a 60Km/h, i la segona a 20Km/h. La primera encara te un passi doncs és habitual a línia i a la xarxa en general, però la segona porta temps així i no entenc que coi espera Adif a posar-hi remei.albe6 wrote:L'horari del 15623 (primer tren cap a Lleida) és lleugerament diferent al web de renfe del de Rdc, a partir de Sabadell Sud i sobretot, a partir de Calaf, on a Rdc no hi consignen parada llarga pel creuament
http://horarios.renfe.com/HIRRenfeWeb/r ... 2027%20min.
En canvi, el 15622 (primer tren cap a Bcn / Hospitalet) coincideix l'horari a Renfe i a RdC
Una causa dels retards a la zona de Lleida era a La Granyanella, entre Tàrrega i Cervera; on hi havia (desconec si ja s'ha arreglat) amb limitació a 5 km/h
Sobre l'horari del 15623 no comprenc la diferència, de fet no m'estranyaria que el de renfe estigués desactualitzat per algun motiu, caldrà esbrinar-ho. A banda, a l'aplicació d'Adif consta l'horari que hi ha marcat a RdC, amb la particularitat que Adif posa que el tren arriba a Calaf a les 10:03. A RdC mostra les 10:07 per tant deu indicar l'hora real de sortida amb 4 minuts d'espera.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Adif ha de licitar les obres per arreglar-ho. Veurem quan ho fan...albe6 wrote:Una causa dels retards a la zona de Lleida era a La Granyanella, entre Tàrrega i Cervera; on hi havia (desconec si ja s'ha arreglat) amb limitació a 5 km/h
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Vaig anar l'altre dia amb l'R12 i en cap moment vam baixar a 5. Si que vam parar dues vegades de forma molt brusca entre Cervera i Manresa, diria que per semafors vermells, tot i que podria ser per limitacions.Renfe451 wrote:Adif ha de licitar les obres per arreglar-ho. Veurem quan ho fan...albe6 wrote:Una causa dels retards a la zona de Lleida era a La Granyanella, entre Tàrrega i Cervera; on hi havia (desconec si ja s'ha arreglat) amb limitació a 5 km/h
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Es baixa a 20Km/h, com vaig comentar diumenge.bigcoaster wrote:Vaig anar l'altre dia amb l'R12 i en cap moment vam baixar a 5. Si que vam parar dues vegades de forma molt brusca entre Cervera i Manresa, diria que per semafors vermells, tot i que podria ser per limitacions.Renfe451 wrote:Adif ha de licitar les obres per arreglar-ho. Veurem quan ho fan...albe6 wrote:Una causa dels retards a la zona de Lleida era a La Granyanella, entre Tàrrega i Cervera; on hi havia (desconec si ja s'ha arreglat) amb limitació a 5 km/h
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Portem uns dies que la r12 va amb retards... tren ultim hospitalet lleida amb 15 min de demora i el invers amb 20 min de demora que esta pasant a la R12
Les 470 tornen a fer-se notar... ultim hospitalet lleida amb 470
Les 470 tornen a fer-se notar... ultim hospitalet lleida amb 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Punyeta, i quan l'agafi dijous, segur que em toca una infumable 447, cason ronda (Espero que petin un parell més de 447's, tot sigui per conservar la corva del cul ).Danilleida wrote:Portem uns dies que la r12 va amb retards... tren ultim hospitalet lleida amb 15 min de demora i el invers amb 20 min de demora que esta pasant a la R12
Les 470 tornen a fer-se notar... ultim hospitalet lleida amb 470
Però els retards a la línia són inevitables a causa de l'imperiosa necessitat de fer l'encreuament a Calaf.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avui he vist fent hi he pujat amb ell un R1 doble 447 Reformades per la R3 447-155R+447-123R L'Hospitalet de Llobregat 06;38h a MaÇanet-Massanes 08;29h i MaÇanet-Massanes 10;04h L'hospitalet de Llobregat 11;49h.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Com era esperable, m ha tocat una 447 a la R12. La novetat es que es una 447 PMR. No m hi he fixat amb la numeració i no la puc veure des d on soc.
Com a doble novetat, per variar una mica aquesta 447 es la que marca "R13 Lleida" quan fa l'R12. A les pantalles surt la ruta i parades de l'R12 per això.
Feia gairebé un any que no em tocava una PMR en aquesta línia.
Com a doble novetat, per variar una mica aquesta 447 es la que marca "R13 Lleida" quan fa l'R12. A les pantalles surt la ruta i parades de l'R12 per això.
Feia gairebé un any que no em tocava una PMR en aquesta línia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avui he tornat a pujar a la R1 doble 447 Reformades per la R3, en aquest cas les unitats eren la 447-124R+447-092R L'Hospitalet de Llobregat 05;38h Maçanet-Massanes 07;29h i Maçanet-Massanes 08;04h L'Hospitalet de Llobregat 09;51h.
Algú en sap dir com es que s'està donant aquesta situació?, rotació de Material Rodant ó falta de Materia Rodant en aquell moment puntual?. Cal dir que desde que RENFE va completar el Parc de Material Rodant dels Civias a Rodalies Barcelona, més enllà de Calella ja no s'han vist més Civias de 5 cotxes
Algú en sap dir com es que s'està donant aquesta situació?, rotació de Material Rodant ó falta de Materia Rodant en aquell moment puntual?. Cal dir que desde que RENFE va completar el Parc de Material Rodant dels Civias a Rodalies Barcelona, més enllà de Calella ja no s'han vist més Civias de 5 cotxes
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
(bcn est.francia: 12:47 / tortosa. 15:12) ut 447 PMR 345M Y 351M.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ahir una Doble 447 PMR reformades la R16 176R i la 173R fent REX Estació de FranÇa 19;17h a Tortosa 21;51h i Vinaros 22;31h
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ja fa un parell de dies que les dues 447 PMR reformades fan els serveis RE a Vinaròs. Veurem si avui repeteixen... molt probablement ja hagin retirat les 470 per aquest servei.Abril74 wrote:Ahir una Doble 447 PMR reformades la R16 176R i la 173R fent REX Estació de FranÇa 19;17h a Tortosa 21;51h i Vinaros 22;31h