Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
101
75%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
7%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Total votes: 135

User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Entrevista a Albert Vilalta

Post by wefer »

metring wrote:[Ara mateix ha acabat l'entrevista, i el Sr. Vilalta ha confirmat que surti el resultat que surti, es farà la unió del tramvia, vaja, que dic jo que per això calia la consulta?
El que em dit des del principi: democràcia "a la cubana", o democràcia orgànica com la que practicava Franco.
L'únic que hem canviat és que ara, els que ens imposen les seves idees, diuen que són d'esquerres.
User avatar
Vilarrubla
N8
N8
Posts: 673
Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
Location: Urgell(et)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Vilarrubla »

metring wrote:Home, jo no crec que tot sigui única i exclusivament cosa dels mitjans de comunicació ni perquè aquests no tinguin res més a fer, sinó que una part se l'ha guanyat. Recordem quan era regidor de mobilitat i de Sant Andreu, va crear les zones verdes, i quan li preguntaven per la unió del tramvia per la Diagonal, n'estava totalment en contra, per tant alguna cosa va fer ell. Si algú és eficient, només l'oposició es posarà en contra d'ell, no sé, és la meva opinió... I lo de que la societat contesti amb una rabieta als defensors del "només tramvia", no crec que en sigui la causa principal, ni que ningú digui "si aquests ho defensen, jo no ho vull", sinó la conjuntura de la crisi econòmica tant bèstia que hi ha, i el fet de no tenir en compte altres opcions igual de vàlides, com la de fer transcórrer també ( no "en lloc de", diferenciem ), altres alternatives de transport de més capacitat. No és fàcil d'entendre aquesta manca de visió de futur, i menys quan des del govern central ja han parlat del túnel.
Ja, però la majoria de gent no ho sap tot això, tu i tots els d'aquí si, però és que ni els periodistes que fan certes crítiques. Només cal llegir-se els articles que no hi ha cap crítica substancial.

Quan llegeixies critiques del ZP, al menys diuen que ho ha fet tard, que ho havia d'haver fet abans, que no és suficient, però la majoria d'articles que he llegit en contra de l'Hereu no han estat amb cap crítica amb cap i peus. Hi han hagut critiques del projecte de la Diagonal amb cara i ulls, però els experts resulta que uns diuen que si que pot ser i altres que no pot ser, i amb lo dels JJOO tampoc he llegit cap gran crítica més allà del "com volen que una ciutat mediterrània faci un JJOO d'Hivern?".

Per tot això dic que l'Hereu és víctima dels mitjans de comunicació, no dic que no s'ho hagi guanyat també, però també crec que el paper dels mitjans de comunicació en tot això és cabdal.
Guigui wrote:
Vilarrubla wrote:Tothom diu això, però ningú especifica quines són aquestes obres tant urgents i necessàries.
Per exemple, que el meu carrer i molts altres no quedin fets una piscina impracticable cada vegada que plou. I que s'impermeabilitzin les estacions de metro.
Als carrers s'han fet moltes obres, quan vivia a Consell de Cent (Dreta Eixample) van renovar varies aceres de la zona i ara que visc a Sant Antoni també n'han renovat varies. Evidentment n'hi ha moltes a renovar.

Lo del metro, no s'hauria de demanar a la Generalitat?
metring wrote:
Guigui wrote:
Vilarrubla wrote:Tothom diu això, però ningú especifica quines són aquestes obres tant urgents i necessàries.
Per exemple, que el meu carrer i molts altres no quedin fets una piscina impracticable cada vegada que plou. I que s'impermeabilitzin les estacions de metro.
O el tercer túnel de Rodalies, sense anar més lluny.
Competència de l'estat?
El que trobo dolç a tu t'amargue.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Doncs que ho faci a qui li correspongui, però que l'Ajuntament no obviï coses com les del túnel.

Cal dir que entre el públic en general, hi ha un gran desconeixement sobre a qui li pertoquen unes obres i unes altres, i potser per això diuen en comentaris a mitjans de comunicació "caldria fer això abans que allò".

Un dubte que tinc: així com lo del túnel és del govern central, i metro Generalitat, aquesta darrera no entra en el tema de la infraestructura del Tram per a res? Serà mitjançant l'ATM, no?
User avatar
Vilarrubla
N8
N8
Posts: 673
Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
Location: Urgell(et)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Vilarrubla »

metring wrote:Un dubte que tinc: així com lo del túnel és del govern central, i metro Generalitat, aquesta darrera no entra en el tema de la infraestructura del Tram per a res? Serà mitjançant l'ATM, no?
Si, com dius suposo que serà l'ATM, les altres parts les va adjudicar l'ATM... no crec que la reforma de la Diagonal es pugui adjudicar en un sol lot, no? A lo millor es fa tres lots (A obra pura i dura; B mobiliari, arbres; C Tramvia per part de l'ATM), però no ho se, estic suposant molt.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Santfeliuenc »

Hola,

A ver, ATM y Generalitat son lo mismo, me parece a mi vamos. Ya que la Generalitat ha creado la ATM para ocuparse de lo quese tenga que ocupar, entre otras cosas del tema del tranvía.

Pero independientemente de esto y de a quién compete el túnel, el tranvía o la reurbanización, las cosas no se puede hacer como estais sugiriendo implícitamente. O sea, por mucho que el tema del túnel competa a Fomento, lo que no se puede hacer es que Fomento trabaje en ello sin decirle a nadie y que el Ayuntamiento se enterase de eso por la prensa. Hay que preguntar y trabajar por detrás y que cuando saliese una propuesta así todo el mundo estuviese de acuerdo. Y del mismo modo, el Ayuntamiento debería trabajar con la oposición para lo mismo.

Lo que no puede ser es que salga Fomento diciendo que no hay problema, que hace el túnel hasta donde sea necesario y que luego salga el Ayuntamiento y la oposición diciendo que no, que no hace falta porque no es necesario o cosas similares.

Todas estas cosas suelen pasar cuando no hay un plan genérico para hacer nada y cuando todo está descoordinado y se rige uno por rencillas políticas y por hacer la puñeta al rival. Y al final ocurre que hasta el último día nadie sabe por dónde pasa el AVE, nadie sabe el trazado de llegada al aeropuerto... y luego todo se hace deprisa y corriendo porque como no se haga el último día hay la excusa de que no se hará nunca.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by 122-042-132 »

Voleu una proposta agosarada?, aquí en hi ha una......

Diari Avui
Passa-ho!
Iu Forn

Jocs d'Hivern a la Diagonal (opció J)
Ni rambla, ni bulevard, ni deixar-la com està. La Diagonal de BCN, ciutat de fires i referèndums, ha de convertir-se en seu permanent dels Jocs Olímpic d’Hivern. I quan dic seu permanent no dic que hi facin els Jocs cada quatre anys, que és quan toca. No, no, el concepte permanent és textual i vol dir que a l’avinguda hi hagi Jocs els 365 dies de l’any. Ah, i res de tramvia, sinó transport adequat: trens cremallera, telecadires, remuntadors, teleesquís, telecordes, cintes transportadores i bícing de neu. Naturalment també hi hauria un servei de trineus que rebria el nom comercial de Trampirena.

Pel que fa a les disciplines que s’hi practicarien, barrejarien els esports habituals en aquest tipus d’esdeveniments amb el tarannà local. A saber: (1) descens damunt de les insistents convocatòries fetes als funcionaris municipals perquè participin al referèndum i, d’aquesta manera, s’arribi a una xifra de participació ridícula, però superior al 0,0%, (2) patinada sobre votació, modalitat consistent a dir que has votat, quan tothom veu que no ho has pogut fer i quan t’ho demostren amb proves reconèixer que no, que no vas votar, (3) hoquei sobre sistema informàtic, esport relaxant on es tracta de copejar l’ordinador amb l’estic a veure si després de set cops d’intentar-ho per fi aconsegueixes votar, (4) eslàlom identitari, que és quan tu intentes votar i resulta que el sistema diu que ja ha votat per tu algú que no eres tu, (5) cúrling, escrit amb C d’opció C, on els ciutadans llancen l’opció C sobre una superfície lliscant i administració, amb unes escombres, intenta que la C acabi fora de la pista, i (6) descens... de participació, on els que parlaven de fracàs de participació i d’organització a les consultes sobiranistes han d’anar corre-cuita a l’abocador del Garraf a buscar arguments per defensar un desori tan històric com trist (i car).
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by uriol108 »

Estic decepcionat... tanta publicitat, tants diners gastats en les votacions, tan soroll per a que ? :nose

Total, guanyarà la opció C ... "de carrer" (ja els hi va bé) no faran res a la Diagonal... i tot seguirà com sempre (els haurà servit de propaganda estupenda... :cop :emprenyat
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Lluita1714 »

uriol108 wrote:(els haurà servit de propaganda estupenda... :cop :emprenyat
Ans al contrari, com els jocs d'hivern, i això sumat a zones verdes i fòrums, el tir els surt per la culata.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
lauria1226
N7
N7
Posts: 325
Joined: Sunday 04/10/2009 10:28
Location: Barcelona i Pallars Jussà

Re: Fotos referendum Diagonal

Post by lauria1226 »

Home, el tramvia per la diagonal no és qüestionable, perquè es tracta de la unió de les dues xarxes. Centrant el tema de principi la cosa va així: Aprofitant el pas del tramvia, és un bon moment per abordar la reforma de l'avinguda, pensada amb criteris urbanístics racionals i basats més en el concepte de vinanats i passejants que en el de "Peatones y Automóviles". A partir d'aqui, es dona participació al ciutadà. Jo ho veig correcte.
Que passa, llavors? Doncs que el Porciolisme residual (Que és políticament transversal i alguns ara volen ser "El Canvi") s'ha revoltat, i acostumat a fer les coses a "Dit". Ha iniciat una conspiració amb totes les de la llei per torpedinar la consulta. Perquè volen una ciutat tipus Los Angeles, pensada pel vehícle privat, amb voreres de mig metre i tothom que hi passegi a peu ja sigui considerat sospitós.
El que sap greu és l'actitud d'ERC, que per marcar distàncies i fer-se estimar de cara a futurs pactes postelectorals s'apropi a les posicions de la dreta més rància i fatxa que defensa els interessos del Lobby de l'automòbil, en detriment dels interessos populars. I, realment amb molt poca visió, perquè els vots que pugui guanyar (si és que en guanya algun) queden amb tota seguretat compensats i superats pels que perdrà. A part dels que ja esta perdent per l'ofensiva que pateix des del cantó nacionalista, (però que en el fons està orquestrada des de sectors dretans que van des de posicions moderades a obertament feixistoides).
En fi, cal mantenir-se ferms enmig de la cridòria que més que cants de sirena, son el brogit i els brams que ressonen des del fons de la "Caverna".


P.D. Pel que fa als tunels. Això forma part d'un altre capítol i crec que no és convenient de barrejar-lo ara que pot ser manipulat a favor dels antitramvia.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
User avatar
lauria1226
N7
N7
Posts: 325
Joined: Sunday 04/10/2009 10:28
Location: Barcelona i Pallars Jussà

Re: Fotos referendum Diagonal

Post by lauria1226 »

Jo,de bon principi, m'agradava més l'opció B, però finalment vaig votar par la A i el motiu va ser pensant amb que pel tramvia és la millor, ja que es poden instal.lar més facilment les diagonals entre ambdues vies de cara a fer escapaments en cas d'avaria d'un convoi. En la part del trambaix és així, mentre que a la part del trambesos (T4) que està amb boulevard, no hi ha cap escapament des de la Pl. de les Glòries fins a Diagonal Mar. Això en el tram central, per fer, pot ser un problema inclús en el cas de que se n'instal.lin de llargues, perquè, quan hi hagués necessitat (i cal preveure que n'hi haurà), obligaria al tramvia a traspassar la zona de vianants per anar d'una via a l'altra. I ja de per si fan prou soroll els pocs detractors interessats que hi ha com per donar-los arguments.

I sobre els tunels, no cal patir, anem camí de tenir tunels per sota de tots els carrers de totes les ciutats d'Espanya sense excepció.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No les tinc totes

Post by Guigui »

lauria1226 wrote:I sobre els tunels, no cal patir, anem camí de tenir tunels per sota de tots els carrers de totes les ciutats d'Espanya sense excepció.
Essent com és aquest el país de l'esperpent, podria ser ben bé que qualsevol carrer mitjanament important acabi tenint túnel per sota, però no la Diagonal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Fotos referendum Diagonal

Post by metring »

lauria1226 wrote:

P.D. Pel que fa als tunels. Això forma part d'un altre capítol i crec que no és convenient de barrejar-lo ara que pot ser manipulat a favor dels antitramvia.
O també els "només-pro-tramvia" poden atacar el túnel. Per desgràcia, això darrer és el que més s'està donant. No hauria de ser ni una cosa ni l'altre. Ningú no hauria d'atacar una cosa per afavorir l'altre, sino anar a favor de les dues coses, que beneficiarien a centenars de milers de persones.
User avatar
lauria1226
N7
N7
Posts: 325
Joined: Sunday 04/10/2009 10:28
Location: Barcelona i Pallars Jussà

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by lauria1226 »

El tema del tunel de la diagonal es problemàtic perquè ha de passar per sota de FGC i Metro el que fa que ha de passar a gran fondària cosa que per un "metro lleuger" o tramvia, no és pràctic, si que ho seria per una línia tipus L-9 o rodalies. Llavors cal analitzar on volem anar per la diagonal i les necessitats de transport que cal cobrir tot establint el mitjà més adient i si és per tunel, cap problema. Jo no estic en contra dels tunels per principis. El que no puc compartir és que se soterrin vials innecessariament per donar feina a la indústria del ciment.

Els protramvia entre els que m'incloc incondicionalment, no som o almenys jo no soc antitunel, com deia més amunt. El que passa és que portem la mosca darrere l'orella (I més els que varem viure la desaparició i el seguit de desproposits que s'esgrimiren per fer-ho) i de seguida ens posem en guàrdia. De vegades, reconec que podem caure en una aparença sectària, però és solament això: Aparença. Per tant prego disculpes si algú ens malinterpreta en aquest sentit i en qualsevol cas no dubteu en fer-nos-ho notar.

En aquest sentit, us puc dir que de vegades inclusiu entre nosaltres acabem discutint acaloradament defensant, precisament el mateix. El que acaba semblant una estupidesa de pel.licula dels germans Marx.

Conseqüències de la història d'aquest país nostre.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Lauria, no puc fer més que :plas per la teva intervenció sensata i ponderada :ok
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

http://www.lavanguardia.es/politica/not ... elona.html

Finaliza la votación de la consulta por la reforma de la Diagonal de Barcelona

Los datos completos de participación y el resultado de la consulta se darán a conocer a las 12.45 horas

16/05/2010 | Actualizada a las 10:53h | Política

Barcelona. (ACN).- A las 10:00 de este domingo se ha cerrado la urna digital y ha dejado de estar abierto el periodo de votación de la consulta para la reforma de la Diagonal de Barcelona. La controvertida consulta, llena de reproches políticos, incidencias técnicas y sobre la qué ha planeado la duda del fraude en algún momento, ha llegado a su fin después de ser la primera votación de estas características hecha en la capital catalana.

A partir de las 12:45 se conocerán los datos completos de participación y el resultado de la votación, sabiéndose si ha resultado ganadora la opción A (Bulevar), la B (Rambla) o la C (ninguna de las otras opciones). Tanto gobierno como oposición al Ayuntamiento de Barcelona valorarán después el resultado.

El pasado lunes día 10 de mayo empezó la primera consulta popular celebrada en Barcelona para conocer la opinión de los cerca de millón y medio de censados mayores de 16 años sobre la reforma de la avenida de la Diagonal. La polémica y los incidentes técnicos, que ya empezaron desde la votación fallida del propio alcalde, Jordi Hereu, han acompañado la consulta de principio a fin. Tanto, que desde la oposición CiU, PP y ERC han reclamado ya responsabilidades políticas y "dimisiones" de los que han estado en el frente de la organización de la votación. Desde el gobierno municipal, sin embargo, han defendido en todo momento la legitimidad de la consulta, la seguridad de los mecanismos de votación y el buen funcionamiento general del sistema.

El sábado, a las 10 de la noche, se cerraron los puntos de votación presencial repartidos por toda la ciudad, clausurando así el primero de los dos métodos de votación después de seis días abiertos al público. Hasta este domingo a las 10:00 horas de la mañana, sin embargo, se ha podido serie participante de la consulta votando desde Internet. Desde esta hora, la urna digital que recoge todos los votos está cerrada y nadie más puede efectuar su voto a favor de alguna de las tres opciones.

A las 12:45, el teniente de alcalde de Urbanismo, Ramon García-Bragado, encargado toda esta semana de hacer la actualización diaria de los datos de participación e incidencias, hará público el resultado del recuento de votos. Posteriormente, tanto el alcalde como los líderes de los grupos de la oposición valorarán las cifras y el resultado.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by victorcasta »

Els resultats han estat:

Opció A: 20.447 vots (11,38 %)
Opció B: 14.260 vots (8,28 %)
Opció C: 137.474 vots (79,84 %)
Participació: 12,17 % dels censats majors de 16 anys

Ja li han tallat el cap al primer tinent d'alcalde, Carles Martí.


I una pregunta... com és que no s'ha pogut votar durant tot el diumenge, que és quan més gent s'hagués pogut dirigir a punts presencials???
User avatar
lauria1226
N7
N7
Posts: 325
Joined: Sunday 04/10/2009 10:28
Location: Barcelona i Pallars Jussà

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by lauria1226 »

Bé, jo penso que l'opció "A", és la que es perfila com a preferida. Donat que no es pot considerar la "C" seriosament perque ha estat a causa de la mobilització militant del PP-CiU i la campanya conspirativa dels representants del Lobby de l'automòbil que l'ha feta sortir.

De tota manera la idea de que l'opció "A" és la majoritària cal donar-la per bona, altra cosa és el que farà ara l'equip de govern municipal. Jo per la meva banda suggeriria de que a causa de les denuncies per irregularitats, a més a més de la dimissó de Carles Martí, l'alcalde Hereu ha de declarar anul.lat i sense cap efecte el resultat.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by victorcasta »

lauria1226 wrote:l'alcalde Hereu ha de declarar anul.lat i sense cap efecte el resultat.
Ja prou cavada té la seva tomba l'Hereu, si fa això, se l'emporten i el cremen en una foguera enmig de la Plaça Sant Jaume. No es pot anar amb aires de demòcrata i muntar un referèndum per a això, i declarar-lo nul si no surt el que un vol...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

lauria1226 wrote:Bé, jo penso que l'opció "A", és la que es perfila com a preferida. Donat que no es pot considerar la "C" seriosament perque ha estat a causa de la mobilització militant del PP-CiU i la campanya conspirativa dels representants del Lobby de l'automòbil que l'ha feta sortir.

De tota manera la idea de que l'opció "A" és la majoritària cal donar-la per bona, altra cosa és el que farà ara l'equip de govern municipal. Jo per la meva banda suggeriria de que a causa de les denuncies per irregularitats, a més a més de la dimissó de Carles Martí, l'alcalde Hereu ha de declarar anul.lat i sense cap efecte el resultat.
Si hi ha un mínim de democràcia i senderi, faran cas als votants per l'aplastant majoria de l'opció C. No hi ha debat possible de si ha guanyat l'A o la B, perquè seria lamentable. I no crec tant en campanya de lobby de l'automòbil, sino en el sentit comú dels ciutadans, que han vist que els volien prendre el pèl. No es pot culpar a cap lobby perquè no hagi sortit l'opció que un sector concret volia que sortís, així de clar t'ho dic.

Així com abans t'he dit que tenies una opinió ponderada, ara no puc més que dir que no vas pel bon camí pensant d'aquesta manera.
User avatar
erbuki
N8
N8
Posts: 765
Joined: Wednesday 27/08/2008 20:10
Location: St. Boi (L70, E79, SB1)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by erbuki »

I ara què? Faràn com si aqui no hagués passat res? S'han carregat al número dos de l'Ajuntament de cara a la galeria, però aqui el gran responsable d'aquest gran fracàs és el senyor Hereu. Si no plega ara ja s'encarregaràn les urnes d'aqui un any de foter-lo fora. El Trias ja es deu fregar les mans. I a sobre li estàn fent tota la feina, ell no cal que faci res.

Comença el declivi del socialisme, que ha viscut els seus anys d'esplendor. D'aqui uns mesos perdràn la Generalitat, d'aqui un any perdràn Barcelona (i m'atreviria a dir que perdràn molt pes en altres ciutats). I ja veurem si d'aqui un parell d'anys perden també la Moncloa. :mort
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”