Page 48 of 59
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 25/05/2015 23:02
by Renfe451
bigcoaster wrote:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 25/05/2015 23:06
by bigcoaster
Renfe451 wrote:bigcoaster wrote:És més, tots els aves transfronterers són AVEs sèrie 100 excepte el Barcelona-Paris que és serveix amb TGV Dasye, si no vaig errat.
Recentment han canviat el material que presta el servei TGV a París, i ja no són Dasye, ho fan amb els nous Euroduplex, o dit d'un altra manera, els TGV 2N2.
Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (
http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?
Back to topic!
Posted: Monday 25/05/2015 23:07
by Guigui
Cenyiu-vos al tema, si us plau.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 26/05/2015 17:37
by Renfe451
bigcoaster wrote:Ho desconeixia, però pel que veig són iguals no? O són els que van amb colors vermells i blancs? (
http://p8.storage.canalblog.com/84/20/9 ... 1693_o.jpg? Bé, per dins sembla que són iguals, o sigui que no canvia l'experiència ni el servei. Per cert, se sap perquè han fet aquest canvi?
Demano disculpes, i amb aquesta resposta dono per tancat l'off-topic definitivament.
L'SNCF en el seu moment va demanar 10 combois TGV 2N2 tritensió per poder circular a les línies espanyoles. Sí que és cert que si es veu des de fora, es notarà poc, per exemple en els teleindicadors, ja que en els TGV 2N2 són de LED. La imatge que poses, correspon a la decoració anomenada "Carmillon" que l'SNCF està aplicant a la majoria dels seus trens, però aquí per desgràcia de moment no els veurem, ja que se'ls aplica als TGV que només circulen per el territori francès. Aquí els TGV circulen amb els colors "Atlantique" (blau). Els nous Euroduplex no són res més que una evolució del seu predecessor, el Dasye i està totalment homologat amb els sistemes espanyols de seguretat per poder circular per Espanya.
Ara sí,
siusplau!
Suïcidi en un Shinkansen amb conseqüències greus
Posted: Tuesday 30/06/2015 14:27
by Guigui
Un home es cala foc al tren bala de Japó
El suïcida i una passatgera han mort. Hi ha una vintena de ferits i la línia d'alta velocitat entre Tòquio i Osaka s'ha hagut d'interrompre durant tres hores
http://www.ara.cat/mon/home-immola-tren ... 61563.html
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Sunday 02/08/2015 14:35
by Renfe451
No sé si posar-ho aquí, ja que aquest servei discorre per territori català. Un S100 s'ha incendiat a l'altura de Lunel quan cobria el servei Marsella-Madrid. 250 passatgers han tingut que ser evacuats.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Sunday 02/08/2015 15:15
by UT440_132M
El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Sunday 02/08/2015 15:56
by Renfe451
UT440_132M wrote:El 022 concretament, una antiga branca Euromed. Veient el seu estat, trigarà dies a tornar a circular. S'ha incendiat la motriu postetrior, i una part de l'últim cotxe.
Esperem que es pugui reparar...
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Sunday 02/08/2015 23:04
by wefer
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Sunday 02/08/2015 23:31
by Renfe451
wefer wrote:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies
I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 03/08/2015 13:46
by Intercanviador
Podem ironitzar amb les incidéncies dels trens de Renfe a França... però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa! (I, potser per això -digueu-me malpensat- és l'únic material d'alta velocitat de Renfe homologat per a circular per vies franceses, quan a hores d'ara Renfe disposa de material més modern).
Si això li hagués passat a un tren de Talgo o de CAF (o de Siemens), segur que els francesos ho haguessin aprofitat per a desacreditar la tecnologia estrangera.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 03/08/2015 13:57
by fgc113
Renfe451 wrote:wefer wrote:Els francesos ja comencen a saber què significa tenir trens de Renfe circulant per les seves vies
I el pitjor es que és el segon incident d'un S-100 en territori gal, hem de recordar que el setembre del passat 2014, un altre AVE va xocar contra un TGV a l'estació de Marseille-Saint Charles, per sort no va ser greu. Però resulta força estrany i alhora curiós que els S-100 hagin tingut més problemes a França que no pas a Espanya.
El tercer, un altre s-100 es va cremar també a Marsella.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 03/08/2015 14:00
by ortegote
Yo me atrevo a decir que es la chapuza que les instalaron para la corriente en el tramo convencional de Le Solier y Marsella o Tolouse.
España debio comprar los AVE nuevos para la linea Barcelona Paris (calla que no habia dinero) y ahora la ministra dice que van a comprar AVES nuevos (vaya ahora si hay dinero)
Saludos.
Francés tenía que ser...
Posted: Monday 03/08/2015 14:05
by Renfe445
Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa...
Re: Francés tenía que ser...
Posted: Monday 03/08/2015 16:49
by Don Ramón
Renfe445 wrote:Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa...
Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.
Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...
Re: Francés tenía que ser...
Posted: Monday 03/08/2015 19:58
by Renfe445
Don Ramón wrote:Te rebato esto con nuestros tranvías, que tienen 10 años y están todos como nuevos, ni el plástico les suena.
Eso, eso, eso...
Don Ramón wrote:Dicho lo cual, yo creo que es más cosa de las tecnologías más recientes. El otro día petó una 113 en Les Fonts, ahora ésto, las líneas L9 y L10 cerradas en verano... parece que todo lo más nuevo es lo que más falla...
En eso sí que estoy de acuerdo.
Re: Francés tenía que ser...
Posted: Monday 03/08/2015 22:37
by Renfe451
Renfe445 wrote:Intercanviador wrote:però no oblidem que els S-100 són en realitat trens de tecnologia francesa!
Cada vez tengo más temores sobre la tecnología francesa...
Dir això és relativament no tenir ni idea. Només donaré una dada, gràcies a aquesta tecnologia de la qual deriven els S-100 (recordo que estan basats en el TGV Atlantique), els TGV des de la seva posada en servei l'any 1981, no han patit ni un sol accident important en tota la seva història, de lleus n'hi han hagut, sí, però de magnitud més greu a l'estil de l'ICE d'Eschede o de l'Alvia de Santiago cap ni un. Si d'alguna cosa és ben valorat el TGV pels francesos (i també per la resta del món) és sobretot per la seva seguretat i fiabilitat.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Monday 03/08/2015 23:53
by wefer
Si ho he entès bé la qüestió és que:
- Mai havia passat res en 20 anys.
- Fa un parell d'anys se'ls van afegir equips de 1.500 V
- Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V
Ejem... o és molta casualitat o l'origen del problema és clar. A més, si és així cal exigir que es retirin aquests trens fins que no es solucioni el problema
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 04/08/2015 0:47
by fgc113
wefer wrote:
[*]Des que munten els equips a 1.500 V han cremat tres trens i precisament circulant a 1.500 V[/list]
Realment només es van cremar dos, l'altre va xocar anb un TGV a Marsella fent maniobres.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 04/08/2015 12:05
by albe6
El tercer incendi suposo que es el de les 2 252 a Le Soler, a la zona del canvi de tensió