Page 48 of 58
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 05/09/2013 21:01
by gatvell
Potser sigui un problema de manteniment de les rodes dels tres i no tant sols de les agulles
Sempre al mateix lloc
Posted: Thursday 05/09/2013 21:45
by Guigui
En aquest cas, també haurien saltat en un altre indret.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 05/09/2013 21:48
by gatvell
Tens raó, però 4 incidents al mateix punt i que cada cop ho han arreglat...
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 05/09/2013 21:54
by 437.001
gatvell wrote:Tens raó, però 4 incidents al mateix punt i que cada cop ho han arreglat...
És que la pregunta és: realment HO HAN ARREGLAT?... o només ho han fet veure?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 05/09/2013 22:28
by gatvell
Això només ho pot respondre algú que hagi estat per allí.
Se suposa que si que ho han fet, si més no FGC no té la imatge de falsetat.s
Ara és clar que alguna cosa no s'ha fet bé o no s'ha arreglat bé, per això deia de les rodes, bogies, per donar un punt de vista més ampli al problema.
Com deia en Guigui si els bogies estèssin malament, descarrilarien a altres llocs de la xarxa i no és pas així. Però potser estan prou desgastades i aquest canvi d'agulles té alguna cosa que els dos factors junts produeixen l'incident.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 05/09/2013 22:44
by Miquel
Ara entenc el motiu de que aquesta tarda sols hi havia S1 i S2 per les vies 1 i 2 respectivament, les dues línies de metro quedaven limitades a Sarrià i Gràcia.
A la via 3 hi havia una 112 estacionada, però jo pensava que encara estaven d'obres a la zona d'agulles, veig que no i un tren ha tornat a saltar, aquests petits descarrilaments hauran d'entrar als Expedient X del nostre ferrocarril per que ja no s'entén res, diria que fins i tot havien limitat la velocitat màxima al pas per les agulles.
No pot ser que en part la culpa la tingui alguna de les agulles anteriors, i que a l'arribar a la propera agulla el tren ja acabi de sortir?
Potser caldria saber també si les que han descarrilat han estat les dues sèries o una de les dues.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 05/09/2013 23:28
by Ganz
Crec que les dues sèries han descarrilat, almenys la S/111 sí, i crec que avui S/112, no?
Si han fet proves, tal com expressa el diari ARA, amb circulacions de més de 3000 trens durant l'aturada comercial de la zona d'aquesta agulla i no ha passat res... Hi ha quelcom que no m'acaba d'encaixar. 4 accidents seguits en el mateix punt no és casualitat, s'ha de mirar molt bé què passa amb aquesta agulla. És bona la hipòtesi que s'ha comentat que no sia una de les agulles d'abans d'aquesta el problema real...
Salut.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Friday 06/09/2013 15:32
by Miquel
Pel que sembla a hores d'ara, el servei funciona com ahir (S1 i S2 parant a Sant Gervasi, La Bonanova i Les Tres Torres i els S5 i S55 suprimits), amb l'afegit que avui la L7 funciona completa fins a Plaça Catalunya.
Habilitada la Via 6 de Plaça Catalunya.
Posted: Monday 09/09/2013 20:50
by Miquel
A través del Facebook de "AutobusesBCN", han penjat una foto de la via 5 de l'estació de Plaça Catalunya coberta per una plataforma per a poder donar servei decent de passatgers als trens que parin a la via 6. Imatge força curiosa, no se si han quedat inhabilitades les vies 4 i 5 per dependre del mateix canvi d'agulles o han fixat l'agulla cap a la via 4 per tenir 5 vies.
https://www.facebook.com/pages/Autobuse ... 4467472266
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 09/09/2013 23:34
by Toni
Ganz wrote:Crec que les dues sèries han descarrilat, almenys la S/111 sí, i crec que avui S/112, no?
Si han fet proves, tal com expressa el diari ARA, amb circulacions de més de 3000 trens durant l'aturada comercial de la zona d'aquesta agulla i no ha passat res... Hi ha quelcom que no m'acaba d'encaixar. 4 accidents seguits en el mateix punt no és casualitat, s'ha de mirar molt bé què passa amb aquesta agulla. És bona la hipòtesi que s'ha comentat que no sia una de les agulles d'abans d'aquesta el problema real...
Salut.
Realment és molt extrany.... quatre "petits" (ho poso entre cometes perquè em fa molta gràcia el benèvol tractament que es fa a alguns mitjans el que a uns centenars de metros seria una falta intolerable d´inversió i un motiu evident per fer el traspàs de tot) descarrilaments al mateix lloc. No li veig més explicació que que sigui un problema de desgasts del canvi o de les rodes o de tot en conjunt. En canvis forçats (i a Plaça de Catalunya estan forçats) qualsevol petit canvi pot provocar problemes... el que és extrany és que el propi fabricant no trobi la solució.....
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Sunday 29/09/2013 21:57
by oriolp13
Aquest matí, segons he llegit al twitter d'FGC, hi ha hagut servei substitutòri amb autobús entre Martorell-Enllaç i St. Esteve de Sesrovires (i de retruc algun retard entre Martorell i Pl. Espanya. Algú sap que ha passat?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Sunday 29/09/2013 22:38
by gatvell
Un tren se li ha enganxat el pantograf a la catenària i se n'ha endut un tros.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Saturday 02/11/2013 20:45
by Miquel
Fa una hora com a mínim, el servei de L7 funcionava cada 30 minuts a causa d'una averia, ho he vist en un dels panells de Provença.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 20/11/2013 19:57
by metring
FGC @FGC 11m
Tren S1 amb sortida a les 19.30h de Pl. Catalunya suprimit entre les estacions de Gràcia i Terrassa per avaria #FGC
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 21/11/2013 0:40
by alf_
metring wrote:FGC @FGC 11m
Tren S1 amb sortida a les 19.30h de Pl. Catalunya suprimit entre les estacions de Gràcia i Terrassa per avaria #FGC
Raro que pete una 112, sería que este S1 lo llevaba una 111? Que no es extraño verlas haciendo el S1 en horas punta.
Re: Passada de frenada
Posted: Saturday 23/11/2013 10:51
by 122-042-132
Una curiositat que no m'havia passat mai amb FGC
Dissabte 16 de novembre sobre les set de la tarda.
Direcció Barcelona, una UTE 112 que venía de Terrassa, s'ha passat de frenada a La Floresta, resultat, dos dels 4 cotxes han quedat aturats dins del túnel; el motorista ha trucat al CTC i desprès ha deixat la cabina costat Barcelona, ha anat fins la cua del tren ha entrat a la cabina costat Sant Cugat i ha fet marxa enrera fins deixar el tren aturat convenientment a l'andana, a obert portes, i desprès ha continuat el servei fins Catalunya sense cap més incidència.
Només recordo un tema semblant, ja fa molts d'anys a la línia 1 del Metro (encara amb 400), a l'estació de Marina, aquella vegada desprès d'estar uns moments aturat, va continuar cap a Triomf sense recular ni obrir portes. Salut!
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 25/11/2013 20:23
by metring
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... pello.html
Cortada la circulación ferroviaria entre la UAB y Sabadell por un atropello
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 18/12/2013 21:38
by Miquel
Gairebé cada matí, hi ha un S2 direcció al Vallès que passa amb un petit retard poc abans de les nou del matí per Provença, el que és més estrany, es que en funció del dia (o potser del retard que duu), aquest servei finalitza a Sant Quirze o a Sabadell.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 10/02/2014 13:08
by metring
FGC @FGC 19 min
Línia Barcelona-Vallès: retards de fins a 5 min a la zona urbana de Barcelona per una avaria a l’estació de Pl. Catalunya #FGC
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 10/02/2014 13:42
by Miquel
metring wrote:FGC @FGC 19 min
Línia Barcelona-Vallès: retards de fins a 5 min a la zona urbana de Barcelona per una avaria a l’estació de Pl. Catalunya #FGC
Els S1 i S2 paren a totes les estacions, fet que fa que L6 només funcioni entre Sarrià i Reina Elisenda.
No he pogut mirar com estava el tema a L7.