Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by fgc113 »

Els AVE-TGV que es serveixen amb trens de la sèrie 100 (els que van a Toulouse, Marsella i Lió) s'estan fent amb transbords a Perpinyà i des d'allí amb trens francesos. Els de París van directes.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by genissimon »

Deu ser que els trens renfe digereixen malament els 1500 Vcc de la catenària francesa... Alguna cosa no s'ha fet prou bé, és evident.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by wefer »

fgc113 wrote: Els AVE-TGV que es serveixen amb trens de la sèrie 100 (els que van a Toulouse, Marsella i Lió) s'estan fent amb transbords a Perpinyà i des d'allí amb trens francesos.
O sigui que efectivament s'han adonat que els s100 de Renfe són un perill circulant a 1500 V. Déu n'hi do.
fgc113 wrote: Els de París van directes.
Aquests es fan amb trens de la SNCF.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

wefer wrote:
fgc113 wrote: Els AVE-TGV que es serveixen amb trens de la sèrie 100 (els que van a Toulouse, Marsella i Lió) s'estan fent amb transbords a Perpinyà i des d'allí amb trens francesos.
O sigui que efectivament s'han adonat que els s100 de Renfe són un perill circulant a 1500 V. Déu n'hi do.
fgc113 wrote: Els de París van directes.
Aquests es fan amb trens de la SNCF.

Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?

Això sí, em sembla correcte retirar els S-100 de la circulació mentres no es trobi la causa del problema i la solució per arreglar-ho.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by wefer »

Renfe451 wrote:Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?
He llegit a diversos llocs que els s100 han estat limitats a Perpinyà i a partir d'allà es fan transbordaments a trens SNCF. Suposo que la SNCF no vol els s100 de Renfe a les seves vies mentre tinguin aquest problema.

I no es poden substituir per altres trens perquè no hi ha cap altre tren homologat per circular tan per França com per la LAV Barcelona-Madrid. Cap ni un.
Granolleri

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Granolleri »

Aquesta tarda he estat a Perpinyà i confirmo els transbords per als serveis que es feien amb sèrie 100.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by ortegote »

wefer wrote:
Renfe451 wrote:Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?
He llegit a diversos llocs que els s100 han estat limitats a Perpinyà i a partir d'allà es fan transbordaments a trens SNCF. Suposo que la SNCF no vol els s100 de Renfe a les seves vies mentre tinguin aquest problema.

I no es poden substituir per altres trens perquè no hi ha cap altre tren homologat per circular tan per França com per la LAV Barcelona-Madrid. Cap ni un.
Material TALGO???
Encara que sigui el TALGO III :D

Ja se que no es una solució però crec que es l'unica cosa homologada per circular a França que sigui espanyola o ho era.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

ortegote wrote:
wefer wrote:
Renfe451 wrote:Això està totalment confirmat? De ser així, no podrien posar els altres Euroduplex homologats de forma provisional per cobrir aquests serveis?
He llegit a diversos llocs que els s100 han estat limitats a Perpinyà i a partir d'allà es fan transbordaments a trens SNCF. Suposo que la SNCF no vol els s100 de Renfe a les seves vies mentre tinguin aquest problema.

I no es poden substituir per altres trens perquè no hi ha cap altre tren homologat per circular tan per França com per la LAV Barcelona-Madrid. Cap ni un.
Material TALGO???
Encara que sigui el TALGO III :D

Ja se que no es una solució però crec que es l'unica cosa homologada per circular a França que sigui espanyola o ho era.
Ara és pràcticament impossible, l'intercambiador d'eixos de Portbou es trobava, en un principi, desmantellat.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by albe6 »

Sempre es podria fer amb el de Can Tunis, el que utilitzen els 130 per rotar entre CM i LAV
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by ortegote »

A ver si nos aclaramos.
Tenemos una via en ancho internacional que llega desde Malaga a Europa.
Vamos que ahora no necesitamos un intercambiador de ancho para nada.
Necesitamos trenes que puedan pasar de un pais a otro sin problemas de señalización.
Lo del Talgo III o material Talgo Convencional o coches de viajeros de Francia u otros paises (Europa esta llena de estas composiciones) es sencillo colocar trenes en ancho Internacional en esta LAV Mixta tan bonita que tenemos y a circular con Locomotoras de toda la vida y se cambian en la frontera y problema resuelto de traccion y señalización.
El problema es sencillo a Renfe y a la SNCF le da Hurticaria usar este metodo y asi nos va, perdimos conexiones directas con Zurich y Milan y ahora transbordos para llegar a Tolouse que esta relativamente cerca.
Los gobiernos parecen inutiles a años vista de esta inaguración les habia dado tiempo para hacer trenes nuevos polivalentes para ambas lineas pero ya sabemos que no a sido asi y de aqui estos problemas a mi entender absurdos que tienen que pagar los usuarios.
Es el mundo del Ferrocarril y la Politica que nunca se entenderan ya que ellos viajan en avion o en coche oficial.
Saludos.
Intercanviador
N4
N4
Posts: 57
Joined: Saturday 28/07/2012 23:56

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Intercanviador »

Efectivamente, hoy parece que es más fácil vencer las barreras físicas construyendo un túnel kilométrico debajo de los Pirineos, que vencer las barreras burocráticas de los Estados, por mucha Unión Europea que haya. Hay muchos intereses en juego.
Granolleri

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Granolleri »

Explica un diari de la Catalunya Nord que el passat 13 d'agost un TGV Perpinyà-París va trigar més de 17 hores, sortint de la capital del Roselló a les 17:35 i arribant a París a les 10:35 del matí del dia següent. Dir de passada que aquest tren és el que surt de la ciutat comtal a les 16:20.

(Com no sé si hi han problemes en enllaçar diaris de més enllà de les Alberes, de moment no poso enllaç).
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No cal buscar gaire

Post by Guigui »

Granolleri wrote:(Com no sé si hi han problemes en enllaçar diaris de més enllà de les Alberes, de moment no poso enllaç).
Ja s'ha explicat mantes vegades quins diaris no es poden enllaçar, i la llista és fàcilment consultable.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by fgc113 »

Hui s'ha cremat un TGV Duplex a Valence (prop de Lyon) i hi ha hagut dos ferits en un tiroteig a bord d'un Thalys.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Hores de retard a la frontera austro-hongaresa pels refugiat

Post by Guigui »

Els trens entre Budapest i Viena (alguns dels quals van més enllà) estan tenint retards de fins a hores per l'onada massiva de refugiats que intenten sortir d'Hongria. En part, els retenen a la frontera, en part a Viena.

I la cosa sembla que no amollarà tan aviat...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Hores de retard a la frontera austro-hongaresa pels refu

Post by Renfe445 »

Guigui wrote:Els trens entre Budapest i Viena (alguns dels quals van més enllà) estan tenint retards de fins a hores per l'onada massiva de refugiats que intenten sortir d'Hongria. En part, els retenen a la frontera, en part a Viena.

I la cosa sembla que no amollarà tan aviat...
Un titular que va indirectamente relacionado con esto. Lo quiero compartir con todos vosotros. El diario no está inscrito en el canon ese de los ccccccc, según lo que veo en el aviso. Procedo entonces.

http://www.eldiario.es/desalambre/Asilo ... 57671.html
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Retard massiu a l'Euromed d'Alacant

Post by Guigui »

Em trobo a l'Euromed 1182 d'Alacant a Barcelona. Actualment, portem 40 minuts de retard, degut a què el tren que ha anat en sentit contrari (1101) ha arribat a Alacant amb un retard de 1h45.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Retard massiu a l'Euromed d'Alacant

Post by fgc113 »

Guigui wrote:Em trobo a l'Euromed 1182 d'Alacant a Barcelona. Actualment, portem 40 minuts de retard, degut a què el tren que ha anat en sentit contrari (1101) ha arribat a Alacant amb un retard de 1h45.
Segons la web de Renfe, teniu prevista l'arribada a Tarragona amb 19 minuts de retard (a les 20:43). Pots consultar l'hora prevista d'arribada a les estacions aquí: https://venta.renfe.com/vol/infoPuntualidadTrenes.do.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Recuperant el temps volant

Post by Guigui »

Hem sortit d'Alacant amb 50 minuts de retard, arribant a València amb 40. Actualment, segons el web d'Adif, la previsió és de tan sols 10 minuts en arribar a Sants.

Per mi, han fet tot el possible per a estalviar-se pagar el compromís de puntualitat. Per cert, hem fet València-Castelló en menys de 40 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

50 minuts recuperats entre Alacant i Tarragona

Post by Guigui »

Hem sortit de Tarragona, pràcticament a l'hora. Per una vegada -i sí que serveixi de precedent-, Renfe ho està fent senzillament de conya.

Si segueix així, hauré fet Alacant-Barcelona en 4 hores i mitja. Això és rècord?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”