Page 49 of 59

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 28/07/2009 1:16
by pokeroms
Hola!

Confirmat, avui he tornat a veure el 3001 i NO duia la placa. On punyetes l' han ficada?

Salutacions!

On és

Posted: Tuesday 28/07/2009 1:22
by Guigui
pokeroms wrote:Confirmat, avui he tornat a veure el 3001 i NO duia la placa. On punyetes l' han ficada?
Doncs allí on TMB es fica tota la seva sensibilitat històrica.

Re: On és

Posted: Tuesday 28/07/2009 10:09
by metring
Guigui wrote:
pokeroms wrote:Confirmat, avui he tornat a veure el 3001 i NO duia la placa. On punyetes l' han ficada?
Doncs allí on TMB es fica tota la seva sensibilitat històrica.
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???????????????????????????????????????

Hem de trucar a Tradinsa JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En wefer i jo vam parlar amb ells, per a que no s'oblidessin de posar-la, potser aquest cop TMB no en té la culpa!

Si algú està disposat a trucar, li dono per mp el telèfon, jo ara no ho puc fer.

Placa

Posted: Tuesday 28/07/2009 10:21
by Guigui
metring wrote:En wefer i jo vam parlar amb ells, per a que no s'oblidessin de posar-la, potser aquest cop TMB no en té la culpa!
Si TMB estigués realment interessat en que aquesta placa es conservi al seu lloc i ha sigut un descuit de Tradinsa, ha els ho hauria fet saber. Pot ser que estiguin ara en el compàs d'espera fins que aquesta placa no arribi. Però si, passat un temps, la placa no apareix, quedarà clar que a TMB tant se li'n dóna.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 28/07/2009 10:23
by metring
Si, però jo començaria a trucar, i a veure què diuen ells: si TMB els hi va dir que no la posessin, etc.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 28/07/2009 10:58
by Miquel
Potser encara l'han posat, i la tenen guardada, jo esperaria el 3001 a Trinitat Nova, i miraria si potser dins la cabina l'han posat, ja que dins, també hi han algunes plaques (com per exemple, recorda que els 3000 són d'un banc, no recordo quin).

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 28/07/2009 11:12
by metring
Miquel wrote:Potser encara l'han posat, i la tenen guardada, jo esperaria el 3001 a Trinitat Nova, i miraria si potser dins la cabina l'han posat, ja que dins, també hi han algunes plaques (com per exemple, recorda que els 3000 són d'un banc, no recordo quin).
Ho hauria de mirar, potser surti en alguna memòria, de quan van adquirir els 3000 i 4000 per leasing.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 04/08/2009 20:13
by BB9200
A vegades, quan estàs esperant a l'estació, véns i veus l'interior de la cabina, i si va a una velocitat lenta, veus quina placa és.
Vaja, jo no l'he vista ni dintre de les cabines. Això si algú de TMB ens ho pogués confirmar...
Per cert, a la L3, potser quedaran més 3000sR que 3000R, però en tot cas els que surten a passejar són els 3000R, porto sense veure un 3000sR de fa 2 mesos. Tampoc és que vagi molt sovint a la línia, però...

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 04/08/2009 20:16
by victorcasta
Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.

3000 sense reformar en circulació

Posted: Wednesday 05/08/2009 0:24
by Guigui
BB9200 wrote:Per cert, a la L3, potser quedaran més 3000sR que 3000R, però en tot cas els que surten a passejar són els 3000R, porto sense veure un 3000sR de fa 2 mesos.
T'asseguro que n'hi ha. La tendència és a la baixa, contràriament a la dels reformats, però encara en circulen sense reformar.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 05/08/2009 7:05
by Proastiakos
victorcasta wrote:Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.
Jo de tú no juraría.
Portar en porten alguns 5000 i 6000, de moment vists per mí cap 9000 i no estan en renting, estan el leasing, ja que l'objectiu final és la compra dels vehicles.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 05/08/2009 7:46
by victorcasta
Proastiakos wrote:
victorcasta wrote:Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.
Jo de tú no juraría.
Portar en porten alguns 5000 i 6000, de moment vists per mí cap 9000 i no estan en renting, estan el leasing, ja que l'objectiu final és la compra dels vehicles.
T'equivoques. Els 5000, 6000 i 9000 estan en rènting, els que estan en leasing són tota la resta de sèries. Diferències? Els trens adquirits per lísing computen comptablement, en canvi, els adquirits per rènting només computaran a partir de l'exercici de la opció de compra.

Contracte rènting sèrie 5000

Contracte rènting sèrie 9000

Contracte rènting sèrie 6000

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 05/08/2009 7:58
by Proastiakos
victorcasta wrote:
Proastiakos wrote:
victorcasta wrote:Juraria que això de la placa de propietat està en els trens 5000 i 6000 (i potser 9000) els quals estan adquirits en modalitat de rènting.
Jo de tú no juraría.
Portar en porten alguns 5000 i 6000, de moment vists per mí cap 9000 i no estan en renting, estan el leasing, ja que l'objectiu final és la compra dels vehicles.
T'equivoques. Els 5000, 6000 i 9000 estan en rènting, els que estan en leasing són tota la resta de sèries. Diferències? Els trens adquirits per lísing computen comptablement, en canvi, els adquirits per rènting només computaran a partir de l'exercici de la opció de compra.

Contracte rènting sèrie 5000

Contracte rènting sèrie 9000

Contracte rènting sèrie 6000

M'equivoco. Ho acabo de consultar i les teves dades són verídiques.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 06/08/2009 9:56
by Platanito
Bones!

Encara que tard, us comunico que el dilluns 27 de juliol a les 11:30 el cotxe motor 3038 de TMB circulava per l'A2 a l'alçada de Pallejà en direcció a Barcelona, ja reformat i amb el tester pintat de vermell.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Sunday 30/08/2009 19:05
by pepinillo
Ara els 2.100 i 9.000 de la linia 4 tenen lliure la via 2 de la linia 11. Ojala que algún día treguin algun 1100 a passejar per si s'ha de substituir algun 2.100 o 9.000 en alguna averia.

Termòmetres cascats

Posted: Wednesday 02/09/2009 15:38
by Guigui
Darrerament m'estic fixant que els termòmetres dels 3000 (cada cop en queden menys sense reformar) no funcionen correctament. El que més abunda són llumetes enceses fins a una determinada estació, situada abans en el recorregut. Per exemple, avui he pujat a Drassanes en sentit Trinitat Nova, i els termòmetres estaven encesos entre Zona Universitària i Sants Estació (més tard, fins a Poble Sec), però sempre en estàtic, no hi havia cap llum intermitent.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 02/09/2009 16:57
by Miquel
Deuria tenir algun problema amb les balises.
L'altre dia vaig pugar al 3001 i segueix sense placa, tot i que continuo pensant que la tenen guardada a l'armariet del 3001.

Per cert, l'avis de tancament de portes és horrible.

Re: Termòmetres cascats

Posted: Wednesday 16/09/2009 10:07
by wefer
Guigui wrote:Darrerament m'estic fixant que els termòmetres dels 3000 (cada cop en queden menys sense reformar) no funcionen correctament.
Probablement és que, com tenen previst remodelar-los de forma imminent, el manteniment que se'ls dóna és el més escàs possible. Últimament he agafat 4000s no reformats amb uns forats a la pintura de la xapa que feien por. De tota manera, seria absurd posar peces noves a aquests trens les quals al cap de poques setmanes s'haurien de llençar.
També cal dir, però, que els fenòmens paranormals als termòmetres dels 3000 i 4000 no són una cosa nova (llums que s'encenen i s'apaguen per blocs aleatòriament com si fos una discoteca, per exemple), la qual cosa espero que es solucioni amb les remodelacions.

Pampallugues als reformats

Posted: Wednesday 16/09/2009 10:43
by Guigui
Però, precisament, estava parlant de trens reformats.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 16/09/2009 16:29
by Miquel
No fotem, la reforma no toca res dels termometres, només es dediquen a repintar, posar una enganixa horrorosa, netejar, canviar el terra, i la distribució de les cadires.
I com diu en Wefer, no es nou, no espereu res de nou amb la reforma, que la gran majoria es estètica.