Page 49 of 58
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 10/02/2014 14:23
by uriol108
Algun problema a Plaça Catalunya ? Jo acabo de agafar un S2 (em sembla) que ha sortit per la Via 1. Anava força ple.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 24/02/2014 9:58
by wefer
Els de Stoppujades han tallat la línia de Pl. Espanya de FGC durant 30 minuts, evitant que la gent arribés al Mobile Congress.
https://twitter.com/StopPujades
De resquitllentes
Posted: Monday 24/02/2014 11:45
by Guigui
A mi m'ha agafat el final. Han habilitat llançadores des de Pl. Espanya a la fira, i en principi m'hi han dirigit, però després ens han reencaminat a FGC.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 26/02/2014 19:45
by metring
Darrerament, pel que es veu al Twitter hi han moltes incidencies d'avaries de trens a la línia del Vallès.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Friday 28/02/2014 12:56
by metring
De FGC:
Línia Barcelona-Vallès: modificació del servei el divendres 28 de febrer
El divendres 28 de febrer el servei de la línia Barcelona-Vallès es modificarà amb motiu de la realització d’uns treballs de millora a l'estació de Pl. Catalunya.
A partir de les 09.35h, totes les circulacions s'efectuaran per les vies 1 i 2 de l'estació de Pl. Catalunya, i els trens S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell) pararan a totes les estacions degut a què les circulacions de l’S5 (Rubí) i S55 (Universitat Autònoma) quedaran suprimides. Línia L6 (Reina Elisenda) servei de tren llançadora entre les estacions de Sarrià i Reina Elisenda.
Sense ocasionar cap modificació del servei habitual de cap de setmana, els dies 1 i 2 de març totes les circulacions es realitzaran per les vies 1 i 2 de Pl. Catalunya.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Friday 28/02/2014 13:06
by albe6
Serà el final de la plataforma de fusta per poder fer servir comercialment la via 6?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 03/03/2014 13:46
by Miquel
albe6 wrote:Serà el final de la plataforma de fusta per poder fer servir comercialment la via 6?
Divendres m'hi vaig passar i te tota la pinta, a la tarda ja tenien desmuntat tot el canvi d'agulles i vaig veure que han posat catenària rígida a la Via 4 i molt segurament la via 5 i 6, doncs es veia aquest tipus de catenària anant a l'altre galeria.
No se si avui han reestrenat la Via 4.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 03/03/2014 17:52
by albe6
Segons en trenscat, si però no:
trenscat wrote:Avui ha entrat en servei la nova agulla d'accés a la via 4 de Pl.Catalunya, després d'haver quedat inutilitzada des del mes de setembre. L'antiga agulla d'accés a la via 4 ho feia des de la via 3 amb una corba i contracorba molt forçada que darrerament havia provocat el descarrilament (sense danys físics) de diversos trens. El setembre es posava una andana provisional a la nau del carrer Bergara per tal que els trens fessin servir la via 6 en lloc de la via 4. Finalment, avui ha entrat en servei la nova agulla de la via 4, que ara ho fa des de la via 6 amb un traçat més suau. La via 5 queda anul·lada definitivament, de manera que a la nau del carrer Bergara quedarà únicament 1 via amb 1 andana (la que era la via 6 fins ara, suposo que es passarà a dir via 5).
Aquest text reproduït es el que acompanya la foto que mostra la re-estrena de la vía 4
http://www.flickr.com/photos/trenscat/12899100904/
Accident a les obres de millora de l’estació de Catalunya de
Posted: Monday 03/03/2014 21:53
by Adolescent barceloní
Relacionat amb aquestes obres que comenteu:
http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/03/ ... t-bombers/
Accident a les obres de millora de l’estació de Catalunya dels FGC
Aquest diumenge al vespre, un vessament de combustible ha produït una acumulació de gasos a l'estació de Catalunya dels Ferrocarrils de la Generalitat. Cinc dotacions de Bombers de Barcelona hi han treballat per resoldre la incidència. Des dels FGC, asseguren que l'accident no ha repercutit en el servei.
L’accident s’ha produït a les obres que s’hi feien des de divendres passat per millorar els sistemes d’agulles, on l’estiu passat es van produir almenys quatre descarrilaments. Les vies 3, 4, 5 i 6 estan fora de servei des de divendres passat per aquestes obres. Com que no s’han pogut acabar, seguiran sense estar operatives aquest dilluns al matí.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 26/03/2014 20:35
by Adolescent barceloní
Stop Pujades fent de les seves:
FGC @FGC ara
Línia Barcelona-Vallès: no hi ha servei de trens entre Pl. Catalunya i Provença per manifestació #FGC
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Friday 28/03/2014 23:21
by Miquel
Aquest vespre passades les nou s'ha avariat una 113 presumptament entre Sarrià i Gràcia. Quan jo he arribat a l'estació de Catalunya a les 21:10 no hi havia cap tren a l'estació i s'acumulava la gent, per megafonia no se sentia gairebé res. Sobre les 21:15 ha entrat una 111 fent servei a la L7, ha carregat tot el que ha pogut i ha girat cua. Tot seguit ha tornat a aparèixer una altre 111 a la L7 que segurament deuria portar el passatge de la 113 avariada. En aquells moments es feia un parcial entre el Vallès i Sarrià però no se si la L7 funcionava com a mínim amb 1 tren.
Una estona després s'escoltava el so de trens i he vist com una 112 empenyia per la cua d'una 113 deixant-la a la Via 6 (Segons la cartelleria ara és la via 5) de l'estació. Un cop el tren ha entrat a l'estació, s'ha fet un parcial entre el Vallès i Provença.
Passats poc més de cinc minuts han desacoblat la 112 de la 113, i la primera ha girat cua cap a Provença, però tres minuts més tard ha entrat a la Via 4 de Catalunya per fer un S1.
Sobre les 21:45 s'ha restablert el servei i el primer a marxar ha estat la 111.01 de la L7 (sort que m'he quedat a xafardejar i he fet un trajecte amb la primera unitat, ves a saber si en serà l'últim).
Avaria 113
Posted: Friday 28/03/2014 23:26
by Renfe451
És la primera vegada que s'avaria una 113, m'equivoco?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Sunday 30/03/2014 15:29
by alf_
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 31/03/2014 13:00
by Miquel
Però no deixen de ser màquines i per tant poden avariar-se per molt noves que siguin. A més, i això ja són pensaments meus, cal tenir en compte que són nous i que els de manteniment encara no les deuen de tenir completament dominades.
Això si, concordo que ja es veuen algunes 111 que fan pena, fet impensable fa un parell d'anys, serà casualitat...
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Tuesday 01/04/2014 22:39
by metring
Aquest vespre hi hi hagut un atropellament mortal a Sant Cugat, per la qual cosa el servei hi estat interromput una hora i tres quarts.
www.cugat.cat/noticies/societat/98241.htm
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Tuesday 03/06/2014 13:55
by metring
Línia Barcelona-Vallès: tren S1 de les 13.42h suprimit entre les estacions de Terrassa Rambla i Les Fonts per causes alienes a #FGC
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Saturday 21/06/2014 13:30
by Sokjo
No se si passa cada divendres o només va ser un error d'ahir, però en l'últim S2 d'ahir cap a Sabadell (2:12) els indicadors exteriors anunciaven S2 Sant Quirze
i els termòmetres interiors, marcaven fins a Sant Quirze. A l'alçada de l'estació de Sant Quirze, per megafonia anuncia la parada i "Aquets tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació", cal dir que el tren va finalitzar (com és habitual) a Sabadell-Rambla. Aquestes indicacions s'haurien d'arreglar perquè crea confusió.
Per altra banda, mentre esperava a Provença vaig veure com baixaven dos L6 cap a Pl. Catalunya amb els indicadors de Reina Elisenda, es nota que de matinada hi ha més passotisme....
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Saturday 21/06/2014 14:00
by Miquel
Sokjo wrote:No se si passa cada divendres o només va ser un error d'ahir, però en l'últim S2 d'ahir cap a Sabadell (2:12) els indicadors exteriors anunciaven S2 Sant Quirze
i els termòmetres interiors, marcaven fins a Sant Quirze. A l'alçada de l'estació de Sant Quirze, per megafonia anuncia la parada i "Aquets tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació", cal dir que el tren va finalitzar (com és habitual) a Sabadell-Rambla. Aquestes indicacions s'haurien d'arreglar perquè crea confusió.
Per altra banda, mentre esperava a Provença vaig veure com baixaven dos L6 cap a Pl. Catalunya amb els indicadors de Reina Elisenda, es nota que de matinada hi ha més passotisme....
No és de matinada, de dia he vist jo diverses vegades els teleindicadors amb destins o línies diferents (S5 Plaça Catalunya sent un S55 pel ramal de Sabadell), l'altre dia em van dir que hi havia un S1 direcció Barcelona però que posava Terrassa. I a la L7 el fet de posar Av. Tibidabo o Catalunya va en funció de les ganes.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Thursday 10/07/2014 14:46
by gatvell
Avui, a Monistrol de Montserrat, sortia un avís als monitors en que es deia que per un problema entre Martorell i Manresa els trens anàven endarrerits 6 minuts.
Minuts després per megafonia han dit que l'endarreriment era de 5min.
El tren direcció Manresa ha arribat a l'hora i el que anava a Barcelona 5min endarrerit.
Jo anava a Manresa, hem fet un altre creuament a Sant Vicenç de Castellet i en arribar a Manresa-Alta ja eren només 4 els minuts endarrerits.
Re: Horaris estiu FGC per millora infraestructura
Posted: Wednesday 30/07/2014 9:25
by komatek
No sé si seria el fil correcte però he buscat i he trobat aquest el més addient
He entrat a la web de FGC i he trobat això:
30/07/2014
Línia L8 (Molí Nou) suprimida. La resta del servei funciona amb normalitat
És degut a un tall temporal d'estiu per a obres o finalment s'ha suprimit en benefici de la línia S33?