Page 50 of 59
Si van d'estètics...
Posted: Wednesday 16/09/2009 16:34
by Guigui
Miquel wrote:I com diu en Wefer, no es nou, no espereu res de nou amb la reforma, que la gran majoria es estètica.
Doncs s'hi han ben lluït, a tenor de la incomoditat dels bancs.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 16/09/2009 18:26
by metring
I a sobre, al 3001 no li han tornat a posar la placa commemorativa
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 16/09/2009 18:42
by Miquel
Proposo un tipus de reivindicació.
Fem una còpia barata en format paper, i l'enganxem al 3001, tard o dora, algú ho ha de veure, i donar la veu per dins del FMB.
Algú te una foto de la placa??
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 16/09/2009 18:44
by metring
Després miraré si en tinc cap. Bona idea!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 14/12/2009 17:19
by marc
Per cert quins 3000 queden sense reformar?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 16/12/2009 12:11
by Miquel
Actualitzaem llista:
3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Orig.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref (últim que s'ha reformat)
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Orig.
3069-3072 Orig.
Fent recompte.
3000 en estat Original: 6 (1 ha d'anar a Lleida)
3000 en estat Reformat: 12
Total de 3000: 12+6 = 18.
En aquests moments 1 terç dels 3000 son originals. Haurem de fer trobada aviat
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 16/12/2009 17:27
by marc
Es a dir hi ha encara 3 combois sense reformar voltant per la L3. I els 4000R quins son, perque encara n'hi ha molts sense reformar.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 16/12/2009 19:39
by Miquel
No, hi han 6 3000 en estat origianal, que es 1 terç de la flota de 3000.
Ara bé, en servei, poden haver-hi 5, ja que un ha de marxar a Lleida.
Els 4000 no els porto.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 28/04/2010 17:53
by Miquel
Actualitzo llista!!
3001-3004 Ref.
3005-3008 Ref.
3009-3012 Ref.
3013-3036 Ref.
3017-3020 Ref.
3021-3024 Ref.
3025-3028 Ref.
3029-3032 Ref.
3016-3033 Orig.
3037-3040 Orig.
3041-3044 Ref.
3045-3048 Org. (?)
3049-3052 Ref.
3053-3056 Ref.
3057-3060 Ref.
3061-3064 Ref.
3065-3068 Orig.
3069-3072 Orig.
Crec que he vist el 3025-3028 reformat.
I que ultimament, només he vist 2 3000 originals pel carrusel, el 3016-3033 (vist avui), i el 3069 - 3072 (vist ahir).
I ja fa uns dies (2 setmanes) que vaig veure el 3037-3040.
Sembla que d'aquí a poc, els 3000 original, desapareixeran.
Però la cosa no s'acaba aquí, al PDI de l'ATM contempla el següent:
Necessitat de nous trens per la xarxa actual i en construcció:
5 trens per la renovació S1100 de l’L4,
4 trens de l’L1 per increment de capacitat,
2 trens per l’L3 (Vall d’Hebron), [ Suposo que això, farà referència, que la L3, desde desprès de l'accident, recuperarà els 18 trens de la sèrie 3000).
34 trens per l’L9,
20 trens per l’L2 i
4 trens per l’L4.
material per altres ampliacions de xarxa (línia L3 i L1): 14 trens
altres actuacions en material mòbil
Dins d’aquest darrer epígraf, cal destacar les següents:
- material de parc dels trens s/5000
- remodelació dels trens de la s/2000, s/2100, s/3000 i
s/4000.
Això, deixa clar, que desprès dels 3000 hi van els 2000, si acaba sent cert, no li trobo sentit, l'unic que necessiten (en especial els 2000), es que es tornin a pintar de blanc (no de Vermell i Negre).
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 28/04/2010 19:47
by metring
Sobre lo de la L4, els 5 primers, ja estan coberts amb els 2100? Jo tampoc entenc que ja calgui reformar 2100 (els 2000, ja tenen 18 anys, com passa el temps!), i els 4000 no sé qui els acabarà de reformar, tenint en compte que Temoinsa ha plegat. I millor que afegeixin més trens a la L1!!
Reforma dels 2000
Posted: Thursday 29/04/2010 14:17
by Guigui
Com posin als 2000 i 2100 els fastigosos bancs dels 3000R, serà per a fer-hi seure tota una setmana en jornada laboral, i ben enxubat entre dues persones fornides, el "dissenyador" que els ha perpetrat.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 29/04/2010 23:22
by ferroviario_catalan
Miquel wrote:
Però la cosa no s'acaba aquí, al PDI de l'ATM contempla el següent:
Necessitat de nous trens per la xarxa actual i en construcció:
5 trens per la renovació S1100 de l’L4. Renovación de los 1100?
4 trens de l’L1 per increment de capacitat. Línea 1, dispone de 34 trenes, necesita más?
2 trens per l’L3 (Vall d’Hebron), [ Suposo que això, farà referència, que la L3, desde desprès de l'accident, recuperarà els 18 trens de la sèrie 3000). Línea 3, hasta un largo futuro, no necesita más trenes que los que tiene.
34 trens per l’L9 Sumados a los ya actuales? 34 en total, no serán suficientes
20 trens per l’L2 Para cuando se prolongue hasta el aeropuerto no?
4 trens per l’L4. Volvemos a citar L4? Ya no viene a cuenta lo dicho anteriormente, pues viene a ser que la lína está escaasa de material, y más cuando la alarguen a Sagrera TAV
Mi posible pronóstico para la adjudicación de trenes en líneas:
Línea 1: 4000R y 6000
Línea 2: 9000
Línea 3: 2000(R?), 2100(R?) y 3000R
Línea 4: 9000 (o posible nueva serie 7000)
Línea 5: 5000
Línea 9/10: 9000
Línea 11: 500
Es una idea de una posible forma de unificar series en líneas.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 29/04/2010 23:25
by ferroviario_catalan
metring wrote:els 4000 no sé qui els acabarà de reformar, tenint en compte que Temoinsa ha plegat. I millor que afegeixin més trens a la L1!!
No los reformaban en Sagrera?
En tal caso, acabarán camino a Tradinsa como los 3000 jaja!
Más trens en la L1, no hacen falta.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 29/04/2010 23:29
by metring
Si, los reformaban en Sagrera, pero la empresa Temoinsa. No los trasladaban hasta su nave, ellos mismos me lo dijeron.
¿Que no hacen falta más trenes??? Y ahora, que van a tope con lo del corte del túnel de la Meridiana, si se estropea más de uno, no dan abasto!! Pensarán también en la ampliación del parque móvil para una futurísima prolongación de la línea.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 30/04/2010 7:52
by metring
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 30/04/2010 8:26
by calisay
Miquel wrote:...ja que un ha de marxar a Lleida.
Disculpeu la ignorància pero, a qué el porten a LLeida????
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 30/04/2010 8:51
by metring
Perquè els porten als tallers de Puigverd de Lleida de Tradinsa. Llegeix
http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... t=tradinsa el reportatge que vam fer l'any passat, a on apareix el primer 3000 mentre el reformaven.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 02/05/2010 22:04
by ferroviario_catalan
metring wrote:
¿Que no hacen falta más trenes??? Y ahora, que van a tope con lo del corte del túnel de la Meridiana, si se estropea más de uno, no dan abasto!! Pensarán también en la ampliación del parque móvil para una futurísima prolongación de la línea.
Disponen de 34 trenes, de los cuales usan cauntos? 26?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 02/05/2010 22:10
by metring
Hombre, con lo del corte del túnel de la Meridiana, serán más. Algú sap la quantitat?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 02/05/2010 22:26
by victorcasta
Ara mateix, el carrusel de L1 és de 29 trens.