Re: Avistaments curiosos
Posted: Friday 05/06/2009 16:45
No en tinc ni idea de si era un avistament curiós, però avui al ramal de les aÏgues he vist la 252-035 en direcció Montcada-Bifurcació, circulant a poca velocitat. Anava sola.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Però no depèn d'això, sinó de l'alçada que estiguin els enganxos. Es clar que es pot fer ja que son del mateix model, el porblema es que si estàn a la mateixa alçada o no.metring wrote:Clar que no era impossible!! Els "enganxes" ho han de poder portar tot, o gairebé, sobretot si es tracten tots dos de trens de Rodalies. Recordem aquelles fotos de quan van portar el 1er 5000 del metro, arrossegats per 1000,s a Vilapicina.
Archie-250 wrote:Però no depèn d'això, sinó de l'alçada que estiguin els enganxos. Es clar que es pot fer ja que son del mateix model, el porblema es que si estàn a la mateixa alçada o no.metring wrote:Clar que no era impossible!! Els "enganxes" ho han de poder portar tot, o gairebé, sobretot si es tracten tots dos de trens de Rodalies. Recordem aquelles fotos de quan van portar el 1er 5000 del metro, arrossegats per 1000,s a Vilapicina.
Si però possa't a mirar quina unitat porta aquest enganxall que dius últimBB9200 wrote:Diria que també del gàlib de la unitat, encara que no estic molt segur. I de que tinguin els mateixos enganxos. No és el mateix un Shafengber que un Husillo.Archie-250 wrote:Però no depèn d'això, sinó de l'alçada que estiguin els enganxos. Es clar que es pot fer ja que son del mateix model, el porblema es que si estàn a la mateixa alçada o no.metring wrote:Clar que no era impossible!! Els "enganxes" ho han de poder portar tot, o gairebé, sobretot si es tracten tots dos de trens de Rodalies. Recordem aquelles fotos de quan van portar el 1er 5000 del metro, arrossegats per 1000,s a Vilapicina.
disculpeu no ho sabiametring wrote:Però si a dalt en Pere ha posat links de fotos!!trensmat wrote:pot ser que sigui veritat o pot ser que no
Confirmat: és la 319-340 amb el cotxe de control geomètric de via i un 10000 que no he pogut identificar ja que la gentussa del grafitti ja ha estrenat la locomotora acabada de pintar i aquest cotxe.evarujo wrote:Locomotora 319 (crec q era la 340, una de les dues verdes q hi ha) mes cotxes auscultadors a Montcada Bifurcació fa 8 minuts.
Saluts
gustarivera wrote:Coche SIV-1003 de control geometrico de via de Adif (ex-10.200 de renfe) junto con la 319.340 y otro coche estacionados en Vitoria.
Es que és l'única que hi hacanalcole wrote:Jo crec que es aquesta composició:
http://www.listadotren.es/viajeros/phot ... 8&from=ser
gustarivera wrote:Coche SIV-1003 de control geometrico de via de Adif (ex-10.200 de renfe) junto con la 319.340 y otro coche estacionados en Vitoria.
Es que com que havies posat que es aquesta composicó, pensava que et referíes a tota ella..canalcole wrote:Em referia al vagó, la seua numeració.
Un avant de doble composició , encara seran certs els rumors que se senten aqui Lleida que estan provant d'enganxar Avants per fer el trajecte Bcn - Lleida i Lleida - Bcn.trensmat wrote:avui he vist una locomotora 333 dels fgc per les vies de la seat - port de barcelona, per Vilafranca un avant amb doble composicío
Si de cas 353, que és la nova numeració interna d'FGC.MZA_1600 wrote:No és una 333. És una parella de 310 ex TMD.
Si, una composició de la série 353.Lluita1714 wrote:Si de cas 353, que és la nova numeració interna d'FGC.MZA_1600 wrote:No és una 333. És una parella de 310 ex TMD.