FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona
- wefer
- Administrador
Durant tot el dissabte, un autobús dde CiU (Trias) es va dedicar a donar voltes pel barri de la Sagrada Família cridant "No al túnel de l'Hereu!!!! No a l'AVE pel carrer Mallorca!!!"U-Bahn wrote:Tranquils, que aquests poden treure un fotimer d'excuses barates per tal de que no passi l'AVE pel centre.
Gran nivell el de les propostes i discussions polítiques del nostre país
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
soc el primer defensor de la politica...
però aquesta campanya electoral fa pena. Les propostes, per exemple, dels partits politics de barcelona que he llegit avui a la prensa son simplement impresentables i de molt poc nivell.
El de CiU amb un autobus que critica el tunel que CiU va pactar , es el susum de la imbecilitat. Però lamentablement es només un exemple , perque no es libra ningú.
Com m'agradaria que el forero Xtomas ens digués alguna cosa.
Tenim els politics que ens mereixem.
estic cabrejat. perdó.
PD: un aclariment. Cada vegada que reclamem la apolitica, estem fem politica. Així de clar. Tot es politica, encara que a algú no li agradi.
però aquesta campanya electoral fa pena. Les propostes, per exemple, dels partits politics de barcelona que he llegit avui a la prensa son simplement impresentables i de molt poc nivell.
El de CiU amb un autobus que critica el tunel que CiU va pactar , es el susum de la imbecilitat. Però lamentablement es només un exemple , perque no es libra ningú.
Com m'agradaria que el forero Xtomas ens digués alguna cosa.
Tenim els politics que ens mereixem.
estic cabrejat. perdó.
PD: un aclariment. Cada vegada que reclamem la apolitica, estem fem politica. Així de clar. Tot es politica, encara que a algú no li agradi.
Last edited by sequera on Sunday 13/05/2007 22:44, edited 1 time in total.
aquesta que dius de ERC, es una de les que també em referia en el post anterior.metring wrote:No m'estranya, i l'última de moure el Tibidabo al fòrum!!! (i deixo l'off-topic, que passaran l'Aqualimpia per aquí )
Lamentable tot plegat.
Tan dificil és fer propostes de veritat? En temes de mobilitat no es tan dificil, cony.
doncs els programes politics son els elements més potables de les eleccions, de tots els partits. Molt recomanable la seva lectura. Trobem agradables sorpreses. Es limiten a marcar objectius, prioritats, etc..., precisament lluny d'allò que realment fan a la campanya.entfe001 wrote:Si no fos pel fàstic que em suposa llegir-me programes polítics, posaria al fòrum les dues propostes de tramvia per Girona exposades per ERC i ICV, ambdós partits governant actualment amb coalició amb el PSC a l'ajuntament gironí.
Un amic politoleg m'assegura que si els politics es limitessin a detallar el seu programa a la campanya electoral, no el votaria ni deu. Serien molt aborrits.
En el fons , ens agrada la marxa. El titular facil i confrontat.
Del que em queixo es que ens tracten com a imbecils.
- Guigui
- Administrador
No és aquella de les parades cada 200 metres? Ja té fil dedicat.entfe001 wrote:Si no fos pel fàstic que em suposa llegir-me programes polítics, posaria al fòrum les dues propostes de tramvia per Girona exposades per ERC i ICV, ambdós partits governant actualment amb coalició amb el PSC a l'ajuntament gironí.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
sequera
Veig que t'has llegit "La filosofia de la praxi" d'Antonio Gramsci. Tota actitud és política. Quan dic: "apolítiques" vull dir que no tinguin res a veure amb el que ens venen com a "política", que ve de polis..ni depenguin de cap partit polític
Aqui, el que practica tota la classe política és el despotisme il.lustrat perque ens volen fer creure que tot ho fan pel bé del poble, quan en realitat no compten amb el poble per res.
Encara recordo quan jo, que he estat en política i molt alta, tenint molt present que nosaltres havíem d'estar al servei dels ciutadans un il.luminat
que com a excusa "non petita" ( ja se sap : excusatio non petita, acusatio manifesta) perquè portava un vestit de seda de firma, em va dir "és que al Parlament hi fa molta calor") i no podent més li vai retreure que no em semblava propi d'esquerres, em va respondre " és el poble el que está al nostre servei" a partir d'aqui ja us podeu imaginar que ja no milito a cap partit..
Veig que t'has llegit "La filosofia de la praxi" d'Antonio Gramsci. Tota actitud és política. Quan dic: "apolítiques" vull dir que no tinguin res a veure amb el que ens venen com a "política", que ve de polis..ni depenguin de cap partit polític
Aqui, el que practica tota la classe política és el despotisme il.lustrat perque ens volen fer creure que tot ho fan pel bé del poble, quan en realitat no compten amb el poble per res.
Encara recordo quan jo, que he estat en política i molt alta, tenint molt present que nosaltres havíem d'estar al servei dels ciutadans un il.luminat
que com a excusa "non petita" ( ja se sap : excusatio non petita, acusatio manifesta) perquè portava un vestit de seda de firma, em va dir "és que al Parlament hi fa molta calor") i no podent més li vai retreure que no em semblava propi d'esquerres, em va respondre " és el poble el que está al nostre servei" a partir d'aqui ja us podeu imaginar que ja no milito a cap partit..
No sé si és aquest l'apartat que li pertoca pero crec que us pot interessar aquest link, si més no , us farà entenedores moltes coses
http://www.ferrmed.com/es/
http://www.ferrmed.com/es/
ningú a dit que el sistema sigui perfecte. però és el millor dels sistemes.vallesana wrote:sequera
- Guigui
- Administrador
Tot plegat, molt simptomàtic de l'arribada de la LAV a Barcelona fins a finals d'any, i tot per complir, de la manera que sigui, uns terminis establerts en base a no se sap exactament quins criteris.Danzig wrote:Sants
Juzguen ustedes mismos
I d'aquí a pocs anys, vinga aixecar-ho tot enlaire per posar-hi uns pegots que, si fossin prou sensats, s'estalviarien endarrerint ara una mica les obres per fer-les com cal i evitar reparacions costoses a mig termini.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.