FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Locked
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Tranquils, que aquests poden treure un fotimer d'excuses barates per tal de que no passi l'AVE pel centre.
wefer
Administrador

Post by wefer »

U-Bahn wrote:Tranquils, que aquests poden treure un fotimer d'excuses barates per tal de que no passi l'AVE pel centre.
Durant tot el dissabte, un autobús dde CiU (Trias) es va dedicar a donar voltes pel barri de la Sagrada Família cridant "No al túnel de l'Hereu!!!! No a l'AVE pel carrer Mallorca!!!"
Gran nivell el de les propostes i discussions polítiques del nostre país :(
Pere
N9
N9

Post by Pere »

A Sabadell va passar una situació semblant amb un trenet de ERC .. :roll: :roll:
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

CiU wrote:"No al túnel de l'Hereu!!!! No a l'AVE pel carrer Mallorca!!!"
Com ja he dit en més d'una ocasió...

DISSOLUCIÓ DE LA CLASSE POLÍTICA JA!!!

...en salfumant millor!
vallesana
N4
N4

Post by vallesana »

entfe001 escrigué:

A ON S'HA DE FIRMAR QUE M'HI APUNTO

PLATAFORMES CIUTADANES APOLÍTIQUES JA!!!!
sequera
N8
N8

Post by sequera »

soc el primer defensor de la politica...

però aquesta campanya electoral fa pena. Les propostes, per exemple, dels partits politics de barcelona que he llegit avui a la prensa son simplement impresentables i de molt poc nivell.

El de CiU amb un autobus que critica el tunel que CiU va pactar , es el susum de la imbecilitat. Però lamentablement es només un exemple , perque no es libra ningú.

Com m'agradaria que el forero Xtomas ens digués alguna cosa.

Tenim els politics que ens mereixem.

estic cabrejat. perdó.

PD: un aclariment. Cada vegada que reclamem la apolitica, estem fem politica. :x Així de clar. Tot es politica, encara que a algú no li agradi.
Last edited by sequera on Sunday 13/05/2007 22:44, edited 1 time in total.
metring
Administrador

Post by metring »

No m'estranya, i l'última de moure el Tibidabo al fòrum!!! (i deixo l'off-topic, que passaran l'Aqualimpia per aquí :topic )
Aureli
N6
N6

Post by Aureli »

entfe001 wrote:

...en salfumant millor!

O en ácid sulfúric...

:D
sequera
N8
N8

Post by sequera »

metring wrote:No m'estranya, i l'última de moure el Tibidabo al fòrum!!! (i deixo l'off-topic, que passaran l'Aqualimpia per aquí :topic )
aquesta que dius de ERC, es una de les que també em referia en el post anterior.

Lamentable tot plegat.

Tan dificil és fer propostes de veritat? En temes de mobilitat no es tan dificil, cony.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Si no fos pel fàstic que em suposa llegir-me programes polítics, posaria al fòrum les dues propostes de tramvia per Girona exposades per ERC i ICV, ambdós partits governant actualment amb coalició amb el PSC a l'ajuntament gironí.
Aureli
N6
N6

Post by Aureli »

Aureli wrote:
entfe001 wrote:

...en salfumant millor!

O en àcid sulfúric...

:D
sequera
N8
N8

Post by sequera »

entfe001 wrote:Si no fos pel fàstic que em suposa llegir-me programes polítics, posaria al fòrum les dues propostes de tramvia per Girona exposades per ERC i ICV, ambdós partits governant actualment amb coalició amb el PSC a l'ajuntament gironí.
doncs els programes politics son els elements més potables de les eleccions, de tots els partits. Molt recomanable la seva lectura. Trobem agradables sorpreses. Es limiten a marcar objectius, prioritats, etc..., precisament lluny d'allò que realment fan a la campanya.

Un amic politoleg m'assegura que si els politics es limitessin a detallar el seu programa a la campanya electoral, no el votaria ni deu. Serien molt aborrits.

En el fons , ens agrada la marxa. El titular facil i confrontat.

Del que em queixo es que ens tracten com a imbecils.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

entfe001 wrote:Si no fos pel fàstic que em suposa llegir-me programes polítics, posaria al fòrum les dues propostes de tramvia per Girona exposades per ERC i ICV, ambdós partits governant actualment amb coalició amb el PSC a l'ajuntament gironí.
No és aquella de les parades cada 200 metres? Ja té fil dedicat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
vallesana
N4
N4

Post by vallesana »

sequera

Veig que t'has llegit "La filosofia de la praxi" d'Antonio Gramsci. Tota actitud és política. Quan dic: "apolítiques" vull dir que no tinguin res a veure amb el que ens venen com a "política", que ve de polis..ni depenguin de cap partit polític
Aqui, el que practica tota la classe política és el despotisme il.lustrat perque ens volen fer creure que tot ho fan pel bé del poble, quan en realitat no compten amb el poble per res.

Encara recordo quan jo, que he estat en política i molt alta, tenint molt present que nosaltres havíem d'estar al servei dels ciutadans un il.luminat
que com a excusa "non petita" ( ja se sap : excusatio non petita, acusatio manifesta) perquè portava un vestit de seda de firma, em va dir "és que al Parlament hi fa molta calor") i no podent més li vai retreure que no em semblava propi d'esquerres, em va respondre " és el poble el que está al nostre servei" a partir d'aqui ja us podeu imaginar que ja no milito a cap partit..
vallesana
N4
N4

Post by vallesana »

No sé si és aquest l'apartat que li pertoca pero crec que us pot interessar aquest link, si més no , us farà entenedores moltes coses

http://www.ferrmed.com/es/
sequera
N8
N8

Post by sequera »

vallesana wrote:sequera

Veig que t'has llegit "La filosofia de la praxi" d'Antonio Gramsci. Tota actitud és política. Quan dic: "apolítiques" vull dir que no tinguin res a veure amb el que ens venen com a "política", que ve de polis..ni depenguin de cap partit polític
Aqui, el que practica tota la classe política és el despotisme il.lustrat perque ens volen fer creure que tot ho fan pel bé del poble, quan en realitat no compten amb el poble per res.

Encara recordo quan jo, que he estat en política i molt alta, tenint molt present que nosaltres havíem d'estar al servei dels ciutadans un il.luminat
que com a excusa "non petita" ( ja se sap : excusatio non petita, acusatio manifesta) perquè portava un vestit de seda de firma, em va dir "és que al Parlament hi fa molta calor") i no podent més li vai retreure que no em semblava propi d'esquerres, em va respondre " és el poble el que está al nostre servei" a partir d'aqui ja us podeu imaginar que ja no milito a cap partit..
ningú a dit que el sistema sigui perfecte. però és el millor dels sistemes.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

:topic

... i deixem aquesta digressió política per un nou fil, si us plau.

Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

Sants

Juzguen ustedes mismos

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
metring
Administrador

Post by metring »

Realment, no hi ha paraules...
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Danzig wrote:Sants

Juzguen ustedes mismos
Tot plegat, molt simptomàtic de l'arribada de la LAV a Barcelona fins a finals d'any, i tot per complir, de la manera que sigui, uns terminis establerts en base a no se sap exactament quins criteris.

I d'aquí a pocs anys, vinga aixecar-ho tot enlaire per posar-hi uns pegots que, si fossin prou sensats, s'estalviarien endarrerint ara una mica les obres per fer-les com cal i evitar reparacions costoses a mig termini.

Locked

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”