Page 50 of 57

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 14/05/2016 0:56
by albert28
jms wrote:
albert28 wrote:Doncs la 470 del R12 a Lleida no ha sortit d'Hospitalet per problemes amb l'ASFA, a veure quin material el substitueix, tot pintarà una 447
Las 470 ja estan fent tots el serveis de la R12, juntament amb els Lleida-Cervera.

També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.

jms
Si però aquell dia va pasar aquesta incidència, lo que no sé si ja s'ha subsanat ja-

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 14/05/2016 16:00
by reusenc2
jms wrote:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 18/05/2016 21:38
by Abril74
Avistades avui sobre les 19;30h a Mataró (no sé cap a òn continuava) dues 447 amb PMR i reformades per Serveis Regionals R15 i R16 fent un Servei per la R1, concretament la 447-157R i la 447-176R, serà per falta de Material?

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 19/05/2016 16:20
by Renfe451
Abril74 wrote:Avistades avui sobre les 19;30h a Mataró (no sé cap a òn continuava) dues 447 amb PMR i reformades per Serveis Regionals R15 i R16 fent un Servei per la R1, concretament la 447-157R i la 447-176R, serà per falta de Material?
Molt probable. Recordem que Rodalies va una mica coixa de disponibilitat de material degut a les revisions que s'estan fent a les 447, amb la posterior reforma.

470 a Rodalies

Posted: Thursday 19/05/2016 16:35
by Javi M
reusenc2 wrote:
jms wrote:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.
Quin sensesentit tan gran! Rodalies amb material de regionals, i regionals amb material de rodalies!

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 19/05/2016 17:42
by Danilleida
Javi M wrote:
reusenc2 wrote:
jms wrote:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.
Quin sensesentit tan gran! Rodalies amb material de regionals, i regionals amb material de rodalies!
I quin sentit tan gran te retirar les antigues 470 amb seients comodes... i que segons ells son obsoletes per posar 447 a regionals i amb amb seients de rodalies...
Les 470 no es tindrien de retirar... almenys fins que les 447 no estiguin totes pasades amb la revisio...
Les 470 tindrien de estar a la R11 encara o les altres linies fins que els seients no siguin comodes per aquests trajectes...
Tambe les llançadores la plana picamoixons -tarragona-sant vicenç de calders... la plana picamoixons- valls -sant vicenç calders... fer-les amb 447 i la 448 que ronda per alli a regionals...
Pasar les 447 de la R11 a la Rt1 Rt2 i les 470's de tarragona a la R11

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 19/05/2016 21:26
by Abril74
Penso que tots els Serveis de Rodalies que superin els 40 kms haurien de tenir seients comodes com els FGC, i personalment no estic en desacord que fins a 40 kms de la rodona de Barcelona com per ex. un Mataró-L'Hospitalet- Molins de Rei de la R1, Granollers-Castelldefels de la R2, L'Hospitalet-Granollers-Canovelles i La Garriga R3,Terrasa-L'Hospitalet-Martorell de la R4, St.Andreu Arenal-Cerdanyola-UAB R7 i Granollers-Cerdanyola UAB-Martorell R8 rodessin unitats de la serie 446 i que malauradament estant apartant, i deixar les 447 per distancies de mes de 40 kms sempre amb seients comodes

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 19/05/2016 21:37
by Miquel
Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 19/05/2016 21:49
by bigcoaster
Miquel wrote:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 20/05/2016 9:08
by trensmat
bigcoaster wrote:
Miquel wrote:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.
Millor son les unitats Regio N2 de Bombardier i els coradia liner de Alstom tenen mes espai que els Stadler GTW.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 20/05/2016 17:33
by Renfe451
trensmat wrote:
bigcoaster wrote:
Miquel wrote:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.
Millor son les unitats Regio N2 de Bombardier i els coradia liner de Alstom tenen mes espai que els Stadler GTW.
Regio N2 de dos pisos per a l'R12...? Impossible. I els Coradia Liner com no fagis versió de tres cotxes, tampoc.

Els Stadler GTW han demostrat en bona part dels països on es troben circulant que són uns trens molt idonis per a línies de rodalia i regionals, sobretot en línies secundàries i d'alta muntanya, a part també de la seva rapidesa (màximes de fins a 160 km/h) i fiabilitat. A més com la firma suïssa s'ha quedat amb la planta d'Albuixech, ja no caldria fabricar els models a la planta de Bussnang. Ens estalviem temps i trasllats costosos com va passar amb les 331 de La Pobla.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 20/05/2016 22:49
by trainman
Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 22/05/2016 12:34
by oscar440
trainman wrote:Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)
Ayer sábado esa misma unidad hizo el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20). Lo que no sé es si se quedó en L´Hospitalet para realizar sevicios en su línea habitual R3, o bien volvió a subir hacia Lleida a media tarde con el 15625.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 22/05/2016 15:30
by trainman
Pues ayer por la tarde la volví a ver y repetía de nuevo con el 15627 L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26).

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 22/05/2016 23:14
by trensmat
oscar440 wrote:
trainman wrote:Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)
Ayer sábado esa misma unidad hizo el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20). Lo que no sé es si se quedó en L´Hospitalet para realizar sevicios en su línea habitual R3, o bien volvió a subir hacia Lleida a media tarde con el 15625.
No Volvió hacia Lleida que lo vi desde el Regional Barcelona - Vilanova - Reus cubierta por una 447 revienta espaldas PMR que para en todas las estaciones.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 23/05/2016 18:35
by carles10000
foto de la 447-057 a L'Hospitalet procedent dels tallers de Cornellà reformada i amb logo de 75 anys de RENFE,me l'han envia't per wassap
Image447 recien reestrenada 75 años RENFE by carlesnuck2012, en Flickr
ImageIMG-20160523-WA0006 by carlesnuck2012, en Flickr

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 23/05/2016 21:44
by reusenc2
Ja fa més d'una setmana que la RT1 es fa amb 448, enlloc de la 470 habitual :roll:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 28/05/2016 13:10
by oscar440
Hoy sábado el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20) ha sido realizado por la 447.085R, con asientos de plástico.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 03/06/2016 23:07
by Miquel
Avui, pel que sembla tots els serveis de la R12 s'han realitzat amb 470's.
Com a mínim els 4 trens de la línia que he vist camí de Tàrrega.
El primer el segon descendent del dia, avistat a La Sagrera, despres el meu tren. Una estona després a Calaf amb el darrer del dia a Barcelona i finalment el darrer Rodalies Lleida - Cervera, que esperava encreuament a Tàrrega.

Val a dir que la meva 470, i la que he vist a La Sagrera eren de les que tenen per posar maletes o bicicletes, a banda de tenir màquines de venda. Feia molt que no en veia una d'aquestes. Per la R13/R14 rara vegada em tocaven.

També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 04/06/2016 0:25
by UT440_132M
Miquel wrote: També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.
Això es perquè el tren queda tallat a Ripoll, els tres cotxes de cua no segueixen més amunt.