Publicitat "subliminal" de la L9
Publicitat "subliminal" de la L9
Fixeu-vos en el cartell que hem vist avui a la L5, a Hospital de Sant Pau a l'andana sentit Horta. Sense cap títol, ni frase ni na de na. Un anunci només dedicat als frikis que sabem què és?
- Attachments
-
- cartell.jpg (110.71 KiB) Viewed 6042 times
Re: Publicitat "subliminal" de la L9
L'edifici de l'esquerra té alguna cosa a veure amb TMB, no?
Potser volen fer com quant movistar va canviar d'imatge que van estar un temps fent l'anunci sense dir de que era i despres van dir-ho.
Jo diria que és l'estació que està al costat de les futures cotxeres de la linia 9 a la Zona Franca no? El perquè l'han posat no ho se pas....
seran les cotxeres d'autobusos de Zona Franca, no?
Exacte, és això. Però el motiu per posar aquesta fotografia en un anunci gran a una estació, sense explicar de què es tracta...
"Mirad lo grandes y bonitos que somos"?metring wrote:Però el motiu per posar aquesta fotografia en un anunci gran a una estació, sense explicar de què es tracta...
Home ja va bé, per una obra gran que es fa...BCN2008 wrote:["Mirad lo grandes y bonitos que somos"?
No anava gaire en serio.traveller wrote:Home ja va bé, per una obra gran que es fa...BCN2008 wrote:["Mirad lo grandes y bonitos que somos"?
Home, el propòsit de l'anunci "subliminal" opino que sí que és aquest, per això m'ho he pres seriosament...BCN2008 wrote:No anava gaire en serio.
- Guigui
- Administrador
Toc "humà"
El que més patxoca em fa de l'anunci és el tag. Al fons, disseny "made in Barcelona", amb una repassada de realisme urbà, fastigós i maleducat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- solde13
- N5
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
O el carrefour amb el BOLSA CACApol wrote:Potser volen fer com quant movistar va canviar d'imatge que van estar un temps fent l'anunci sense dir de que era i despres van dir-ho.
Re: Toc "humà"
Les pintades són obra d'en Custo, es per això que li han pagat el que li han pagat, per que disenyes aquests cartells tan... urbans...Guigui wrote:El que més patxoca em fa de l'anunci és el tag. Al fons, disseny "made in Barcelona", amb una repassada de realisme urbà, fastigós i maleducat.
- Tony M. Nyphot
- N6
En el context de crisi on ens trobem crec plausible que hagi acabat el contracte de publicitat sense que ni s'hagi renovat ni s'hagi contractat a un altre anunciant, així que calia cobrir-la amb algun "anunci neutre".
And now for something completely different...
Potser, però normalment el que fan és deixar anuncis obsolets, com un que hi ha em sembla que a Diagonal L5, d'una festa de DJ's que es va fer a Barcelona a principis d'agost, i encara segueix allà!