Page 1 of 1
Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz
Posted: Sunday 18/10/2009 19:35
by ElDesi1994
Algù sap la Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz?
El que se es que es feia servir la "Rama" 2B1, algú sap alguna cosa més?
Re: Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz
Posted: Monday 19/10/2009 0:27
by davida
Es va fer servei un Talgo IIIRd al Madrid - Badajoz perque tenia 2 inversions marxa a Merida i Plasencia. I si ja es dificil amb una locomotora, amb una locomotora mes un manso encara mes.
El talgo IIIRD va acabat sent substituit per un automotor MD 598 que podia invertir la marxa amb facilitat.
En acabarse el servei van envia a Can Tunis. Es la que esta "preservada" plena de grafitis a Can Tunis
Re: Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz
Posted: Monday 19/10/2009 19:40
by ElDesi1994
davida wrote:amb una locomotora mes un manso encara mes.
T'has colat!
El Talgo III RD no porta manso.
EDITAT: Grasies igualment, ya em seveix d'algo...
Re: Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz
Posted: Monday 19/10/2009 19:48
by BCN2008
ElDesi1994 wrote:davida wrote:amb una locomotora mes un manso encara mes.
T'has colat!
El Talgo III RD no porta manso.
EDITAT: Grasies igualment, ya em seveix d'algo...
Crec que es per aixo pel que van posar el Talgo III RD...
Re: Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz
Posted: Monday 19/10/2009 19:55
by ElDesi1994
BCN2008 wrote:Crec que es per aixo pel que van posar el Talgo III RD...
Suposo que aquesta el una raó, i altre, que "sobrava" una "rama"
Re: Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz
Posted: Monday 19/10/2009 19:57
by davida
Tal com diu Bcn2008, va posar un Talgo IIIRD i no un TalgoIII, malgrat no ser necesari el canvi d'ample, per no necesitar el manso que dificultava molt les maniobres.
Discupeu si no em vaig expresar bé.