Page 1 of 1

Males notícies pel material històric de FGC?

Posted: Friday 06/11/2009 22:50
by TBF
Llegint la memòria anual de FGC del 2008 he trobat el següent paràgraf:

http://www.fgc.cat/downloads/continguts ... 08_cat.pdf
Pàgina 52
NAU PER A MATERIAL HISTÒRIC A MANRESA ALTA
Amb motiu de la propera arribada de les noves unitats
213 que requereixen ser emplaçades en l’espai que actualment
ocupa el material històric a Martorell Enllaç es
projecta una nova nau d’abassegament per tal de poder
disposar el material històric de la línia L-A sota cobert.
S’ha projectat la construcció d’una nau industrial de
planta rectangular. El seu interior disposarà de dues vies
d’ample mètric d’uns 60 m de longitud útil per facilitar el
pas entre les vies, i una amplada d’uns 10 m entre murs
laterals exteriors. Es preveu la instal·lació d’enllumenat,
alarma antiintrusió i de detecció de incendis així com
preses de corrent de 220 V. En la geometria de la nau
projectada s’inclouen dues franges laterals policarbonatades
translúcides, previstes per disposar de llum natural
a l’interior.
Fins aquí tot correcte, tot això ho sabíem i ens alegràvem que el material per fi les relíquies tornéssin a estar sota cobert.
Però continuem...
La solució de la nau metàl·lica ha estat projectada amb
la intenció de fl exibilitzar al màxim la seva possible reutilització
per a d’altres usos que FGC pugui considerar,
un cop el material històric dipositat sigui traslladat al
futur museu de Vilanova i La Geltrú.
La seva disposició
minimitza l’ocupació de l’esplanada emprada per Manteniment
com a punt d’abassegament de materials. Es
destaca, a més, l’emplaçament com a lloc estratègic en
el triangle ferroviari de Manresa Alta.
:cop :cop :cop La mare quels va parir :emprenyat això vol dir que portaran totes les joies al matasans (també conegut com a chatarrero)? No tornarem a veure circular la garrat ?!!!!!!!!!!!!!!! :'( I EL PITJOR DE TOT tindrem una segona part del que va passar amb la serie 100? :emprenyat :cop

Re: Males notícies pel material històric de FGC?

Posted: Saturday 07/11/2009 21:40
by metring
A Vilanova??????????? Si us plau, que facin el Museu de la Mobilitat amb decret d'ungència!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Males notícies pel material històric de FGC?

Posted: Monday 09/11/2009 9:34
by Marcel Estadella
Bon dia

No estic al dia , i potser la vesso . Han arribat les esmentades unitats ? . per que si ja les tenen en servei i el material segueix on estava , això vol dir que s'han canviat els plans .

Francament , passar el material a Vilanova ho veuría fora de lloc . Vilanova és un museu estàtic , en tant que bona part del material de FGC ha estat i pot estar en marxa per a gaudi de la població en general i dels afeccionats en particular . Si es així , potser si que cal el Museu del Transport Públic amb decret d'urgència . Pero amb un projecte que inclogui la "mobilitat" del material , si no , tant li fa a on el tinguin esperant a que es mori de sentiment al ras .

En fi , esperem que fos un lapsus del redactor de la memòria 2008 . Que mereixería un calbot pels infarts que por haver provocat .

Salutacions

Marcel

Re: Males notícies pel material històric de FGC?

Posted: Tuesday 10/11/2009 8:26
by Trenscat
El material històric no funcional està tot a les naus que s'esmenta a la memòria de FGC. Aquí pots veure un vídeo del trasllat nocturn d'aquest material de Martorell-Enllaç a Manresa-Alta: http://www.youtube.com/watch?v=_Pj97EQnWWw

Re: Males notícies pel material històric de FGC?

Posted: Wednesday 11/11/2009 16:10
by xevi
Per cert, els Brill no van fer ni 1km durant el 2008. De totes manres a l'Assoc. d'amics del Ferrocarril em van dir que el van agafar el dia del sopar de Nadal, pot ser?

Re: Males notícies pel material històric de FGC?

Posted: Sunday 29/11/2009 20:56
by metring
Sobre material històric de FGC, mireu a http://lasimagenesdejordi.blogspot.com/ ... -1965.html :o

Image

Image

Image

Re: Males notícies pel material històric de FGC?

Posted: Monday 30/11/2009 21:54
by liniadelRipollés
Per raons de seguretat al material històric se li presenta un senyal de parada absoluta diferida.