Em sembla que era hora de Donar-la a llum en aquest fòrum...
Fa quasi un any que estic fent la web http://www.catalantalgo.com/, i m'ha semblat correcte posar-la aqui per que opineu i em digueu les millores que puc fer.
NOTA: Ja està en marxa la versió 2.0, us passo una imatge de com està:
Salutacions...
Web: www.catalantalgo.com
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Re: Web: www.catalantalgo.com
Bona feina, si senyor, enhorabona!!!
Petita pega: que no et deixi tornar a la pàgina anterior, ja que es queda "enganxada" (no recordo com se'n deia d'això tècnicament).
Petita pega: que no et deixi tornar a la pàgina anterior, ja que es queda "enganxada" (no recordo com se'n deia d'això tècnicament).
- ElDesi1994
- N7
Ein? No es pot utilitzar l'explorer, (si és el que estás utilitazant).metring wrote:Bona feina, si senyor, enhorabona!!!
A mi no em passa això. Auràs entrat al .com, i no al .tk, no? Utilitza aquest link.
Parlem amb propietat.
- Tony M. Nyphot
- N6
Si se'm permet el comentari, no deixa de ser irònic que s'al·legui que no es pot fer servir el navegador Internet Explorer quan precisament la pàgina està generada pel Microsoft Office i fa ús ampli d'extensions pròpies de Microsoft.ElDesi1994 wrote:Ein? No es pot utilitzar l'explorer, (si és el que estás utilitazant).
And now for something completely different...
- ElDesi1994
- N7
Ja, és bastant extrany... Bueno, la versió 2.0, estará feta amb un altre programa i ja he comprovat amb el que porto fet, que no hi haurá problemes de compatibilitat.Tony M. Nyphot wrote:Si se'm permet el comentari, no deixa de ser irònic que s'al·legui que no es pot fer servir el navegador Internet Explorer quan precisament la pàgina està generada pel Microsoft Office i fa ús ampli d'extensions pròpies de Microsoft.
Parlem amb propietat.