Freqüències adequades, qüestió d'oferta o de demanda?
Posted: Saturday 21/11/2009 13:16
Nota de l'Administració: fil procedent de http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=24
Curiosament, a Catalunya no hi ha cap, absolutament cap línia ferroviària infrautilitzada pel que fa a la demanda. De l'oferta, en canvi, podríem parlar-ne una bona estona.
Per cert, oi que fa 15 anys, ningú no qüestionava el flux de mobilitat que crearia la C-25 quan s'estava projectant? Ni tampoc ara el túnel (viari) de Toses? Ni el desdoblament de la N-II? Ni el de la N-340? Ni el dels Túnels de Vallvidrera? Ni la construcció de la B-40? Ni... ni... ni...?
Aquesta és la mentalitat d'aquest país. Totxo, individualisme, ara caic i allí m'aixeco. I gastar-se els diners on menys rendeixen.
Curiosament, a Catalunya no hi ha cap, absolutament cap línia ferroviària infrautilitzada pel que fa a la demanda. De l'oferta, en canvi, podríem parlar-ne una bona estona.
Per cert, oi que fa 15 anys, ningú no qüestionava el flux de mobilitat que crearia la C-25 quan s'estava projectant? Ni tampoc ara el túnel (viari) de Toses? Ni el desdoblament de la N-II? Ni el de la N-340? Ni el dels Túnels de Vallvidrera? Ni la construcció de la B-40? Ni... ni... ni...?
Aquesta és la mentalitat d'aquest país. Totxo, individualisme, ara caic i allí m'aixeco. I gastar-se els diners on menys rendeixen.