Em van donar una invitació pel Mobile World Congress (tranquils, que no sóc cap empresari... ) i a la sortida vaig tenir la sorpresa de veure aquestes màquines de TMB de venda de bitllets de bus i de metro.
(No sé si estic posant aquesta entrada al lloc que toca. Perdoneu-me si ho faig malament, administradors!)
Crec que és una bona manera de que aquests empresaris deixin el taxi i provin el transport públic Vaig marxar quan tancaven, i vaig anar a agafar el metro. Realment era molt curiós veure l'estació d'Espanya plena de gent del congrés Tot i així, hi havia cues molt llargues per agafar taxi. I els taxis donaven la volta a tot el recinte de la fira. Dubto que això canviï mai.Màquines de comprar bitllets al Mobile World Congress
- Guigui
- Administrador
Fil desplaçat
Cert, anava més bé en aquest subfòrum, de transport en general.jordij wrote:(No sé si estic posant aquesta entrada al lloc que toca. Perdoneu-me si ho faig malament, administradors!)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Màquines de comprar bitllets al Mobile World Congress
Gràtament sorprenent que els congressistes fessin servei del transport públic gràcies a les màquines! Potser n'haurien de posar també a la plaça de Sant Jaume
- Guigui
- Administrador
Efecte
Els teòrics destinataris es pensarien que és una altra acció publicitària futurista que tan bé s'addiu amb la ciutat megaxupiguai on cobren (si hi treballen, ja no ho sé dir).metring wrote:Potser n'haurien de posar també a la plaça de Sant Jaume
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.