Hola,
Os coloco aquí unas fotos sobre las dos opciones que tendrá la ciudad de Barcelona para elegir...
Lo pongo como tema nuevo para agregar encuesta y que votemos aquí a ver quién gana en el referendum del FTC, así que votad solamente lo que hay ahí puesto que eso es lo que habrá para elegir. El que quiera hacer comentarios aparte, ahí tiene para desahogarse...
Saludos,
Sergio
Fotos referendum Diagonal
- Santfeliuenc
- N10
Fotos referendum Diagonal
- Attachments
-
- opcioA-1R.jpg
- A1
- (1.76 MiB) Downloaded 110 times
-
- opcioA-2R (3).jpg
- A2
- (1.26 MiB) Downloaded 103 times
-
- opcioA-3R (2).jpg
- A3
- (1.64 MiB) Downloaded 74 times
-
- opcioA-4R (4).jpg
- A4
- (1.83 MiB) Downloaded 73 times
-
- opcioB-1R (2).jpg
- B1
- (679.93 KiB) Downloaded 75 times
-
- opcioB-2R (1).jpg
- B2
- (692.91 KiB) Downloaded 86 times
-
- opcioB-3R (3).jpg
- B3
- (859.09 KiB) Downloaded 70 times
-
- opcioB-4R.jpg
- B4
- (367.14 KiB) Downloaded 61 times
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- wefer
- Administrador
Re: Primicia: fotos referendum Diagonal
Aquests referèndums són com els que fan a Cuba, o com els que feia Franco:
Vol fer passar el tramvia per la Diagonal?
opció 1: Sí
opció 2: Sí
Només els falta afegir una altra opció:
Opció 3: qualsevol de les anteriors és vàlida
Encara sort que estic d'acord en que hi passi, que si no...
Voto per la B, perquè aprofita força millor l'espai i sobretot perquè permet voreres laterals més amples, que fan molta falta.
Per cert, de les fotos el que més m'ha "agradat" és que el tramvia el posen parat als semàfors esperant que passi el trànsit dels carrers que travessen l'Avinguda. Molt significatiu, sí senyor.
Vol fer passar el tramvia per la Diagonal?
opció 1: Sí
opció 2: Sí
Només els falta afegir una altra opció:
Opció 3: qualsevol de les anteriors és vàlida
Encara sort que estic d'acord en que hi passi, que si no...
Voto per la B, perquè aprofita força millor l'espai i sobretot perquè permet voreres laterals més amples, que fan molta falta.
Per cert, de les fotos el que més m'ha "agradat" és que el tramvia el posen parat als semàfors esperant que passi el trànsit dels carrers que travessen l'Avinguda. Molt significatiu, sí senyor.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Opció B, però només aquí
Prefereixo la B, però la prefereixo entre les dues que hi ha. Ara, que no comptin amb mi per aquesta farsa de "democracia orgánica", com ja ens van tenir acostumats a mitjan segle passat.
Per cert, trobo a faltar simulacions on es vegi com serien les parades del tramvia, especialment en l'opció A.
Per cert, trobo a faltar simulacions on es vegi com serien les parades del tramvia, especialment en l'opció A.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
Re: Fotos referendum Diagonal
Em recorda allò de:
Article primer: el jefe sempre té raó
Article segon: en cas contrari, s'aplica l'article primer
Personalment m'agrada l'opció amb els carrils de circulació al centre perquè, entre altres coses, es respecta l'arbrat actual i el trànsit circula més allunyat de les façanes. Però trobo a faltar que es deixin els túnels fets per a rodalies i/o metro, com al seu dia es va fer a la Via Laietana i que tan bé va anar per construir el Gran Metro...
Salut !!
Article primer: el jefe sempre té raó
Article segon: en cas contrari, s'aplica l'article primer
Personalment m'agrada l'opció amb els carrils de circulació al centre perquè, entre altres coses, es respecta l'arbrat actual i el trànsit circula més allunyat de les façanes. Però trobo a faltar que es deixin els túnels fets per a rodalies i/o metro, com al seu dia es va fer a la Via Laietana i que tan bé va anar per construir el Gran Metro...
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Jo voto la del tramvia pel mig, això sí, sobre el túnel de la Diagonal
El més pràctic des del punt de vista del tramvia és que les dues línies vagin juntes, com diu la proposta A, perquè en cas de tall es puguin desviar els tramvies per l'altra línia. Però queda una mica lleig a les parades del Tram, ja que el carril bus-taxi s'ha de desviar una mica. Per tant em sembla més funcional la proposta B, ja que crec que s'hi aprofiten millor els espais, sempre que a les places Francesc Macià, Cinc d'Oros, Verdaguer i Glòries hi hagi rotondes tramviàries perquè, en cas d'incidència, els tramvies puguin girar.
El que veig és que si volen posar el RetBus pel carril del tram, hauran de tenir portes a l'esquerra, com passa al TransMilenio de Bogotá.
Ara bé, fins que no diguin com volen ampliar la capacitat dels túnels de Rodalies que creuen Barcelona, el meu vot serà "C".
El que veig és que si volen posar el RetBus pel carril del tram, hauran de tenir portes a l'esquerra, com passa al TransMilenio de Bogotá.
Ara bé, fins que no diguin com volen ampliar la capacitat dels túnels de Rodalies que creuen Barcelona, el meu vot serà "C".
- Trenscat
- N10
Jo primer havia votat per l'opció A, perquè em pensava que el carril aquest de zona 30 de serveis que posen seria realment d'ús molt restringit (amb pilones per impedir el pas la major part del dia). Però veient que té pinta que no serà així potser opto més per l'opció B. De tota manera, l'opció que crec que era més encertada era la de la Plataforma Diagonal per Tothom, amb el tramvia central i voreres laterals molt amples però sense carrils de serveis ni "coses rares".
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
M'agrada més la opció B, encara que hi trobo a faltar el túnel.
Per cert, algu sap quines estacions del tram es faràn al llarg de la diagonal?
Per cert, algu sap quines estacions del tram es faràn al llarg de la diagonal?
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
A mi m'agrada més la B.