Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
En el número 149 de Rail Passion viene un reportaje sobre las BB 36300 (verdes) que van a Italia, y los tráficos que SNCF Fret Italia. En un pequeño recuadro indica que Fret tiene muy avanzado el proyecto de instalación de ERTMS 2 a las 30 locomotoras BB 36000 (rojas). Inicialmente previsto para no tener problemas en 2015, cuando su uso sera obligatorio en Bélgica, las primeras locomotoras con ERTMS 2 se utilizarán, a finales de este año, en trenes entre Perpinyà y Barcelona, vía la LAV Internacional.
Re: Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Re: Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).davida wrote:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
Però hi haurà trams de doble ample.
Oriol wrote:Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).davida wrote:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
En principi per a dur viatgers. Els TGV Francessos estàn preparats pels 3 KV? O anticiparem Sant Joan?josep_serre wrote:Però hi haurà trams de doble ample.
Oriol wrote:Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).davida wrote:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
Als trams de xarxa convencional (ample 1668mm) entre Barcelona i Figueres(*) on posaran via de tres carrils a una sola via per permetre la circulació de trens en ample normal (1435mm), es mantindrà l'electrificació a 3KVcc. També hi ha 3KVcc a l'accés al port de Barcelona des de Castellbisbal i a la línia de Castellbisbal a Mollet del Vallès. A França, al nord d'El Soler hi ha 1,5KVcc fins passat Nîmes on hi ha l'entroncament amb la LGV sud-est. A les LGV franceses i les LAV espanyoles sí que hi ha 25KVca.Oriol wrote:Però no són biample, per tant, és una mica absurd que duguin els equips de 3 KV DC quan no els faràn servir... (A Espanya, la xarxa d'alta velocitat està electrificada a 25 KV AC).davida wrote:Aquestes locomotores son tritensión 1500Vcc 3000Vcc y 25000V ca. Les 3 tensions que hi haura entre Barcelona i Perpinyà.
El que interessa és fer arribar trens de mercaderies en ample normal (1435mm) des de la xarxa RFF (SNCF, per entendre'ns) al port de Barcelona. Els viatgers, fins que s'acabi la construcció de la LAV al cantó espanyol, faran transbordament a l'estació del Camp de Vilafant.
* Crec que, bàsicament, serà al tram Girona-Mercaderies - Figueres on dotaran una sola via del doble ample.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
I es deia que aquestes mercaderies estarien traccionades amb locomotores diesel...
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Fret SNCF equipará a las BB36000 con ERTMS
Era una opció però no sé si la disponibilitat de locomotores dièsel de la SNCF era suficient (donades les poquíssimes unitats dièsel espanyoles en ample normal).Oriol wrote:I es deia que aquestes mercaderies estarien traccionades amb locomotores diesel...
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.