El mes que ve marxo a Paris amb TGV des de Perpinyà, on hi aniré amb cotxe.
Algú coneix una zona més o menys propera per deixar el cotxe de manera gratuïta 4 dies?
He visitat la zona amb l'street view de google i he trobat alguns carreons (sembla que no són "payant") on possiblement hi hagi lloc per aparcar, però no n'estic segur. Algú em pot ajudar?
Merci!
Aparcar a l'Estació de Perpinyà
Re: Aparcar a l'Estació de Perpinyà
El pàrquing de l'estació de Perpinyà no es car:
http://www.resaplace.com
De 12 h à 1 dia -> 11.00 €
A partir d'aquí, per trams de 12h -> 4.00 €
Forfait 7 dies -> 35.00 €
3 dies i fins 12h (11€ + 5x4€) serien 31€
4 dies serien 35€. 9€ el dia em sembla un preu mes que raonable, al costat de l'estació i vigilat.
1 setmana a l'estació de Perpinyà et costen menys que dia i mig a Sants (25€ el dia).
Jo quan vaig a agafar el tren a Perpinyà, també hi vaig el mes que ve, deixo el cotxe al pàrquing de pagament. Una vegada inclús el vaig deixar 1 setmana.
http://www.resaplace.com
De 12 h à 1 dia -> 11.00 €
A partir d'aquí, per trams de 12h -> 4.00 €
Forfait 7 dies -> 35.00 €
3 dies i fins 12h (11€ + 5x4€) serien 31€
4 dies serien 35€. 9€ el dia em sembla un preu mes que raonable, al costat de l'estació i vigilat.
1 setmana a l'estació de Perpinyà et costen menys que dia i mig a Sants (25€ el dia).
Jo quan vaig a agafar el tren a Perpinyà, també hi vaig el mes que ve, deixo el cotxe al pàrquing de pagament. Una vegada inclús el vaig deixar 1 setmana.
Moltes gràcies company.
- lauria1226
- N7
Es que l'estació de Perpinyà és un lloc molt especial. És el centre de l'univers, en canvi Sants és un "No Lloc".
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.
Per exemple jo he tingut aparcat aquests darrers dies al carrer Frederic a menys de 200m del "Centrel del món" sense pagar res.