Estic interessat en muntar un tren xàrter per a unes 200-300 persones per assistir a un esdeveniment esportiu, algú sap si és possible fer-ho amb Renfe Operadora?
Sabeu d'algun tren xàrter que s'hagi muntat recentment i quin preu orientatiu tenia?
Trens xàrter a Renfe
Re: Trens xàrter a Renfe
A la pàgina web de RENFE hi ha algun lloc on explica viatges en grup. El millor serà enviar un mail a Atenció al Client. Això sí, no crec que sia molt barat...Sagrerenc wrote:Estic interessat en muntar un tren xàrter per a unes 200-300 persones per assistir a un esdeveniment esportiu, algú sap si és possible fer-ho amb Renfe Operadora?
Sabeu d'algun tren xàrter que s'hagi muntat recentment i quin preu orientatiu tenia?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Trens xàrter a Renfe
Jo provaria un correu a grupos@renfe.es.oriolp13 wrote:A la pàgina web de RENFE hi ha algun lloc on explica viatges en grup. El millor serà enviar un mail a Atenció al Client. Això sí, no crec que sia molt barat...Sagrerenc wrote:Estic interessat en muntar un tren xàrter per a unes 200-300 persones per assistir a un esdeveniment esportiu, algú sap si és possible fer-ho amb Renfe Operadora?
Sabeu d'algun tren xàrter que s'hagi muntat recentment i quin preu orientatiu tenia?
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Trens xàrter a Renfe
No et puc assegurar res, però recordo haver llegit en un llibre que tant el Transcantàbric com l'Al-andalus es poden contractar com a trens xàrter, però ja sé el que deus pensar; que és molt car i no t'ho pots permetre.
Imagina't que el tren és estacionat a Sevilla, si vols que el teu viatge comenci a Barcelona, s'haurà de traslladar el tren des de Sevilla fins Barcelona, i clar, qui paga al maquinista??
També es paga per la infraestructura, etc.
En fi, que no crec que et puguin servir aquests trens per fer el viatge (o el que sigui)
Imagina't que el tren és estacionat a Sevilla, si vols que el teu viatge comenci a Barcelona, s'haurà de traslladar el tren des de Sevilla fins Barcelona, i clar, qui paga al maquinista??
També es paga per la infraestructura, etc.
En fi, que no crec que et puguin servir aquests trens per fer el viatge (o el que sigui)
Re: Trens xàrter a Renfe
Al final ho vam haver de fer mitjançant autobusos. És trist que per organitzar viatges de 900 km no tinguis l'opció de viatjar còmodament en una llitera sinó que hagis de passar 12 hores en un autocar.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Trens xàrter a Renfe
El que costa llogar un tren xàrter ens pot ajudar a entendre el cost que té l'explotació ferroviària, i l'esforç que fan les administracions per subvencionar alguns serveis.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Comparació odiosa
Però al mateix temps revela la competència deslleial per part de la carretera, el manteniment de la qual és sufragat pels impostos pagats per tothom, tant d'usuaris com de no-usuaris.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Trens xàrter a Renfe
El problema és que no em van dir cap cost. Cito textualment:victorcasta wrote:El que costa llogar un tren xàrter ens pot ajudar a entendre el cost que té l'explotació ferroviària, i l'esforç que fan les administracions per subvencionar alguns serveis.
I mira que vaig insistir en que em donessin un preu orientatiu del que podria costar, pero no hi va haver manera. He arribat a la conclusió que MAI hi ha disponibilitat de material, a no ser que ho organitzi algú "important"."Para las fechas solicitados no hay disponibilidad de material para realizar el Charter solicitado. Informamos que existe un servicio diurno y otro nacturno que cubren la relación Barcelona-O-Ponferrada."