Page 1 of 1
Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Monday 17/05/2010 3:51
by liniadelRipollés
Aquest diumenge hi havia un tren de la sèrie 111 de buit en conducció automàtica, amb presència de maquinista i dos tècnics. Ha estat divertit agafar el tren de darrera, en servei comercial, a un minut de distància al tren precedent.
Desconec si tenen cap intenció de posar portes d'andana...algú ho sap?
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Monday 17/05/2010 8:59
by victorcasta
Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Monday 17/05/2010 11:53
by Proastiakos
victorcasta wrote:Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.
ATO a seques, l'ATP el tenen ja fa un bon temps.
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Monday 17/05/2010 17:48
by victorcasta
Proastiakos wrote:victorcasta wrote:Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.
ATO a seques, l'ATP el tenen ja fa un bon temps.
Ja ho sé, però que jo sàpiga per poder anar en ATO, primer has de tenir l'ATP.
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Monday 17/05/2010 23:38
by Proastiakos
victorcasta wrote:Proastiakos wrote:victorcasta wrote:Pel que sé, estan fent proves d'ATP+ATO.
ATO a seques, l'ATP el tenen ja fa un bon temps.
Ja ho sé, però que jo sàpiga per poder anar en ATO, primer has de tenir l'ATP.
Clar, però no fa falta provar-lo un atre cop!
Disculpa si t'ha ofés.
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Wednesday 06/02/2013 21:15
by Miquel
Se que no és de L7, però aquesta tarda, a Magòria, m'ha semblat veure l'R5 que agafava des de el cap que s'aturava sol, mirava per la porta de la cabina i al manipulador no hi havia cap ma. A la cabina hi havia més gent.
A la LL-A proven l'ATO o algun similar? o li ha indicat vel 0 i ha deixat anar? (i tot i així, si ho fes, diria que hauria de saltar l'home mort).
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Wednesday 06/02/2013 22:16
by UT596001
Miquel wrote:Se que no és de L7, però aquesta tarda, a Magòria, m'ha semblat veure l'R5 que agafava des de el cap que s'aturava sol, mirava per la porta de la cabina i al manipulador no hi havia cap ma. A la cabina hi havia més gent.
A la LL-A proven l'ATO o algun similar? o li ha indicat vel 0 i ha deixat anar? (i tot i així, si ho fes, diria que hauria de saltar l'home mort).
A la L-A per no tenir ni tenen ATP, només el FAP (semblant a l'ASFA de RENFE). Per tant, em penso que d'ATO, res de res.
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Wednesday 06/02/2013 22:31
by Miquel
UT596001 wrote:Miquel wrote:Se que no és de L7, però aquesta tarda, a Magòria, m'ha semblat veure l'R5 que agafava des de el cap que s'aturava sol, mirava per la porta de la cabina i al manipulador no hi havia cap ma. A la cabina hi havia més gent.
A la LL-A proven l'ATO o algun similar? o li ha indicat vel 0 i ha deixat anar? (i tot i així, si ho fes, diria que hauria de saltar l'home mort).
A la L-A per no tenir ni tenen ATP, només el FAP (semblant a l'ASFA de RENFE). Per tant, em penso que d'ATO, res de res.
Ja ho se, per això havia dit algun similar, però es que m'ha estranya molt
Re: Ramal Tibidabo, proves de trens automàtics
Posted: Monday 28/04/2014 23:06
by Miquel
No se des de quin dia, però a la línia del Vallès ja se circula amb ATO. Me n'he adonat avui al fixar-me que els maquinistes anaven de braços creuats mentre el tren es movia.
Destacar que al circular amb ATO, el pilot blau és encès, i particularment els de les 113 il·luminen una barbaritat (des de Provença es veia el túnel blau i blanc quan s'apropava el tren), les tres sèries de la línia (111, 112 i 113) poden anar amb ATO. Ara bé, a les 111 se les hi ha hagut de posar expressament?
Com que els trens porten el llum blau serà fàcil veure on n'hi ha i on no. Jo primer he pescat una 113 en ATO a la S5 direcció Rubí a Provença. He baixat a Sant Gervasi i ja no duia el llum blau (intueixo doncs que s'acaba a Gràcia). He enllaçat amb L7 allà mateix i totes les 111 que he vist corrien en ATO, no obstant, diria que el tram El Putxet - Av. Tibidabo s'hi va en ATP ja que he escoltat un bip-bip tres o quatre cops i la frenada no ha estat "a la primera".
ATO
Posted: Monday 28/04/2014 23:15
by Adolescent barceloní
Algunes 111 no tenen el sistema equipat (les que retiraran en breu). Només se li ha posat ATO a les 111 que "més durin".
Corda
Posted: Monday 28/04/2014 23:28
by Guigui
Adolescent barceloní wrote:Només se li ha posat ATO a les 111 que "més durin".
Si més no, és un indici ferm que la sèrie no està donada per morta.
Re: Corda
Posted: Tuesday 29/04/2014 0:17
by alf_
Guigui wrote:Adolescent barceloní wrote:Només se li ha posat ATO a les 111 que "més durin".
Si més no, és un indici ferm que la sèrie no està donada per morta.
Pues no, claro que no, si iban a quedarse 6 unidades para la L7, claro que no esta dada por muerta. Luego se dieron quenta que se pasaron treinta pueblos pidiendo trenes nuevos y les hicieron el chanchullo a los de Alstom de entregar algunos trenes de tres coches para poderlos poner en la L7. Sería por no cancelar el pedido, o por no tener tantos trenes ahí apartados, no lo sé, pero sí se que es porque la gente responsable son unos imbéciles ingratos que no saben más que tirar trenes buenos y comprarlo todo nuevo con dinero que no es de ellos.