Dubte de com fer uns desplaçaments

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
joan25
N1
N1

Dubte de com fer uns desplaçaments

Post by joan25 »

Hola a tots. Primer dir que soc nou a Catalunya (porto un par de mesos solament) i el meu Catala no es gaire bo :D

On vivia abans m'agradava agafar el tren tots els dies per evitar el cotxe pero a Barcelona encara no se molt be com arribar als llocs. He tructat a Renfe per que m'informin i sembla que no s'aclaren ni ells.

De moment solament m'agradaria saber com arribar a Plaça Lesseps sortint de la parada que esta a Montcada i Reixac. Nomes he agafat el tren dos parades de desplaçament per que fins ara no em calia anar mes lluny, es a dir, pasant per Sant Andreu Comptal fins a Clot-Aragó, i no se que hi ha "mes enllá". M'agradaria saber si hi ha un tren directe o es una mica mes complicat.

Altre trajecte que m'agradaria fer es Montcada i Reixac-Sagrada Familia.

Gracies.
Last edited by joan25 on Friday 28/05/2010 0:38, edited 2 times in total.
122-042-132
N9
N9

Re: Dubte de com fer uns desplaçaments

Post by 122-042-132 »

Benvingut al Fòrum!!!

El català és fàcil, i veig què ho fàs força bé. Duda (femení en castellà), és diu dubte (masculí en català), coses dels idiomes, però aixó ens passa a tots quan comences amb una nova llengua; repeteixo molt ben vingut al Fòrum i Catalunya.
Del Colt Aragó, pots agafar la línia L1 per arribar fins a Plaça Catalunya i allà pots agafar el metro Línia L3, direcció Trinitat Nova, i la quarta estació és Lesseps.

Salut!
Last edited by 122-042-132 on Friday 28/05/2010 14:32, edited 1 time in total.
Lluita1714
N9
N9

Re: Duda de comer fer uns desplaçaments

Post by Lluita1714 »

Em sembla que el tall no t'afecta. Agafes la R2 i baixes a Clot, d'allà un R4 o R1 o la L1 si vols i vas a Plaça Catalunya. Allà transbordes a la Línia 3 de metro (la verda) en direcció Trinitat Nova, i baixes a Lesseps. Espero que amb aquesta brevetat t'hagi quedat clar. La millor eina per mirar rutes i horaris la tens aquí http://www.rodaliesdecatalunya.cat

Benvingut al fòrum, benvingut a Catalunya, i et felicito pel teu català, mi em sembla molt bo.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
UT596001
N10
N10

Re: Duda de comer fer uns desplaçaments

Post by UT596001 »

122-042-132 wrote:Del Colt Aragó, pots agafar la línia L1 per arribar fins a Plaça Catalunya i allà pots agafar el metro Línia L3, direcció Trinitat Nova, i la quarta estació és Lesseps.
Si ve de Montcada i Reixac, és més senzill que baixi directament a Passeig de Gràcia on pot agafar directament la línia 3 del metro. Així almenys s'estalviarà agafar la línia 1 del metro, trigant menys en arribar.

Igualment, per fer Montcada-Sagrada Família pots baixar a l'estació del Clot i agafar allà la línia 2 del metro que et portarà directament.
Platanito
N9
N9

Re: Dubte de com fer uns desplaçaments

Post by Platanito »

Si tens a prop la parada Montcada i Reixac-Manresa de la R4-R7 també pots enllaçar amb la L11 a Torre Baró i d'aquesta amb la L3 a Trinitat Nova, com a alternativa al pas pel centre de la ciutat. Amb aquesta combinació segur que trobaràs seient al metro.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”