Hola a tots. Primer dir que soc nou a Catalunya (porto un par de mesos solament) i el meu Catala no es gaire bo
On vivia abans m'agradava agafar el tren tots els dies per evitar el cotxe pero a Barcelona encara no se molt be com arribar als llocs. He tructat a Renfe per que m'informin i sembla que no s'aclaren ni ells.
De moment solament m'agradaria saber com arribar a Plaça Lesseps sortint de la parada que esta a Montcada i Reixac. Nomes he agafat el tren dos parades de desplaçament per que fins ara no em calia anar mes lluny, es a dir, pasant per Sant Andreu Comptal fins a Clot-Aragó, i no se que hi ha "mes enllá". M'agradaria saber si hi ha un tren directe o es una mica mes complicat.
Altre trajecte que m'agradaria fer es Montcada i Reixac-Sagrada Familia.
Gracies.
Dubte de com fer uns desplaçaments
Dubte de com fer uns desplaçaments
Last edited by joan25 on Friday 28/05/2010 0:38, edited 2 times in total.
- 122-042-132
- N9
Re: Dubte de com fer uns desplaçaments
Benvingut al Fòrum!!!
El català és fàcil, i veig què ho fàs força bé. Duda (femení en castellà), és diu dubte (masculí en català), coses dels idiomes, però aixó ens passa a tots quan comences amb una nova llengua; repeteixo molt ben vingut al Fòrum i Catalunya.
Del Colt Aragó, pots agafar la línia L1 per arribar fins a Plaça Catalunya i allà pots agafar el metro Línia L3, direcció Trinitat Nova, i la quarta estació és Lesseps.
Salut!
El català és fàcil, i veig què ho fàs força bé. Duda (femení en castellà), és diu dubte (masculí en català), coses dels idiomes, però aixó ens passa a tots quan comences amb una nova llengua; repeteixo molt ben vingut al Fòrum i Catalunya.
Del Colt Aragó, pots agafar la línia L1 per arribar fins a Plaça Catalunya i allà pots agafar el metro Línia L3, direcció Trinitat Nova, i la quarta estació és Lesseps.
Salut!
Last edited by 122-042-132 on Friday 28/05/2010 14:32, edited 1 time in total.
- Lluita1714
- N9
Re: Duda de comer fer uns desplaçaments
Em sembla que el tall no t'afecta. Agafes la R2 i baixes a Clot, d'allà un R4 o R1 o la L1 si vols i vas a Plaça Catalunya. Allà transbordes a la Línia 3 de metro (la verda) en direcció Trinitat Nova, i baixes a Lesseps. Espero que amb aquesta brevetat t'hagi quedat clar. La millor eina per mirar rutes i horaris la tens aquí http://www.rodaliesdecatalunya.cat
Benvingut al fòrum, benvingut a Catalunya, i et felicito pel teu català, mi em sembla molt bo.
Benvingut al fòrum, benvingut a Catalunya, i et felicito pel teu català, mi em sembla molt bo.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Duda de comer fer uns desplaçaments
Si ve de Montcada i Reixac, és més senzill que baixi directament a Passeig de Gràcia on pot agafar directament la línia 3 del metro. Així almenys s'estalviarà agafar la línia 1 del metro, trigant menys en arribar.122-042-132 wrote:Del Colt Aragó, pots agafar la línia L1 per arribar fins a Plaça Catalunya i allà pots agafar el metro Línia L3, direcció Trinitat Nova, i la quarta estació és Lesseps.
Igualment, per fer Montcada-Sagrada Família pots baixar a l'estació del Clot i agafar allà la línia 2 del metro que et portarà directament.
Re: Dubte de com fer uns desplaçaments
Si tens a prop la parada Montcada i Reixac-Manresa de la R4-R7 també pots enllaçar amb la L11 a Torre Baró i d'aquesta amb la L3 a Trinitat Nova, com a alternativa al pas pel centre de la ciutat. Amb aquesta combinació segur que trobaràs seient al metro.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.