Al transport públic, no sense samarreta
Al transport públic, no sense samarreta
Un extracte de la notícia de http://www.avui.cat/cat/notices/2010/06 ... 101311.php
Barcelona intenta evitar la gent sense samarreta amb adhesius al Metro, bus turístic i espais municipals
La difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau
ACN
Barcelona
L'Ajuntament comença aquest dijous la difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau, i també als locals hotelers, de restauració i d'oci que es vulguin acollir voluntàriament a la iniciativa. La campanya, que informa de manera "contundent" de la recomanació però no prohibeix anar nu o sense samarreta, va començar al mes de maig, amb la intenció de promoure "un pacte cívic entre l'Ajuntament i les entitats de comerciants, hotelers, i establiments turístics i culturals per establir una estratègia comunicativa conjunta i transmetre que a Barcelona no li agrada aquesta actitud incívica".
Barcelona intenta evitar la gent sense samarreta amb adhesius al Metro, bus turístic i espais municipals
La difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau
ACN
Barcelona
L'Ajuntament comença aquest dijous la difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau, i també als locals hotelers, de restauració i d'oci que es vulguin acollir voluntàriament a la iniciativa. La campanya, que informa de manera "contundent" de la recomanació però no prohibeix anar nu o sense samarreta, va començar al mes de maig, amb la intenció de promoure "un pacte cívic entre l'Ajuntament i les entitats de comerciants, hotelers, i establiments turístics i culturals per establir una estratègia comunicativa conjunta i transmetre que a Barcelona no li agrada aquesta actitud incívica".
- Guigui
- Administrador
Una martingala més
Doncs m'agrada menys que la gent no pagui, que fumi, que posi música a tot drap, que posi els peus al seient, que no cedeixi el lloc a gent que necessiti seure...
Per tot això, donarem feina a l'amiguet de l'empresa d'adhesius, o ens decidirem d'una vegada per totes a imposar una manera civilitzada de conviure, ara coberta amb el vel farsant del "civisme"?
Per tot això, donarem feina a l'amiguet de l'empresa d'adhesius, o ens decidirem d'una vegada per totes a imposar una manera civilitzada de conviure, ara coberta amb el vel farsant del "civisme"?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Una martingala més
Guigui wrote:Doncs m'agrada menys que la gent no pagui, que fumi, que posi música a tot drap, que posi els peus al seient, que no cedeixi el lloc a gent que necessiti seure...
El licor Calisay no se bebe, se saborea
- automotorserie 436
- N7
Re: Al transport públic, no sense samarreta
Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Al minut 2.08 es parla d'això:
-
- N9
Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 wrote:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Vilarrubla
- N8
Doncs hi ha un home que sempre es passeja pel centre en boles i a més porta tatuats un calçotets XDjosep_serre wrote:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 wrote:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
-
- N9
A mi personalment no em molesta, tot i que no l'he vist, fa no gaire en vaig veure algun al Passeig de Gràcia que no anava despullat del tot però poc li faltava, alguns vianants li feien fotografies, ara bé sí que en determinats llocs no em sembla bé, com en els de la campanya o els mateixos on s'ha prohibit el burka, etc...
Vilarrubla wrote:Doncs hi ha un home que sempre es passeja pel centre en boles i a més porta tatuats un calçotets XDjosep_serre wrote:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Vilarrubla
- N8
Jo quan l'he vist no m'ha molestat. Però si me l'hagués trobat en una botiga, super, o restaurant si que no m'agradaria, però bé suposo que ja directament no el deixarien entrar.josep_serre wrote:A mi personalment no em molesta, tot i que no l'he vist, fa no gaire en vaig veure algun al Passeig de Gràcia que no anava despullat del tot però poc li faltava, alguns vianants li feien fotografies, ara bé sí que en determinats llocs no em sembla bé, com en els de la campanya o els mateixos on s'ha prohibit el burka, etc...
A mi el que si que em molesta i força és dinar sense samarreta, una cosa es estar al xiringuito fent una coca-cola i una altra estar al xiringuito dinant sense samarreta.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- automotorserie 436
- N7
Osea que encuentras bien que alguien se pasee desnudo por la ciudad...en mi modesta opinión creo que hay mucha gente que se molestaria y por tanto chocan los límites de libertad individuales, y es ahí donde aparecen las leyes.josep_serre wrote:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- wefer
- Administrador
A mi en principi no em molesta, però no estic disposat a acceptar haver-me d'apretar dins d'un cotxe del metro contra un tio en pilotes, ni tampoc haver de seure en un banc on s'hi acaba de seure una tia sense roba.
Ja no es tracta de llibertats o teories filosòfiques. És simple higiene.
Ja no es tracta de llibertats o teories filosòfiques. És simple higiene.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Recordeu la noia de l'Urbanudismo?:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- cristian26
- N7
No veig per què la gent hauria de molestar-se. És que hi ha algú que mai no hagi vist un penis o un parell de pits? No mosseguen!automotorserie 436 wrote:Osea que encuentras bien que alguien se pasee desnudo por la ciudad...en mi modesta opinión creo que hay mucha gente que se molestaria y por tanto chocan los límites de libertad individuales, y es ahí donde aparecen las leyes.
Ara bé, no trobo bé que aquesta pràctica es dugui a terme en indrets on es concentra la gent, com als transport públics.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
Descalç
Sí, i encara avui em faig creus de com es pot anar descalç per indrets amb un risc tan elevat de trepitjar brutícia.Fran-Ikarus wrote:Recordeu la noia de l'Urbanudismo?:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.