He llegit en la web de Patentes Talgo sobre aquesta locomotora i diu que pot circular en l'ample espanyol i en el UIC i que també pot circular sota catenària de 3kV i de 25kV.
Això vol dir que pot funcionar en ample UIC a 3000V i en ample ibèric a 25kV??
(serien només les línies electrificades de Portugal)
Locomotora Talgo L-9202
Re: Locomotora Talgo L-9202
No crec que hi hagi inconvenient per aquest tema, ja que els dos sistemes de canvi son independents, i en cas que no fos aixi segurament amb unes modificacion senzille seria possible. Si fa mes de 30 anys les 279 i els 432 ja podien canviar de tensio en ample iberic no veig perque aquesta locomotora del segle XXI no ho pot fer. El que ja es un altre tema si es compatible amb els sistemes de seguretat portuguesos.
De nou al FTC
Re: Locomotora Talgo L-9202
les 279 també són (o potser eren) bitensió? Creia que només ho eren les 289
Re: Locomotora Talgo L-9202
les 279 van ser les primeres bitensio que van circular. Degut al seu bon funcionament i que amb l'avanç del canvi de tensio arreu de la peninsula cada vegada hi havia mes punts de on es necesitava canvi de locomotora van entrar en servei els 432 i les 289, aquestes darreres incorporaven diverses millores respecte les 279
De nou al FTC