Trenhotel en vagons convencionals
Trenhotel en vagons convencionals
Hola a tots,
estic interessat en saber quina sèrie de vagons (8000, 9000, etc.) s'utilitzen o si més no quins s'utilitzaven per al servei de trenhotels com el de Barcelona - La Coruña, abans de substituirlo per composicions Talgo.
S'agraeix molt la vostra ajuda
estic interessat en saber quina sèrie de vagons (8000, 9000, etc.) s'utilitzen o si més no quins s'utilitzaven per al servei de trenhotels com el de Barcelona - La Coruña, abans de substituirlo per composicions Talgo.
S'agraeix molt la vostra ajuda
-
- N10
Re: Trenhotel en vagons convencionals
El producte Trenhotel sempre s'ha fet amb Talgo. Abans hi havia els Estrella.
Perdoneu, volia referir-me al Estrella
Last edited by Jacob.CH on Friday 29/10/2010 15:42, edited 1 time in total.
-
- N10
Prova a esbrinar-ho aquí.
Last edited by Jacob.CH on Thursday 30/09/2010 15:25, edited 1 time in total.
Calma nois...
Jacob.CH hauries de saber que el forum no es una enciclopedia, per aixo hi ha la wikipedia i la wiki del forum. Si busques en la primera opcio et dira els estrelles que hi havia (ara ja nomes hi ha el costa brava) i a partir d'aqui lamento no poder-te ajudar pero quan jo que recordi pocs estrelles he vist.
Jacob.CH hauries de saber que el forum no es una enciclopedia, per aixo hi ha la wikipedia i la wiki del forum. Si busques en la primera opcio et dira els estrelles que hi havia (ara ja nomes hi ha el costa brava) i a partir d'aqui lamento no poder-te ajudar pero quan jo que recordi pocs estrelles he vist.
De nou al FTC
- Pere
- N9
També queda l'Estrella Picasso Málaga-Bilbao i vv. però només com a tren de temporada.marc wrote:Calma nois...
L'Estrella Picasso circula per la via convencional tot el trajecte, no?
Last edited by Jacob.CH on Friday 29/10/2010 15:43, edited 1 time in total.
- Pere
- N9
Els trens Estrella SEMPRE han circulat per via convencional.Jacob.CH wrote:L'Estrella Picasso circula per la via convencional tot el trajecte?
Si, de moment 2 estrellas coneguts i un de ells de temproada, que de fet es diuen que sel's volen carregar, em pregunto cuanta vida els hi queda, el costa brava es l'unic LD que te parada a reus, tota la resta se l'ha empasat la lav.
-
- N10
Sí se on trobar-ho; però aquí no estem fent un Trivial ni som el punt d'informació; Google et pot proporcionar la resposta al que vols saber.Jacob.CH wrote:Si no saps on trobar-ho només cal que m'ho diguis
Estrella a la Ferropedia
Doncs llavors no calia que m'emprenyéssis
Aquest article ja l'havia llegit, però és que l'he trobat després d'haver obert el tema
Gràcies igualment
Aquest article ja l'havia llegit, però és que l'he trobat després d'haver obert el tema
Gràcies igualment
-
- N9
Bé això és un fòrum i cadascú contesta el que vol i si vol, i cadascú diu o pregunta el que vol, i això no és contestar, a més perquè hem d'adreçar a ningú a un altre lloc? és que el que poguem dir nosaltres sobre el que ens pregunta no pot valdre?
victorcasta wrote:Sí se on trobar-ho; però aquí no estem fent un Trivial ni som el punt d'informació; Google et pot proporcionar la resposta al que vols saber.Jacob.CH wrote:Si no saps on trobar-ho només cal que m'ho diguis
Estrella a la Ferropedia
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Guigui
- Administrador
Tornem al tema
Adreçar algú a un altre lloc pot ser útil per a aquesa persona si no sap de l'existència d'aquest lloc, i qui es pren la molèstia de contestar no sap quins llocs d'informació coneix l'altre o no. Tot plegat, a més de pressuposar-se que, en compliment de les normes d'aquest Fòrum, cal mantenir un to correcte entre foraires; per altra banda, tampoc cal voler veure de seguida algun greuge en alguna resposta si es presta a diverses interpretacions.
Dit tot això,
Dit tot això,
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.