FGC a Badalona?
FGC a Badalona?
http://www.tvbadalona.cat/noticia_video ... 0&tvb=_tvb
Podria arrivar a Badalona
26/08/2010
El govern català estudia fer arribar la xarxa de ferrocarrils de la Generalitat a Badalona. Així apareix al Pla Territorial Metropolità de Barcelona, que ja es pot accedir íntegrament a través del web de la Generalitat. Aquest pla, aprovat al mes d'abril, també incloïa el trasllat de renfe a l'interior i el perllogament de la línia 1 del metro.
Pantallazo del vídeo que apareix a l'enllaç (per cert, sense cap narració )
26/08/2010
El govern català estudia fer arribar la xarxa de ferrocarrils de la Generalitat a Badalona. Així apareix al Pla Territorial Metropolità de Barcelona, que ja es pot accedir íntegrament a través del web de la Generalitat. Aquest pla, aprovat al mes d'abril, també incloïa el trasllat de renfe a l'interior i el perllogament de la línia 1 del metro.
Pantallazo del vídeo que apareix a l'enllaç (per cert, sense cap narració )
- Attachments
-
- pantallazo TV Badalona.jpg (114.76 KiB) Viewed 5021 times
- wefer
- Administrador
Re: FGC a Badalona?
Això és de la Telebisió de Vadalona, no?metring wrote:Podria arrivar a Badalona
En quant al projecte... doncs una proposta més, com les que es llencen cada dia, sobretot quan s'acosten eleccions.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Lluita1714
- N9
En primer lloc he de dir que el recorregut em sembla ridícul i estúpid. En segon, que no prosperarà, com el 99% de les propostes, i he de dir que en aquest cas, me n'alegro. No es pot endeutar el creixement d'FGC dins de Barcelona a una línia sense lògica.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Jo també penso que aquesta línia es absurda, només serveix per a apropar Santa Coloma amb Sant Adrià i Badalona, cosa que es pot fer amb un tramvia pel passeig del Besòs.
Només s'entendria aquesta línia si en un futur es perllongués, des de Santa Coloma cap al Vallés.
Només s'entendria aquesta línia si en un futur es perllongués, des de Santa Coloma cap al Vallés.
- Lluita1714
- N9
Flipeu una mica:
http://www.gencat.cat/ptop/ptcat/ptmetr ... posada.pdf
Per flipar: posaré el vermell el que no m'agrada
FGC directe entre Terrassa i Sant Quirze/Sabadell
FGC entre Sabadell, Polinyà, Lliçà de Vall fins a Granollers (tram-tren)
FGC de Sabadell a Castellar
FGC de Terrassa a Matadepera
FGC túnel d'Horta- Diagonal-Santa Coloma
FGC, L6 fins Esplugues
FGC, L-A per la Gran Via o Travessera de Gràcia fins enllaçar a la Diagonal Sud amb el túnel d'horta i la línia de Santa Coloma
FGC, L-V per Trafalgar, Rambla del Poble Nou fins enllaçar amb túnel d'horta.
TRAM fins a Sant Vicenç dels Horts, fins a Castelldefels i de Sant Boi a El Prat.
Tram fins a la Torre de Sant Jaume, Port Vell.
Tram fins a Montgat
Tram desde Badalona a Santa Coloma
Tram Terrassa-Sant Cugat-Montcada, ramal Cerdanyola - Sabadell, ramal Caldes de Montbui - Montacada i ramal Santa Perpètua - Mollet
Rodalies per Gavà Nord, Viladecans Nord, Sant Boi, Molí Nou, Sant Joan Despí i la Diagonal fins Glòries
Per rematar: LAV per Esparreguera fins no-se-sap-on
El PSC busca vots a Santa Coloma, i Badalona?
Tantes merdes, tantes xapusses i tantes mentides, i Cervelló, Vallirana, Begues, Torrelles, La Palma, Corbera, Ttiana, Sant Fost, Montornès... mai els han fet un sol pla de ferrocarril, ni tansols s'han molestat en fer un estudi mai, i sembla mentida que estiguin a menys de 30km de Barcelona. Això sí, si cal, xarxa de metro tramvia i rodalies pròpies per Santa Coloma. Una vergonya
Pla Sencer http://www.gencat.cat/ptop/ptcat/ptmetr ... io_cat.htm
http://www.gencat.cat/ptop/ptcat/ptmetr ... posada.pdf
Per flipar: posaré el vermell el que no m'agrada
FGC de Sabadell a Castellar
FGC de Terrassa a Matadepera
FGC túnel d'Horta- Diagonal-Santa Coloma
FGC, L6 fins Esplugues
FGC, L-A per la Gran Via o Travessera de Gràcia fins enllaçar a la Diagonal Sud amb el túnel d'horta i la línia de Santa Coloma
FGC, L-V per Trafalgar, Rambla del Poble Nou fins enllaçar amb túnel d'horta.
TRAM fins a Sant Vicenç dels Horts, fins a Castelldefels i de Sant Boi a El Prat.
Tram fins a la Torre de Sant Jaume, Port Vell.
Tram fins a Montgat
Tram desde Badalona a Santa Coloma
Tram Terrassa-Sant Cugat-Montcada, ramal Cerdanyola - Sabadell, ramal Caldes de Montbui - Montacada i ramal Santa Perpètua - Mollet
Rodalies per Gavà Nord, Viladecans Nord, Sant Boi, Molí Nou, Sant Joan Despí i la Diagonal fins Glòries
Per rematar: LAV per Esparreguera fins no-se-sap-on
El PSC busca vots a Santa Coloma, i Badalona?
Tantes merdes, tantes xapusses i tantes mentides, i Cervelló, Vallirana, Begues, Torrelles, La Palma, Corbera, Ttiana, Sant Fost, Montornès... mai els han fet un sol pla de ferrocarril, ni tansols s'han molestat en fer un estudi mai, i sembla mentida que estiguin a menys de 30km de Barcelona. Això sí, si cal, xarxa de metro tramvia i rodalies pròpies per Santa Coloma. Una vergonya
Pla Sencer http://www.gencat.cat/ptop/ptcat/ptmetr ... io_cat.htm
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Si no fos perquè hi ha el pla, pensaria que era una innocentada de la TV de Badalona, entre la falta ortogràfica, el vídeo sense cap mena d'explicació...
I peruqe totes les propostes de transport a Badalona es queden al sud i de l'ajuntament cap al nord no hi ha res escrit??
Que passa, que a Montgat i Tiana no hi viu ningú ni ningú fa servir el transport públic? o es que no som de la ATM?
Sempre que veig propostes d'aquestes hem calenta, ja es de riure que el Metro no arribi ni a Montigalà.
Que passa, que a Montgat i Tiana no hi viu ningú ni ningú fa servir el transport públic? o es que no som de la ATM?
Sempre que veig propostes d'aquestes hem calenta, ja es de riure que el Metro no arribi ni a Montigalà.
- viscaelcat
- N6
Hauries de dir "[...]el qual es pot llegir íntegrament a la web[...]"metring wrote:http://www.tvbadalona.cat/noticia_video ... 0&tvb=_tvb
26/08/2010
Jo no estic molt en el tema però connectar Sabadell i Granollers amb un tren-tram em penso que seria bastant bo.
Home, jo no he redactat la notícia, ho haurien de dir a can TV de Badalonaviscaelcat wrote:Hauries de dir "[...]el qual es pot llegir íntegrament a la web[...]"metring wrote:http://www.tvbadalona.cat/noticia_video ... 0&tvb=_tvb
26/08/2010
Jo no estic molt en el tema però connectar Sabadell i Granollers amb un tren-tram em penso que seria bastant bo.
Lluita1714 wrote:Per flipar: posaré el vermell el que no m'agrada
Què li fa fàstic que tinguem comunicacions decents entre els dos Vallès, amb moltíssima relació entre ells?
No tot és Barcelona i tenim dret a anar a llocs que no siguin Barcelona. Passi's per la N-150 entre Sabadell i Terrassa o faci la C-155, potser es sorprendria...
- viscaelcat
- N6
Em pensava que no hi havia redactat i que ho havíes fet tu. Perdona. Quins professionals, que no saben català.metring wrote: Home, jo no he redactat la notícia, ho haurien de dir a can TV de Badalona
- Vilarrubla
- N8
UT596001 wrote:Lluita1714 wrote:Per flipar: posaré el vermell el que no m'agrada
Què li fa fàstic que tinguem comunicacions decents entre els dos Vallès, amb moltíssima relació entre ells?
No tot és Barcelona i tenim dret a anar a llocs que no siguin Barcelona. Passi's per la N-150 entre Sabadell i Terrassa o faci la C-155, potser es sorprendria...
Que no es referixi a la forma...
Jo amb aquesta actuació estic d'acord. Tot i que el mapa de connexió Sabadell-Terrassa no se si seria millor tancar i fer un cercle per dalt, en comptes de la connexió d'abaix, que en penseu?
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- Lluita1714
- N9
UT596001 wrote:Lluita1714 wrote:Per flipar: posaré el vermell el que no m'agrada
Ei, paciència i educació!
Em fa fàstic que el tram Terrassa Sabadell ja el fa Renfe, i Sabadell - Granollers, el fet de que si es fa, s'ha de fer Tram-Tren, un servei que per tant tindrà una baixa velocitat mitjana i una complicada unió amb la resta de la xarxa del Vallès. Amés, trobo que no té tanta urgència fer Terrassa-Sabadell com podria ser Martorell-Terrassa.
Sobre la seva darrera frase, el convido a llegir el final del meu missatge anterior.
- Vilarrubla
- N8
Quina diferencia pot haver en la velocitat comercial entre un FGC i un tren-tram?
- Lluita1714
- N9
Els Tram-Tren es projecten de forma que en cada població, s'endinsi en superfície en forma de tramvia, amb tot el que comporta: semàfors, estacions cada 500 metres i velocitat limitada en tram urbà.Vilarrubla wrote:Quina diferencia pot haver en la velocitat comercial entre un FGC i un tren-tram?
- Vilarrubla
- N8
Bé vull dir si ho pot recuperar aquest temps perdut fora les ciutats... o no.Lluita1714 wrote:Els Tram-Tren es projecten de forma que en cada població, s'endinsi en superfície en forma de tramvia, amb tot el que comporta: semàfors, estacions cada 500 metres i velocitat limitada en tram urbà.Vilarrubla wrote:Quina diferencia pot haver en la velocitat comercial entre un FGC i un tren-tram?
- Lluita1714
- N9
Sempre serà més ràpid un servei que no hagi de disfressar-se de tramvia dins la ciutat. Un tren com déu mana.Vilarrubla wrote: Bé vull dir si ho pot recuperar aquest temps perdut fora les ciutats... o no.
Amés aquest pla que projecten em sembla inútil sempre que es retallin infraestructures i quedin obres sense acabar.