Intent comparativa Ferrocarril- Autopistes/Autovies cataluny
Posted: Wednesday 29/09/2010 14:12
AP 2- Barcelona - Martorell
Ferrocarril a ambdos costats i en doble vía (Frecuencies menors en Renfe que FGC però)
AP 7: Martorell - Vilafranca: Pocs serveis ferroviaris cobreixen el tram.
AP 7: Vilafranca - "St Vicenç de Calders" : Pocs trens cobrint el tram. I alguns trams de la autopista careixen de ferrocarril com Llorenç del Penedes...
AP 2 : Llorenç del Penedes - Montblanc : No existeix Ferrocarril algun en aquest tram.
AP 2: Montblanc - Vimbodi : Ferrocarril en via unica i pocs serveis.
AP 2: Vimbodi - Borges Blanques: No existeix ferrocarril unint-ho
Fins lleida serveis de mitja distancia amb pocs serveis.
Desde Lleida fins al final Català de la AP2 no hi ha cap servei ferroviari ni vies ni res.
A2: MArtorell-Igualada
Autopista per una banda i tren en via unica amb pocs serveis per l'altre en pocs trams coincideixen en la proximitat amb poblacions.
A2: IGualada-Cervera : No existeix ferrocaril
A2: Cervera - Lleida : Mitja distancia, pocs ferrocarrils, serveis de mitja distancia i que actualment tenen un tram en obres, tancat al transit ferroviari.
A22: Lleida - Almacelles: Té estacions i vies pero no paren els trens en aquest tram.
AP7: El Papiol - Mollet : Té vies pero només para fins UAB i té pocs serveis ferroviaris (De fet desde PApiol propiament dit no té ferrocaril si no de Castellbisbal.
C16: St Cugat - Terrassa : Té els FGC amb unes bones frequencies.
C16: Terrassa- Manresa : Pocs serveis fan aquest tram tot i que té tren.
C16: Manresa - Berga : No existeix tren en aquest tram.
C32: Barcelona - "St Vicenç de Calders" (1 tren cada 30 minuts i Vilanova - Barcelona té molta més frecuencia de pas degut al Vilanova - "est.França" (Antigament Vilanova-St Celoni) i Prat-Barcelona amb (Vilanova, Castelldefels, Aeroport té molta frecuencia de pas).
C32. St Vicenç de Calders - Ulldeocona : Unicament serveis de mitja distancia.
C17: Torelló - Barcelona : Tren en via unica
AP7: Barcelona - Maçanet (Fins GRanollers bones frecuencies o relativament bones, però passen molts serveis ferroviaris per les poblacions, de Granollers a Maçanet pocs trens i serveis).
AP7: Maçanet - Girona : Trens de mitja distancia, molts cobreixen aquest tram. Aeroport de Girona i Salt que aprop passa la autopista no passa cap tren per a fer-hi parada.
AP7: Girona- Figueres : No van pel mateix lloc, només coincideix a Girona o Figueres pero no entre mig. A partir de Figueres el tren va per una banda i la autopista per una altre.
C32: Barcelona - Mataró (Moltes frecuencies), Mataró - Tordera (Pocs serveis i frecuencies i tram de via unica Arenys-Tordera)
Bueno aviam que us sembla tot plegat o si algu pot completar o millorar aquesta comparativa o ferla més complerta.
Ferrocarril a ambdos costats i en doble vía (Frecuencies menors en Renfe que FGC però)
AP 7: Martorell - Vilafranca: Pocs serveis ferroviaris cobreixen el tram.
AP 7: Vilafranca - "St Vicenç de Calders" : Pocs trens cobrint el tram. I alguns trams de la autopista careixen de ferrocarril com Llorenç del Penedes...
AP 2 : Llorenç del Penedes - Montblanc : No existeix Ferrocarril algun en aquest tram.
AP 2: Montblanc - Vimbodi : Ferrocarril en via unica i pocs serveis.
AP 2: Vimbodi - Borges Blanques: No existeix ferrocarril unint-ho
Fins lleida serveis de mitja distancia amb pocs serveis.
Desde Lleida fins al final Català de la AP2 no hi ha cap servei ferroviari ni vies ni res.
A2: MArtorell-Igualada
Autopista per una banda i tren en via unica amb pocs serveis per l'altre en pocs trams coincideixen en la proximitat amb poblacions.
A2: IGualada-Cervera : No existeix ferrocaril
A2: Cervera - Lleida : Mitja distancia, pocs ferrocarrils, serveis de mitja distancia i que actualment tenen un tram en obres, tancat al transit ferroviari.
A22: Lleida - Almacelles: Té estacions i vies pero no paren els trens en aquest tram.
AP7: El Papiol - Mollet : Té vies pero només para fins UAB i té pocs serveis ferroviaris (De fet desde PApiol propiament dit no té ferrocaril si no de Castellbisbal.
C16: St Cugat - Terrassa : Té els FGC amb unes bones frequencies.
C16: Terrassa- Manresa : Pocs serveis fan aquest tram tot i que té tren.
C16: Manresa - Berga : No existeix tren en aquest tram.
C32: Barcelona - "St Vicenç de Calders" (1 tren cada 30 minuts i Vilanova - Barcelona té molta més frecuencia de pas degut al Vilanova - "est.França" (Antigament Vilanova-St Celoni) i Prat-Barcelona amb (Vilanova, Castelldefels, Aeroport té molta frecuencia de pas).
C32. St Vicenç de Calders - Ulldeocona : Unicament serveis de mitja distancia.
C17: Torelló - Barcelona : Tren en via unica
AP7: Barcelona - Maçanet (Fins GRanollers bones frecuencies o relativament bones, però passen molts serveis ferroviaris per les poblacions, de Granollers a Maçanet pocs trens i serveis).
AP7: Maçanet - Girona : Trens de mitja distancia, molts cobreixen aquest tram. Aeroport de Girona i Salt que aprop passa la autopista no passa cap tren per a fer-hi parada.
AP7: Girona- Figueres : No van pel mateix lloc, només coincideix a Girona o Figueres pero no entre mig. A partir de Figueres el tren va per una banda i la autopista per una altre.
C32: Barcelona - Mataró (Moltes frecuencies), Mataró - Tordera (Pocs serveis i frecuencies i tram de via unica Arenys-Tordera)
Bueno aviam que us sembla tot plegat o si algu pot completar o millorar aquesta comparativa o ferla més complerta.