Page 1 of 1
Talls per obres al tram
Posted: Friday 19/11/2010 15:53
by Guigui
http://www.trambcn.com/incidencies_fitxa.php?incid=206
19/11/2010
T4 obres de millora de la plataforma
Durant aquest dia es realitzarà un servei substitutori d'autobusos que cubrirà les parades anul·lades (Estació de Sant Adrià, Central Tèrmica, Can Llima, Fòrum i El Maresme).
Per continuar el trajecte de la T4 els viatgers hauran de realitzar un transbordament a la parada de El Maresme.
La línia T4 entre El Maresme i Ciutadella|Vila Olímpica, i les línies T5 i T6 no es veuran afectades.
Disculpeu les molèsties.
La línia T4 del Trambesòs quedarà parcialment interrompuda aquest diumenge i 3 dies del mes de desembre
Re: Talls per obres al tram
Posted: Friday 19/11/2010 23:19
by m.h.t.
La T6 funcionarà amb normalitat, per tant, el tram d'obres es troba entre El Maresme i Can Llima.
El servei d'autobusos segurament estarà servit per Sarbús, habitual en tots els talls del Tram.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Sunday 05/12/2010 22:49
by m.h.t.
Guigui wrote:[...] i 3 dies del mes de desembre
4, 5 i 6 de desembre.
Aquest pont torna a estar tallat el mateix tram,
pel mateix motiu:
T4 obres de millora de la plataforma
Re: Talls per obres al tram
Posted: Sunday 20/04/2014 21:06
by m.h.t.
El servei del Trambesòs afectat per les obres de Glòries
Entre el 18 i el 21 d’abril, el servei de les línies T5 i T6 del Trambesòs es veurà afectat per les obres de deconstrucció de l’anella viària de la plaça de les Glòries i les parades de Glòries, la Farinera, Can Jaumandreu i Espronceda quedaran anul.lades. Durant 4 dies, la línia T5 funcionarà parcialment entre Sant Martí de Provençals i Gorg i, la línia T6 ho farà entre Sant Martí de Provençals i Estació de Sant Adrià.
Per realitzar el recorrgut pel trajecte anul.lat, els usuaris poden utilitzar el bus H12 i 60 i les línies L1 i L4 de Metro.
La línia T4 del Trambesòs i les tres línies del Trambaix -T1, T2 i T3- funcionaran amb total normalitat.
Tall T5, T6 abril14 FONT: TRAM
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Posted: Thursday 24/01/2019 17:01
by foronda 141
Re: Talls per obres al tram
Posted: Thursday 24/01/2019 19:29
by França451
Lo del bus lanzadera desde Cn Jaumandreu a Glòries da una vuelta que flipas, y encima no tiene parada en la Farinera. Ya podrían aprovechar la obra para
duplicar el tercermundista trazado en vía única que hay entre Jaumandreu y La Farinera, y ahorrarse de una saaaaaaaaanta vez ese maldito desvío que hay al salir de La Farinera que se espatlla día sí día también. Pro no, dejarán el trazado como está. ¿Para qué implantar la doble vía si podemos circular en vía única con frecuencias de merde trece años después?
Y a todo esto: se recuerda a los usuarios de la T5 y T6, que desde Can Jaumandreu, cruzando la Gran Vía y siguiendo el callejón de Rambla del Poblenou, si suben las escaleras del Parc del Clot y lo cruzan en línea recta, enlazan con el Passatge dels Escoles y la plaza de Marconi hasta la Carrer Aragò,
donde se puede acceder a la Estación de Rodalies del Clot por el acceso situado en esa esquina de Pl. Marconi con Aragó. (Enlace no apto para PMR salvo que utilicen la rampa adyacente a la izquierda de los arcos). No olviden que si usan este enlace
los viernes procedentes de la R2 sentido Granollers en el tren de las 00:09, tocará correr, porque el Tram sale a las 00:14. (Desde el último Matarò (00:05) disponen de cuatro minutos más para el enlace).
Me había asustado, pensaba al ver el enlace del corte del Tram que era porque lo iban a ampliar ya hasta Verdaguer. Oye, que ya puestos se puede aprovechar y hacerlo.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Thursday 24/01/2019 22:13
by Adolescent barceloní
Sí que tiene parada en La Farinera. En el andén del tranvía, concretamente.
El recorregut i les parades dels busos serà el següent:
Des de Glòries a La Farinera
• Sortida des de l’estació de Glòries (cruïlla Meridiana-Encants carril bus plaça de les Glòries)
• Carril bus plaça de les Glòries fins a cruïlla Diagonal
• Circulació per la zona de vies del tramvia
• Parada a l’andana sentit Besòs de l’estació de TRAM de La Farinera
Des de La Farinera a Can Jaumandreu
• Sortida des de l’estació de La Farinera
• Carril lateral Gran Via fins a la Rambla del Poblenou
• Parada a l’estació de Can Jaumandreu a la zona amb capacitat de dos carrils al lateral de la Gran Via/Rambla del Poblenou
Des de Can Jaumandreu a Glòries
• Sortida des de l’estació a la Rambla del Poblenou
• Incorporació al lateral de la C-31/Gran Via fins al carrer Bilbao
• Carrer Bilbao fins a gir al carrer Tànger
• Carrer Tànger fins a Meridiana.
• Gir a Meridiana i circulació fins la zona tancada a la circulació, per realitzar parada entre les estacions de Glòries de TRAM i Metro.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Friday 25/01/2019 15:29
by uriol108
Posaran topalls de final de via a l'estació de Sant Adrià de Besós ?
Back to topic!
Posted: Friday 25/01/2019 16:11
by Guigui
Més enllà de si ho faran o no, dubto molt que tallin la línia per això. Per tant, és un tema que no cap en aquest fil.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Saturday 26/01/2019 13:40
by França451
Adolescent barceloní wrote:Sí que tiene parada en La Farinera. En el andén del tranvía, concretamente.
El recorregut i les parades dels busos serà el següent:
Des de Can Jaumandreu a Glòries
• Sortida des de l’estació a la Rambla del Poblenou
• Incorporació al lateral de la C-31/Gran Via fins al carrer Bilbao
• Carrer Bilbao fins a gir al carrer Tànger
• Carrer Tànger fins a Meridiana.
• Gir a Meridiana i circulació fins la zona tancada a la circulació, per realitzar parada entre les estacions de Glòries de TRAM i Metro.
Juanjo, en este párrafo dónde está la parada de La Farinera sentido Glóries?????? Me refería a esto: se mete a Bilbao, baja Bilbao, coge Tánger y sube por meridiana: Primero, es una vuelta del copón y segundo la farinera no la pisa
en este sentido ni de lejos!!!!! Para hacer esa chorrada que no pongan bus sustitutorio y se tire de H12. La gente que viene de Sant Martì para llegar a Glòries tiene que dar una vuelta flipante por un recorrido de más o menos 500 metros. O lo que viene a ser lo mismo: que es como coger V25/192-H14-T4 de Auditori a Glòries, pero sin paradas. Vamos, lo mismo tiene que ver eso con lo que hace el Tranvía...
Re: Talls per obres al tram
Posted: Sunday 27/01/2019 20:30
by TECliège
Respecto al bus alternativo, tampoco se puede hacer mucho. El trafico por la zona esta complicado, y para llegar a Glories desde Can Jaumandreu, para pasar por La FArinera tendria que ir contradirección. De todas maneras de Glòries a La FArinera hay 300 m, y de Can Jaumandreu a la FArinera, 400 m o así. Andando se llegará antes.
Quien baja en la Farinera, o bien va al Centro comercial o las oficinas de encima (llegará antes andando desde CAn Jaumandreu), o bien va hacia la parte baja del Clot (zona de EScultors Claperós), que tambien mejor ir andando desde Can Jaumandreu.
Yo creía que ni tan sólo pondrian bus alternativo...
El tema de la doble via, supongo que cuando acaben los túneles y urbanicen la parte sur de Glòries y el trazado desfinitivo del Tramvia por la plaza (sea el que sea) y la connexion (esperemos!) con la diagonal.. entonces lo pasaran a doble via. El trazado por delante del Museu del Disseny con esa forma semicircular, al cambiar el viario ya no tendrá sentido, y entiendo que cambiaran todo el trazado desde la parada de Glòries hasta la FArinera.
Bus substitutori
Posted: Monday 28/01/2019 0:05
by Javi M
Donat que l'afectació és únicament a la catenària i no a la plataforma tramviària, i atenent que aquesta és de paviment rígid en tot el tram afectat pel tall, perfectament es podria haver organitzat un servei de bus substitutori que hi circulés per sobre, mantenint les parades i el traçat ràpid segregat de la resta del trànsit.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Monday 28/01/2019 0:14
by foronda 141
Donat que l'afectació és únicament a la catenària i no a la plataforma tramviària, i atenent que aquesta és de paviment rígid en tot el tram afectat pel tall, perfectament es podria haver organitzat un servei de bus substitutori que hi circulés per sobre, mantenint les parades i el traçat ràpid segregat de la resta del trànsit.
Difícil seria donar la volta a l'estacó de Can Jaumeandreu.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Monday 28/01/2019 1:00
by Renfe445
Los tranvías ponen como destino Sant Martí Provençals sin ningún indicador de línea, ni T5 ni T6.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Monday 28/01/2019 1:05
by Javi M
La volta, per Bilbao, Perú, Llacuna i plataforma tramviària de nou.
De fet, digueu-me boig, però no veig per què no podria fer servir la plataforma del tramvia alguna línia de bus regular, fins i tot incloent el tram en túnel. La freqüència del tram tampoc és cap meravella com per a que es pugui causar interferències, i la infraestructura actual està més que desaprofitada. H12?
Re: Bus substitutori
Posted: Monday 28/01/2019 19:46
by Miquel
Javi M wrote:Donat que l'afectació és únicament a la catenària i no a la plataforma tramviària, i atenent que aquesta és de paviment rígid en tot el tram afectat pel tall, perfectament es podria haver organitzat un servei de bus substitutori que hi circulés per sobre, mantenint les parades i el traçat ràpid segregat de la resta del trànsit.
No, de fet, aquesta tarda eren ja actuant sobre la zona de vies a la Gran Via amb Llacuna. Si aquesta hora no han tallat el carril, poc els hi queda ja que el carril del costat muntanya estava suspès.
Renfe445 wrote:Los tranvías ponen como destino Sant Martí Provençals sin ningún indicador de línea, ni T5 ni T6.
Avui posen ja Can Jaumandreu.
I atenció, que han muntat un canvi d'agulles provisional molt graciós entre Can Jaumandreu i Sant Martí.
Se circula sota conducció en marxa de maniobres, i velocitat limitada a 5 Km/h. L'agulla és talonable pel que no requereix cap tipus d'intervenció. Tot i que hi havia un treballador de Comsa a peu de via, suposo que comprovant que l'invent funciona quan passa el tren.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Monday 28/01/2019 20:02
by albert28
Curiós mètode de canvi de vies provisional
I la catenària no hi ha en aquest creuament, va sense pantograf?
Re: Talls per obres al tram
Posted: Monday 28/01/2019 20:14
by Miquel
albert28 wrote:Curiós mètode de canvi de vies provisional
I la catenària no hi ha en aquest creuament, va sense pantograf?
N'hi ha! El tren ha d'anar tant a poc a poc que no dona per fer-lo amb inèrcia.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Tuesday 05/02/2019 18:12
by m.h.t.
El bus llançadora és operat per TCC, amb busos del T3 Portbús
I sí, la volta pel carrer Tànger és tot un 'tour'.
El canvi d'agulles provisional és
brutal!!
El pas de cada tramvia és supervisat per personal i s'ha de fer a molt baixa velocitat.
Re: Talls per obres al tram
Posted: Wednesday 06/02/2019 15:35
by Ecomobisostrans
Alt-Fbus, curiosa deniminació per al servei substitutori