On són els articulats de TMB?
Posted: Monday 29/11/2010 12:49
De La Vanguardia en paper:
On són els articulats?
ANTONI MAJÓ - Subscriptor Barcelona
Tinc la sort d´acompanyar cada matí els meus fills al col · legi. Ho faig emprant el transport públic, en concret la línia de bus 63. En la franja horària matinal som molts els que l´utilitzem, tot i la capacitat de l´autobús. Hi coincidim, entre d´altres, alumnes d´una escola francesa, de diferents escoles concertades i privades i de prestigioses escoles de negocis localitzades a La Creu de Pedralbes. Aquesta coincidència fa que els vehicles circulin molt plens de passatge. Van tan plens, que quan enfilen l´avinguda Diagonal molts dels passatgers no validen el bitllet, de manera que no es comptabilitzen com a tals. Alhora, no hi pot accedir cap nou passatge perquè és impossible encabir-lo. Ni tan sols el servei d´intervenció de TMB no pot entrar als vehicles a fer-hi la feina. Al mateix temps, es poden veure vehicles de TMB de majors dimensions (articulats també) circulant amb poc o molt poc passatge.
Aquests fets s´han denunciat en diverses ocasions i per diverses vies a l´empresa TMB, que contesta amb una resposta estàndard que ho trasllada al departament d´estudis. Desconec si existeix aquest departament; el que sí que puc afirmar i denunciar és que no estudia la ineficient distribució de vehicles, d´acord amb la demanda de cada franja horària i la seva capacitat.
On són els articulats?
ANTONI MAJÓ - Subscriptor Barcelona
Tinc la sort d´acompanyar cada matí els meus fills al col · legi. Ho faig emprant el transport públic, en concret la línia de bus 63. En la franja horària matinal som molts els que l´utilitzem, tot i la capacitat de l´autobús. Hi coincidim, entre d´altres, alumnes d´una escola francesa, de diferents escoles concertades i privades i de prestigioses escoles de negocis localitzades a La Creu de Pedralbes. Aquesta coincidència fa que els vehicles circulin molt plens de passatge. Van tan plens, que quan enfilen l´avinguda Diagonal molts dels passatgers no validen el bitllet, de manera que no es comptabilitzen com a tals. Alhora, no hi pot accedir cap nou passatge perquè és impossible encabir-lo. Ni tan sols el servei d´intervenció de TMB no pot entrar als vehicles a fer-hi la feina. Al mateix temps, es poden veure vehicles de TMB de majors dimensions (articulats també) circulant amb poc o molt poc passatge.
Aquests fets s´han denunciat en diverses ocasions i per diverses vies a l´empresa TMB, que contesta amb una resposta estàndard que ho trasllada al departament d´estudis. Desconec si existeix aquest departament; el que sí que puc afirmar i denunciar és que no estudia la ineficient distribució de vehicles, d´acord amb la demanda de cada franja horària i la seva capacitat.