Problemes greus amb les portes als trens de TMB
Posted: Wednesday 05/01/2011 9:43
Avui he agafat el tren que portava l'últim cotxe marcat com a 6017 a Fabra i Puig. A l'arribar a l'estació d'Urgell on jo havia de baixar, el tren no ha obert portes, com a mínim en el cotxe on jo viatjava. A l'intentar arribar fins al cotxe següent, el tren ha marxat de l'estació i m'he vist obligat a baixar a Rocafort.
El que és lamentable és que ja és la segona vegada en una setmana que visc una situació semblant, i que el fet de que no funcionin algunes portes o tot un cotxe no obri cap porta ja s'està convertint en un fet habitual. En aquesta ocasió he estat a punt de parar el tren tirant de l'alarma i no ho he fet perquè anava amb temps suficient per arribar a la feina i la palanca em quedava lluny d'on jo era, però la propera vegada no dubtaré en parar-lo.
He vist que l'error més habitual en els 4000 (reformats o no) és la no obertura de portes individuals, mentre que en els 6000 el que passa és que falla tot un cotxe sencer o més. A més, les portes fallen en una estació i a la següent s'obren com si no hagués passat res, per la qual cosa el motorista ni se n'assabenta. En els 4000 també pot passar que tot un cotxe no obri portes, però com a mínim jo m'hi he trobat menys vegades que en els 6000.
Falta de manteniment? Deixadesa? Defectes de disseny als trens? No ho sé, però començo a cansar-me'n i com això continuï així em faré un fart de tirar palanques. De moment ja he enviat la queixa corresponent a TMB.
El que és lamentable és que ja és la segona vegada en una setmana que visc una situació semblant, i que el fet de que no funcionin algunes portes o tot un cotxe no obri cap porta ja s'està convertint en un fet habitual. En aquesta ocasió he estat a punt de parar el tren tirant de l'alarma i no ho he fet perquè anava amb temps suficient per arribar a la feina i la palanca em quedava lluny d'on jo era, però la propera vegada no dubtaré en parar-lo.
He vist que l'error més habitual en els 4000 (reformats o no) és la no obertura de portes individuals, mentre que en els 6000 el que passa és que falla tot un cotxe sencer o més. A més, les portes fallen en una estació i a la següent s'obren com si no hagués passat res, per la qual cosa el motorista ni se n'assabenta. En els 4000 també pot passar que tot un cotxe no obri portes, però com a mínim jo m'hi he trobat menys vegades que en els 6000.
Falta de manteniment? Deixadesa? Defectes de disseny als trens? No ho sé, però començo a cansar-me'n i com això continuï així em faré un fart de tirar palanques. De moment ja he enviat la queixa corresponent a TMB.