Page 1 of 1
Portes perilloses 449
Posted: Saturday 08/01/2011 12:35
by liniadelRipollés
Aneu amb compte amb les portes del lavabo de les 449 de Renfe, no se us acudeixi deixar un dit entremig quan es tanquen.
Re: Portes perilloses 449
Posted: Saturday 08/01/2011 12:44
by metring
Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Re: Portes perilloses 449
Posted: Saturday 08/01/2011 13:26
by liniadelRipollés
Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.
Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.
Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring wrote:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Re: Portes perilloses 449
Posted: Saturday 08/01/2011 13:54
by PoLeTe124
liniadelRipollés wrote:Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.
Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.
Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring wrote:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Doncs hi ha una 470, què tanca les portes bestialment, ni se us acudeixi entrar al tren quan sona la senyal de tancament de portes, perquè us pot partir en 2...
Re: Portes perilloses 449
Posted: Saturday 08/01/2011 18:38
by liniadelRipollés
Bé, jo estic parlant de trens amb criteris actuals. També era possible viatjar amb les portes obertes en marxa fins fa res i ens semblava normal.
PoLeTe124 wrote:liniadelRipollés wrote:Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.
Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.
Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring wrote:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Doncs hi ha una 470, què tanca les portes bestialment, ni se us acudeixi entrar al tren quan sona la senyal de tancament de portes, perquè us pot partir en 2...
Al diccionari, vol dir una altra cosa
Posted: Sunday 09/01/2011 0:46
by Guigui
La flota més moderna d'Europa?
Re: Portes perilloses 449
Posted: Sunday 09/01/2011 1:19
by 470
La flota mas moderna era el año pasado, no se si este tambien, lo de las puerta debe ser una averia, y mas en el minusvalido, en el canto de la puerta suelen llevar un burlete con unas tiras metálicas en el interior, cuando se presionan se juntan y se abre la puerta, no se si lleva ese sistema ya me fijare aunque imagino que lo miraran en taller supongo.
Re: Portes perilloses 449
Posted: Tuesday 11/01/2011 17:56
by 594-001-0
Si es igual que en el 599 o los Civia (que teóricamebte debieran serlo) si la puerta del WC (me imagino te referirás al de minusválidos) pilla algo al cerrarse, vuelve a abrirse. Otra cosa que en alguno determinado no lo haga por alguna avería, pero teóricamente si que debería.
Re: Portes perilloses 449
Posted: Wednesday 12/01/2011 1:09
by UT596001
Recordeu que els 449 (i diria que els 599 també) tenen WC no aptes per a PMR a part de l'adaptat, amb una porta molt semblant als lavabos de les 447.