Page 1 of 2
Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generalitat
Posted: Tuesday 24/05/2011 20:33
by sortrens
Com veieu el futur del Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament de Barcelona, Generalitat, Comarques, Diputacions...
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Tuesday 24/05/2011 20:58
by Khirareg
De moment crec que el Bicing s'anira a fer punyetes a Barcelona, a no se que se'ls hi acudeixi posar el bicibox o bicibergs per Barcelona.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Tuesday 24/05/2011 21:02
by metring
Jo crec que cal esperar, i que poca cosa podran fer, amb el govern central negant reiteradament les obres que fa anys que cal fer.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Tuesday 24/05/2011 21:04
by victorcasta
El que fa uns anys podria ser un problema de desavincences polítiques entre administracions governades per diferents partits, ara el problema són els calers, que no n'hi ha.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Tuesday 24/05/2011 21:05
by metring
victorcasta wrote:El que fa uns anys podria ser un problema de desavincences polítiques entre administracions governades per diferents partits, ara el problema són els calers, que no n'hi ha.
Igualment, quan encara havien calers, no els van invertir en infraestructures necessàries, ara, per AVE,s per anar a la cantonada, no hi ha crisi que valgui...
Fi d'horari continu de metro de dissabte a diumenge
Posted: Tuesday 24/05/2011 22:12
by Guigui
Per començar, crec que el metro les 24 hores de dissabte a diumenge té les hores comptades. I ni tan sols els ho criticaré...
Re: Fi d'horari continu de metro de dissabte a diumenge
Posted: Tuesday 24/05/2011 22:57
by Khirareg
Guigui wrote:Per començar, crec que el metro les 24 hores de dissabte a diumenge té les hores comptades. I ni tan sols els ho criticaré...
Doncs a mi em tocara els c*****s en certa mesura, pero be podre anar amb el nitbus a casa.
Nitbus vs. metro continu
Posted: Tuesday 24/05/2011 23:12
by Guigui
Aquí està: una bona xarxa de Nitbus (no aquest nyap plaçacatalunyocèntric) pot ser tan o més àgil que el metro, considerant el poc trànsit nocturn en superfície.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Tuesday 24/05/2011 23:26
by 470
Pues yo las veces que lo he utilizado (el metro) no es que vaya vacio, en fin si es cierto se alegraran los taxistas.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Wednesday 25/05/2011 1:06
by josep_serre
470 wrote:Pues yo las veces que lo he utilizado (el metro) no es que vaya vacio, en fin si es cierto se alegraran los taxistas.
Sí, però els que hi van són bàsicament discotequeros que ho deixen tot fet un fàstic destrossen els trens, el mobiliari i a més no paguen.
Bé, més serenadament, jo he de dir que els pocs cops que ho he vist, el que dius pot ser cert al centre de la ciutat però no a la resta de la xarxa, jo penso que amb el Nitbus com s'ha dit es pot fer un bon servei, no critico tampoc la mesura d'obrir a les nits, penso que sense haver-ho provat tampoc sabríem els resultats.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Tuesday 31/05/2011 11:15
by Nozomi
Por mi:
- Fuera Metro nocturno. Implantación de un sistema similar al Búho Metro de Madrid siguiendo en superfície las líneas de Metro y parando al lado de las mismas paradas. Eso al margen de los Nitbus, estos, replanteando algunos servicios en caso de solapamiento etc.
- Integración del Bicing en la red de transporte. De una vez por todas poner tarjetas inteligentes personalizadas con las que puedas usar Metro+Bus+Tranvía+Bicing. Creo que algo parecido hay en Valencia.
No imitar el metro
Posted: Tuesday 31/05/2011 22:35
by Guigui
Nozomi wrote:Implantación de un sistema similar al Búho Metro de Madrid siguiendo en superfície las líneas de Metro y parando al lado de las mismas paradas.
Això és força difícil en determinats barris, a més de no tenir massa lògica seguir línies amb traçats absurds com la 3 i 4. Millor pensar una malla que cobreixi tots els punts neuràlgics, tenint en compte les zones amb més afluència de nit.
Re: No imitar el metro
Posted: Tuesday 31/05/2011 23:34
by Sagrerenc
Guigui wrote:Això és força difícil en determinats barris, a més de no tenir massa lògica seguir línies amb traçats absurds com la 3 i 4.
Doncs actualment les línies N4 i N6, per exemple, tenen traçats molt més "absurds".
Traçats absurds
Posted: Wednesday 01/06/2011 6:48
by Guigui
Re: No imitar el metro
Posted: Wednesday 01/06/2011 19:18
by Khirareg
Guigui wrote:Això és força difícil en determinats barris, a més de no tenir massa lògica seguir línies amb traçats absurds com la 3 i 4.
Doncs a mi la 3 em va de preles per tornar a casa.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Friday 03/06/2011 3:08
by liniadelRipollés
No entenc què fa Llívia sense tren.
Recordatori del tema del fil
Posted: Friday 03/06/2011 11:14
by Guigui
Estem parlant de Barcelona, donat el gir copernicà que hi ha hagut en mig any a ambdós costats de la Pl. Sant Jaume. I estem parlant de possibilitats més o menys reals, no de desiderata.
Com resa el lema: back to topic!
Projectes de l'Ajuntament pel que fa al transport
Posted: Friday 01/07/2011 17:44
by Guigui
Algunes coses que Trias pretén fer amb el transport a la ciutat:
http://www.ara.cat/politica/sera-Barcel ... 49265.html
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Friday 01/07/2011 18:43
by Lluita1714
Bé, em sembla que, exceptuant el tema del tramvia per la Diagonal, està aplicant el sentit comú, i el discurs és més d'un gestor que d'un polític. Això està molt bé.
Una frase que no entenc, però és " El Tibidabo és l'exemple d'una ciutat ben il·luminada". El Tibidabo no és una ciutat, és una muntanya i apart del seu peu, i el seu cim, està completament fosc. D'altra banda, esmorteirà Barcelona amb iniciatives com la de tancar tots els comerços els diumenges, però bé, això no té res a veure amb transport públic.
La resta em sembla bé, sobretot, una idea que alguna vegada he defensat en aquest fòrum i va crear una cerca controvèrsia, la gratuïtat del transport públic per a menors dels 16 anys.
Re: Futur Transport Públic amb CiU a l'Ajuntament i Generali
Posted: Friday 01/07/2011 19:02
by 593Dromedario
Web del diari Ara, 1-7-11 wrote:Aparcament a les rodalies del Camp Nou: "No té solució, és un disbarat anar-hi en cotxe. La gent ha d'entendre que s'hi ha d'anar amb transport públic".
En efecte, s'ha d'entendre... però per això potser s'hauria d'accelerar la construcció de la L9 en lloc d'endarrerir-la.
Això de l'enllumenat, en un fòrum de transport és un off-topic, però va relacionat amb el malbaratament d'energia: les ciutats espanyoles tenen molt més consum elèctric per enllumenat que les de la resta d'Europa, i no només als aparadors dels comerços (no sé què hi fan tants llums oberts de 12 a 6 de la matinada). Massa foscor crearia inseguretat, però a molts carrers, parcs, etc, amb la meitat dels llums n'hi ha prou.
D'altra banda, està clar que cal canviar alguna que altra ruta de NitBus: un canvi tan senzill com que l'N3 circulés per Mallorca/València tot l'Eixample en lloc de baixar fins a Pl. Catalunya per tornar a pujar faria un favor a més d'un.