Page 1 of 1
Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions
Posted: Wednesday 25/05/2011 13:53
by metring
Menys mal que hi ha algú que no es limita només a les xarxes socials, i posa un servei de telèfon!
http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... el_900.pdf
Nou telèfon gratuït de reclamacions per als clients d’FGC
• El nou número per atendre les incidències i reclamacions dels clients és el 900 90 15 15
• El telèfon atendrà les reclamacions dels clients de les línies d’FGC, del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina
Barcelona, 25 de maig de 2011
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posarà en servei el nou número de telèfon gratuït per a reclamacions 900 90 15 15, el proper divendres 27 de maig.
Aquest nou telèfon 900 és totalment gratuït i atendrà les incidències de tots els clients d’FGC, tant de les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) i la línia Lleida-La Pobla de Segur, com del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.
Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies per tal de que els clients contactin amb la companyia com els propis agents d’FGC, l’apartat de reclamacions de
http://www.fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0: Twitter (
http://twitter.com/fgc_fgc) o Facebook (
http://www.facebook.com/fgcferrocarrils) i els Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya.
Re: Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions
Posted: Wednesday 25/05/2011 18:07
by liniadelRipollés
Bé, en tot cas recordeu que el llibre de reclamacions és l'eina més clàssica per fer-les.
També transport.cat és un bon llibre d'observacions, tot i que no oficialitzat encara per la companyia.
Després del twitter i facebook...
Veient l'evolució que porta FGC al Vallès sobretot, és esperable un augment de les insatisfaccions dels usuaris.
Estic a l'espera de veure l'evolució de TMB. La faran FGC, Rodalies de Catalunya...? Clinc Clong Pròxima Estació: Badalona-Pompeu Fabra. Aquest Tren Finalitza el Seu Recorregut en aquesta estació.
a Barcelona, és FGC el que ens mou.
metring wrote:Menys mal que hi ha algú que no es limita només a les xarxes socials, i posa un servei de telèfon!
http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... el_900.pdf
Nou telèfon gratuït de reclamacions per als clients d’FGC
• El nou número per atendre les incidències i reclamacions dels clients és el 900 90 15 15
• El telèfon atendrà les reclamacions dels clients de les línies d’FGC, del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina
Barcelona, 25 de maig de 2011
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posarà en servei el nou número de telèfon gratuït per a reclamacions 900 90 15 15, el proper divendres 27 de maig.
Aquest nou telèfon 900 és totalment gratuït i atendrà les incidències de tots els clients d’FGC, tant de les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) i la línia Lleida-La Pobla de Segur, com del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.
Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies per tal de que els clients contactin amb la companyia com els propis agents d’FGC, l’apartat de reclamacions de
http://www.fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0: Twitter (
http://twitter.com/fgc_fgc) o Facebook (
http://www.facebook.com/fgcferrocarrils) i els Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya.
Re: Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions
Posted: Thursday 26/05/2011 12:12
by fcuevas27
No me extrañaria que uno llamase para quejarse y te tomasen por el pito el sereno... a mas a mas de las vias ya indicadas. Quedan los tribunales ordinarios y entre el libro de reclamaciones , existe la figura de la Junta Arbrital de Transporte de Catalunya, por si alguien no se conforma con rellenar una hoja en el libro de reclamaciones y no hagan ni pu... caso.
Per què telèfon si hi ha internet?
Posted: Thursday 26/05/2011 12:22
by Guigui
Ara que pràcticament tothom té accés a internet, no veig la necessitat d'habilitar un telèfon, i més havent-hi també el full de reclamació de tota la vida. A TMB, per exemple, ja fa temps que faig les reclamacions per internet, ja que és més àgil. Suposo que per telèfon igualment caldrà facilitar tota una sèrie de dades que no agilitzaran en absolut el procés.
Re: Per què telèfon si hi ha internet?
Posted: Thursday 26/05/2011 20:23
by liniadelRipollés
Mmmm....hi ha encara sectors importants de població que no els parlis d'internet. Hi ha molta gent que no s'entén amb una màquina autovenda!
Guigui wrote:Ara que pràcticament tothom té accés a internet, no veig la necessitat d'habilitar un telèfon, i més havent-hi també el full de reclamació de tota la vida. A TMB, per exemple, ja fa temps que faig les reclamacions per internet, ja que és més àgil. Suposo que per telèfon igualment caldrà facilitar tota una sèrie de dades que no agilitzaran en absolut el procés.
N'hi ha prou amb el que ja hi ha
Posted: Thursday 26/05/2011 23:52
by Guigui
Doncs per aquests, el full de reclamació ja fa. No entenc FGC i el TAC+: retallen per un costat, i en canvi es gasten els diners en coses supèrflues.
Re: N'hi ha prou amb el que ja hi ha
Posted: Thursday 26/05/2011 23:56
by josep_serre
No sé quin cost tindrà per FGC aquest servei però crec que és calderilla.
Guigui wrote:Doncs per aquests, el full de reclamació ja fa. No entenc FGC i el TAC+: retallen per un costat, i en canvi es gasten els diners en coses supèrflues.
Cost
Posted: Friday 27/05/2011 0:09
by Guigui
Una línia 900 és de cobrament revertit. Una idea de quant costa:
http://www.movistar.es/qx/publtarifas/1 ... esetas.htm
Partint de la base d'alguns centenars de trucades al dia, feu números per a tot un any.