No sé si ja existeix, però el cas és que vaig a començar durant aquest estiu a fer una wikipedia sobre busos, igual que aqui a Transport.cat hi ha de metros. Ara quan comenci a tindre temps començare a fer-la i més tard la pujare a un servidor i estarà disponible per a tots.
Salut
Propera parada... wikipedia de bus
Propera parada... wikipedia de bus
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Propera parada... wikipedia de bus
Perdona, però al FTC no hi ha una wiki de metros, sinó de tot tipus de transport a Catalunya. I també es tracta d'autobusos. L'ideal seria unificar-ho tot.pau5321 wrote:No sé si ja existeix, però el cas és que vaig a començar durant aquest estiu a fer una wikipedia sobre busos, igual que aqui a Transport.cat hi ha de metros. Ara quan comenci a tindre temps començare a fer-la i més tard la pujare a un servidor i estarà disponible per a tots.
Salut
M'he animat a fer-me un compte a la wiki del fòrum. L'apartat de busos encara està molt verd, miraré d'afegir empreses a la secció (i espero no fotre per terra o esborrar sense adonar-me'n ho escrit anteriorment ).
Com diu na Metring, la wiki del fòrum tracta tots els transports. El que passa és que on més han escrit els usuaris és a la secció de Metro i ferrocarril en general.pau5321 wrote:No sé si ja existeix, però el cas és que vaig a començar durant aquest estiu a fer una wikipedia sobre busos, igual que aqui a Transport.cat hi ha de metros.[...]
Salvem l'Estació de França!
ara que s'escometrà la tasca d'ampliar la secció d'autobusos de la wiki, espero que aquesta nova aportació no es limitarà només a l'enumeració de les parades de cada línia com s'ha fet fins ara, i s'introduirà una mica d'història de cada línia per enriquir i informar com es l'objectiu d'una wiki.
De moment, ja he pujat noves pàgines (TUSGSAL, Baixbus, Bus Nou Barris, SGMT, ...) i n'he ampliat d'altres (TMB, TB, TCC, ...). També he afegit logotips per il·lustrar els articles. Les descripcions i referències històriques encara son reduïdes, però temps al temps.El LLOP wrote:ara que s'escometrà la tasca d'ampliar la secció d'autobusos de la wiki, espero que aquesta nova aportació no es limitarà només a l'enumeració de les parades de cada línia com s'ha fet fins ara, i s'introduirà una mica d'història de cada línia per enriquir i informar com es l'objectiu d'una wiki.
Salvem l'Estació de França!
Per la meva part un dia d'aquests m'animaré a fer una entrada sobre la Vallesana. De tota manera, a la Wikipèdia generalista ja n'hi ha un, que el vaig crear jo, possiblement sigui el mateix amb algunes variants.
- Guigui
- Administrador
Tancament per duplicitat
Atès que la wiki és demostradament generalista i ja hi ha un fil obert sobre el tema, passo a tancar aquest. Qualsevol qüestió relacionada pot tractar-se al fil indicat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.