L'altre dia vaig anar a donar una volta pel metro de Milà i realment em van sorprendre els trens sense aire condicionat i antics. Sorprenent també els llums d'andana per indicar emergència als usuaris i molt curiós el sistema de senyalització amb senyals al lateral i al terra. També em va xocar la xarxa de tramvies que circula per la ciutat, dignes dels de la Barcelona de finals seixanta.
Milano Centrale una senyora estació on no havia estat mai, amb capella i capellà. A les 18h de cada dia laborable fan missa! I els festius tres cops al dia.
Metro Milano
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Metro Milano
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Metro Milano
Curiós, però no m´estranya.liniadelRipollés wrote:L'altre dia vaig anar a donar una volta pel metro de Milà i realment em van sorprendre els trens sense aire condicionat i antics. Sorprenent també els llums d'andana per indicar emergència als usuaris i molt curiós el sistema de senyalització amb senyals al lateral i al terra. També em va xocar la xarxa de tramvies que circula per la ciutat, dignes dels de la Barcelona de finals seixanta.
Milano Centrale una senyora estació on no havia estat mai, amb capella i capellà. A les 18h de cada dia laborable fan missa! I els festius tres cops al dia.
Diuen que el nord d´Itàlia és la part civilitzada, però crec que qualsevol zona d´Espanya ho està més que qualsevol d´Italia.
- Guigui
- Administrador
Nord i sud
Qualsevol zona de la Península Ibèrica ja voldria ser com el Piemont o Llombardia. Passa que més de deu anys de berlusconisme han passat factura. En general, els contrasts a Itàlia són més forts que a Espanya; nord d'Itàlia més ric que nord d'Espanya, sud d'Itàlia més pobre que sud d'Espanya. I l'animadversió també és més gran, sense haver-hi qüestions nacionals pel mig.437.001 wrote:Diuen que el nord d´Itàlia és la part civilitzada, però crec que qualsevol zona d´Espanya ho està més que qualsevol d´Italia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Metro Milano
Em va sorprendre molt l'actitud dels pidolaires de tren en saber que jo no era italià. En saber que venia de les Espanyes feien un gest de somriure mig àcid mig de què hi farem referint-se a la situació d'ambdós estats.
Per cert, estan celebrant el 150è aniversari de l'unitat d'Itàlia.
Per cert, estan celebrant el 150è aniversari de l'unitat d'Itàlia.
437.001 wrote:Curiós, però no m´estranya.liniadelRipollés wrote:L'altre dia vaig anar a donar una volta pel metro de Milà i realment em van sorprendre els trens sense aire condicionat i antics. Sorprenent també els llums d'andana per indicar emergència als usuaris i molt curiós el sistema de senyalització amb senyals al lateral i al terra. També em va xocar la xarxa de tramvies que circula per la ciutat, dignes dels de la Barcelona de finals seixanta.
Diuen que el nord d´Itàlia és la part civilitzada, però crec que qualsevol zona d´Espanya ho està més que qualsevol d´Italia.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Guigui
- Administrador
Nou fil: estació més gran d'Europa
He separat els missatges que parlaven de quina era l'estació més gran d'Europa en un nou fil.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.