Page 1 of 2
Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 05/08/2011 1:03
by pokeroms
Doncs això!!!
Ja tenim 4 cotxes reformats de la sèrie 500.
El 501-502 i el 503-504...
No penseu que la reforma ha sigut com els 3000 i 4000.........
La reforma que han fet ha sigut això (almenys el que jo he vist):
- En la part frontal dels trens els han posat en la part d'abaix una barra que no se què fara, suposo que alguna cosa té a veure el detector d'intrusions de Trinitat Nova.
- En tots els costats de cada porta de dintre han posat 3 LEDS i una clau per canviar entre aquests modes: de color verd (no m'en recordo que posava), vermell (Rearmament) i groc (Antialising OFF)...també m'imagino per el detector d'instrusions de Trinitat Nova...
- Dintre del tren, en la part que dona la cabina en la part superior, han ficat 2 LEDS, un a l'esquerre i un altre a la dreta, un de color verd i un altre vermell... això ja si que no se perquè és...
Només falta per reformar el 505-506
Salutacions!
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Sunday 19/08/2012 17:30
by raulitinbcn
Tens raó
-Sí són per evitar les intrusions a TN
-Els 3 led's de les portes són l'Anti-Drag, un sistema per evitar que et quedis atrapat a les portes(crec que són les del tren + les de l'andana)
-No ho sé, pero crec que es pel mode de conducció (ATO o Manual(no-ATO))
Posted: Sunday 19/08/2012 17:41
by Adolescent barceloní
pokeroms wrote:Doncs això!!!
Ja tenim 4 cotxes reformats de la sèrie 500.
El 501-502 i el 503-504...
No penseu que la reforma ha sigut com els 3000 i 4000.........
La reforma que han fet ha sigut això (almenys el que jo he vist):
- En la part frontal dels trens els han posat en la part d'abaix una barra que no se què fara, suposo que alguna cosa té a veure el detector d'intrusions de Trinitat Nova.
- En tots els costats de cada porta de dintre han posat 3 LEDS i una clau per canviar entre aquests modes: de color verd (no m'en recordo que posava), vermell (Rearmament) i groc (Antialising OFF)...també m'imagino per el detector d'instrusions de Trinitat Nova...
- Dintre del tren, en la part que dona la cabina en la part superior, han ficat 2 LEDS, un a l'esquerre i un altre a la dreta, un de color verd i un altre vermell... això ja si que no se perquè és...
Només falta per reformar el 505-506
Salutacions!
Una idea: i no podrien pintar els S500 de la L11 amb el mateix esquema de colors que els 3000R/4000R? Per unificar esquema de colors, vaja...
I quan han fet això? Mira que jo visc a Trinitat Nova i agafo sovint el metro i me n'acabo d'assabentar ara (bé, fa un mes que no passo per l'andana de la L4/L11 però vaja...)
Als costats de les portes això ja hi era, crec. Almenys en algunes...
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui
), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Sèries reformades, denominació igual
Posted: Sunday 19/08/2012 23:52
by Guigui
Adolescent barceloní wrote:Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui
), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no?
Oficialment, els 3000 i 4000 reformats tampoc duen l'erra afegida.
Re: Sèries reformades, denominació igual
Posted: Tuesday 28/08/2012 19:57
by Miquel
Guigui wrote:Adolescent barceloní wrote:Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui
), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no?
Oficialment, els 3000 i 4000 reformats tampoc duen l'erra afegida.
Ho haurà confós amb els remolcs, ja que aquests sí que porten la R (ex. R-3304).
Adolescent barceloní wrote:Una idea: i no podrien pintar els S500 de la L11 amb el mateix esquema de colors que els 3000R/4000R? Per unificar esquema de colors, vaja...
Espero que això ho hagis dit de broma....
Re: Sèries reformades, denominació igual
Posted: Wednesday 29/08/2012 9:59
by Adolescent barceloní
Miquel wrote:Adolescent barceloní wrote:Una idea: i no podrien pintar els S500 de la L11 amb el mateix esquema de colors que els 3000R/4000R? Per unificar esquema de colors, vaja...
Espero que això ho hagis dit de broma....
No; per què ho dius?
L11 completament automatitzada?
Posted: Wednesday 29/08/2012 18:20
by Renfe445
Dos preguntes: De Casa de l'Aigua a Trinitat Nova va sol el tren? I ja han tret la cabina?
Re: Sèries reformades, denominació igual
Posted: Wednesday 29/08/2012 18:28
by Miquel
Adolescent barceloní wrote:Miquel wrote:Adolescent barceloní wrote:Una idea: i no podrien pintar els S500 de la L11 amb el mateix esquema de colors que els 3000R/4000R? Per unificar esquema de colors, vaja...
Espero que això ho hagis dit de broma....
No; per què ho dius?
Diguem-ne que per gustos els colors, jo considero que el blanc els hi fa molt de goig (Sempre que van nets).
Renfe445 wrote:Dos preguntes: De Casa de l'Aigua a Trinitat Nova va sol el tren? I ja han tret la cabina?
Suposo que segueix amb l'ATO, però independentment del mode de conducció, les cabines no es poden retirar.
Re: Sèries reformades, denominació igual
Posted: Wednesday 29/08/2012 19:21
by Adolescent barceloní
Renfe445 wrote:Dos preguntes: De Casa de l'Aigua a Trinitat Nova va sol el tren? I ja han tret la cabina?
Suposo que segueix amb l'ATO, però independentment del mode de conducció, les cabines no es poden retirar.[/quote]
En ATC no pot anar encara perquè no han posat mampares. Oi?
Re: Sèries reformades, denominació igual
Posted: Wednesday 29/08/2012 19:46
by Miquel
Adolescent barceloní wrote:Renfe445 wrote:Dos preguntes: De Casa de l'Aigua a Trinitat Nova va sol el tren? I ja han tret la cabina?
Suposo que segueix amb l'ATO, però independentment del mode de conducció, les cabines no es poden retirar.
En ATC no pot anar encara perquè no han posat mampares. Oi?[/quote]
En principi s'hauria de poder anar en mode ATC fins Trinitat Nova, ja que a l'espai d'estacionament dels 500 estan instal·lades les balises per detectar presència a la zona de vies, ara, o encara les proven o a Can TMB no s'en fien totalment del sistema.
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Wednesday 29/08/2012 20:34
by Renfe445
Quina pena que no es poguessin retirar les cabines quan sigui tot automàtic.
També podrien ficar un simulador de portes d'andana, si cal.
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Wednesday 29/08/2012 20:48
by Miquel
Renfe445 wrote:També podrien ficar un simulador de portes d'andana, si cal.
Perdó?
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 31/08/2012 13:25
by UT596001
Renfe445 wrote:Quina pena que no es poguessin retirar les cabines quan sigui tot automàtic.
Doncs jo penso que cal conservar-les per si de cas, no sigui cas que es repeteixi el lamentable
show de les línies 9 i 10 de fa dos estius...
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 31/08/2012 18:50
by Renfe445
UT596001 wrote:Renfe445 wrote:Quina pena que no es poguessin retirar les cabines quan sigui tot automàtic.
Doncs jo penso que cal conservar-les per si de cas, no sigui cas que es repeteixi el lamentable
show de les línies 9 i 10 de fa dos estius...
M'he equivocat
volia dir que es podria amagar.
Amagar en lloc de retirar?
Posted: Friday 31/08/2012 19:18
by Guigui
I com s'amaguen unes cabines?
Re: Amagar en lloc de retirar?
Posted: Friday 31/08/2012 19:23
by Renfe445
Guigui wrote:I com s'amaguen unes cabines?
Ah, no sé.
Disculpeu, tampoc volia dir amagar.
Volia dir que no podem gaudir d'una visió frontal com a la L9, quina
Re: Amagar en lloc de retirar?
Posted: Friday 31/08/2012 21:35
by Miquel
Renfe445 wrote:Guigui wrote:I com s'amaguen unes cabines?
Ah, no sé.
Disculpeu, tampoc volia dir amagar.
Volia dir que no podem gaudir d'una visió frontal com a la L9, quina
No se si saps que les portes d'accés a la cabina tenen vidre, i es pot veure perfectament el túnel. Les cabines són totalment necessàries per accedir a qualsevol lloc fora de la via general de la L11.
Re: Amagar en lloc de retirar?
Posted: Friday 31/08/2012 22:13
by Renfe445
Miquel wrote:Renfe445 wrote:Guigui wrote:I com s'amaguen unes cabines?
Ah, no sé.
Disculpeu, tampoc volia dir amagar.
Volia dir que no podem gaudir d'una visió frontal com a la L9, quina
No se si saps que les portes d'accés a la cabina tenen vidre, i es pot veure perfectament el túnel. Les cabines són totalment necessàries per accedir a qualsevol lloc fora de la via general de la L11.
Sí ja ho sabia, però crec que dóna una mica de vergonya estar amb la cara enganxada a la porta.
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 07/09/2012 23:43
by raulitinbcn
Crec que a les 500 la porta d'acces a la cabina té una finestra i es veu la via, no se si està desde el principi o no (Només he anat dues vegades a la linia, l'ultima abans d'aquest estiu)
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Saturday 08/09/2012 8:51
by Adolescent barceloní
raulitinbcn wrote:Crec que a les 500 la porta d'acces a la cabina té una finestra i es veu la via
Efectivament, els trens de la L11 tenen a la porta d'accés a la cabina una finestreta. Dona "corte" estar enganxat al vidre però...