30 cargols "oblidats" en el manteniment d'un jumbo d'AF
Posted: Friday 25/11/2011 12:10
Un avió d'Air France vola sense 30 cargols, després de passar una revisió
L'avió ha volat tres dies abans que un mecànic s'adonés de l'error de manteniment. Els cargols subjectaven una peça de recobriment de l'ala dreta, i un portaveu de l'empresa assegura que no s'ha posat en perill la seguertat dels passatgers
AFP
Actualitzada el 25/11/2011 11:10
Un avió de la companyia Air France, que acabava de la passar una revisió tècnica a la Xina, va haver d'aturar-se a Boston després que un mecànic s'adonés que mancaven 30 cargols en una peça de recobriment de l'ala dreta, segons s'ha sabut ara. De fet, l'avió va volar tres dies abans que es detectés que hi faltaven els cargols.
Un portaveu de l'empresa, que ha confirmat l'incident, ha assegurat que s'ha obert una investigació interna per aclarir els fets, tot i que ha subratllat que “en cap moment” s'ha posat en perill la seguretat dels passatgers: la part en qüestió “realitza una funció de cobertura”.
Fonts sindicals han lamentat l'error de manteniment, i han recordat que es tracta del segon cas en un any de diferència. L'any passat un Boeing 747-400 també va ser retingut després d'haver passat una revisió a la Xina, degut a que algunes parets de l'avió havien sigut pintades amb pintura inflamable. L'avió va arribar a volar durant tres setmanes.
L'avió ha volat tres dies abans que un mecànic s'adonés de l'error de manteniment. Els cargols subjectaven una peça de recobriment de l'ala dreta, i un portaveu de l'empresa assegura que no s'ha posat en perill la seguertat dels passatgers
AFP
Actualitzada el 25/11/2011 11:10
Un avió de la companyia Air France, que acabava de la passar una revisió tècnica a la Xina, va haver d'aturar-se a Boston després que un mecànic s'adonés que mancaven 30 cargols en una peça de recobriment de l'ala dreta, segons s'ha sabut ara. De fet, l'avió va volar tres dies abans que es detectés que hi faltaven els cargols.
Un portaveu de l'empresa, que ha confirmat l'incident, ha assegurat que s'ha obert una investigació interna per aclarir els fets, tot i que ha subratllat que “en cap moment” s'ha posat en perill la seguretat dels passatgers: la part en qüestió “realitza una funció de cobertura”.
Fonts sindicals han lamentat l'error de manteniment, i han recordat que es tracta del segon cas en un any de diferència. L'any passat un Boeing 747-400 també va ser retingut després d'haver passat una revisió a la Xina, degut a que algunes parets de l'avió havien sigut pintades amb pintura inflamable. L'avió va arribar a volar durant tres setmanes.