A Viena s'està treballant en un projecte empresarial per a oferir àpats a bord d'un tramvia dels anys 60 cedit per l'empresa municipal de transports. El preu serien 80 euros per persona i la durada seria de dues hores, passant pels monuments més importants de Viena (sempre que es trobin connectats a la xarxa de tramvia, com és en la majoria dels casos).
Més informació (en alemany) a http://derstandard.at/1323222460382/Spe ... rassenbahn
Projecte de tramvia-restaurant a Viena
- Guigui
- Administrador
Projecte de tramvia-restaurant a Viena
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
Re: Projecte de tramvia-restaurant a Viena
Jo els pagaria de grat! Llàstima que aquí ja no tinguem xarxa de tramvies com aquesta, i que encara que fos així, iniciatives com aquesta es veurien truncades per les companyies que de ben segur dirien que aquesta iniciativa està en contraposició d'un bon servei regular de transport.
M'encanten els Bim, Però la notícia diu que els pintaran de colors negre i daurat, i personalment m'agraden vermells. Si no m'equivoco diu que un Bim es pot aconseguir per 10.000€... suposo que els tramvies de Viena encara en deuen tenir un punt per posar aquest preu tan baix.
M'encanten els Bim, Però la notícia diu que els pintaran de colors negre i daurat, i personalment m'agraden vermells. Si no m'equivoco diu que un Bim es pot aconseguir per 10.000€... suposo que els tramvies de Viena encara en deuen tenir un punt per posar aquest preu tan baix.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
Colors
Com que es tracta d'una iniciativa privada, suposo que ho volen diferenciar dels tramvies de les Wiener Linien. Per altra banda, negre i daurat eren els colors dels Habsburg, i no oblidem que Àustria, i en especial Viena, viu molt del seu passat decimonònic.Lluita1714 wrote:M'encanten els Bim, Però la notícia diu que els pintaran de colors negre i daurat, i personalment m'agraden vermells.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.