Catastròfica baixada de documents de la web d'ATM
-
- N9
Catastròfica baixada de documents de la web d'ATM
No sé si algú de vosaltres hoha intentat recentment però si es vol baixar documents pdf de la web d'ATM ja pot preparar-se unes bones cerveses i paciència perquè, la baixada implica la visualització amb el doble de temps o més que la baixada directa que hi havia abans, segons l'ATM això millorava la cerca i no sé quina història més, un desastre.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Catastròfica baixada de documents de la web d'ATM
Estic d'acord en què el sistema anterior era més còmode, però no sé si has vist que, encara que més que res sigui útil per documents llargs, a baix a l'esquerra encara hi ha un botó que et permet baixar l'arxiu PDF com abans: "Guardar páginas" es diu el botó, al meu ordinador.
Espero que et serveixi, salut!
Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
-
- N9
Sí, després de tornar-lo a visualitzar, més una eternitat baixant-lo.pcongre wrote:Estic d'acord en què el sistema anterior era més còmode, però no sé si has vist que, encara que més que res sigui útil per documents llargs, a baix a l'esquerra encara hi ha un botó que et permet baixar l'arxiu PDF com abans: "Guardar páginas" es diu el botó, al meu ordinador.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
Voldràs dir "butó", no? Si més no, per l'ATM és butó i no botó...pcongre wrote:"Guardar páginas" es diu el botó, al meu ordinador.