Page 1 of 1

Reclamacions als organismes competents de transport

Posted: Monday 20/08/2012 11:51
by Adolescent barceloní
Inicio aquest nou fil per tal que cadascun dels foraires poguem deixar, ordenadament i educadament, la nostra reclamació per a l'ATM o qualsevol operador de transport. Ara sí, han de ser fonamentades, han de tenir sentit.

Format

Posted: Monday 20/08/2012 11:52
by Guigui
Addicionalment, proposo que el text de les reclamacions que es vulgui formular, vagi enquadrat amb l'opció del botó "quad=".

Les reclamacions del fil d'on ve tot això

Posted: Monday 20/08/2012 11:56
by Adolescent barceloní
• Que a les parades surtin totes les línies senceres i amb l’itinerari (com fa TMB), i mantinguin les marquesines actualitzades (plànols de metro, etc).

• Que al metro i als panells dels busos de TMB posin els enllaços amb els busos de TUSGSAL i altres operadors. Així com TUSGSAL o BaixBus sí que mencionen a TMB, aquest no ho fa amb cap operadora, de fet als autobusos no anuncien ni els FGC ni Rodalies ni altres operadors. TMB no és única.

• Que les reclamacions que es manin als diferents operadors no siguin enviades a la Paperera de Reciclatge i contestin bé, sense embuts ni mentides ni rotllos que no es creu ningú.

• Que si l’Administració diu que una obra estarà acabada en X anys, que aquesta s’encarregui de que sigui veritat. I si no se sap quan s’acabarà l’obra, que facin el favor de dir la veritat.

• A poder ser, transparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB, FGC, Rodalies i altres operadors públics es gasten els diners; un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té cadascun.

• Justificar la poca despesa en il·luminació i ventilació d’algunes estacions de Metro o FGC, i millorar aquests dos aspectes quan sigui possible

• Posar més Centres d’Atenció al Client, mínim un a cada població on cada operador hi té presència.

• Que si una targeta falla en una validadora de TMB te la puguin canviar a qualsevol oficina d’FGC o Rodalies i no haver d’anar al Centre d’Atenció al Client de TMB.
Adolescent barceloní

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Posted: Monday 20/08/2012 12:28
by raulitinbcn
Jo dic això seguent:
-Que l'ATM existeixi pels problemes dels usuaris i no només per xupar € € € , surtir a les targetes i fer plans de linies de metros que fins al 2102 no s'acabaran fent
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Posted: Monday 20/08/2012 13:55
by oriolp13
Quan dius manar et refereixes a enviar??? :? :roll:

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Posted: Monday 20/08/2012 14:42
by Adolescent barceloní
oriolp13 wrote:Quan dius manar et refereixes a enviar??? :? :roll:
Sí, vull dir "enviar".

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Posted: Monday 20/08/2012 14:58
by metring
Amb aquest títol, sembla que sigui per a que els usuaris reclamin pel fòrum :x

Les formes

Posted: Monday 20/08/2012 15:26
by Guigui
raulitinbcn wrote:Jo dic això seguent:
-Que l'ATM existeixi pels problemes dels usuaris i no només per xupar € € € , surtir a les targetes i fer plans de linies de metros que fins al 2102 no s'acabaran fent
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat
Dit així, segur que no en faran ni cas.

Canvi de títol

Posted: Monday 20/08/2012 15:28
by Guigui
metring wrote:Amb aquest títol, sembla que sigui per a que els usuaris reclamin pel fòrum :x
Cert, l'he canviat per fer-lo més entenedor.

Re: Reclamacions als organismes competents de transport

Posted: Monday 20/08/2012 16:03
by Lluita1714
L'ATM la trobo extremadament transparent i oberta. L'únic que demanaria és que FGC i TMB (Renfe, en tant que serà privada, no se li pot dir res), facin publicacions anuals o trimestrals, amb un resum de la seva comptabilitat, justificant les despeses que van fora de la seva competència esencial, i resumint el seu transport de passatgers i mercaderies, així com comsum d'energies desglossades pel seu orígen. L'objectiu ha de ser que millori l'esforç de les companyies de transport per l'ús d'energies renovables així com l'optimització de la despesa, i l'augment dels ingressos de fonts com la publicitat.

Això seria l'únic que demanaria, però això, com a proposta, ha d'anar pel Parlament de Catalunya i se li pot enviar als partits polítics més actius en mocions, com Solidaritat, ja que, si no es regula amb una llei, aquesta proposta trigarà cinc segons a anar de la bústia d'entrada a la paperera de reciclatge de les companyies citades.

Re: Reclamacions als organismes competents de transport

Posted: Monday 20/08/2012 17:02
by Adolescent barceloní
Lluita1714 wrote:Això seria l'únic que demanaria, però això, com a proposta, ha d'anar pel Parlament de Catalunya i se li pot enviar als partits polítics més actius en mocions, com Solidaritat, ja que, si no es regula amb una llei, aquesta proposta trigarà cinc segons a anar de la bústia d'entrada a la paperera de reciclatge de les companyies citades.
Bé, tu mateix podries enviar-lis un correu electrònic i a veure com es desenvolupa la cosa... A no ser que els partits polítics també abusin de la paperera de reciclatge...

Per cert, una altra reclamació per part meva:
- Que, a poder ser, no pugin més de preu les targetes multiviatge ni els bitllets senzills de les diferents empreses operadores ja que com més cares siguin més passatgers perdran les companyies i més dèficit tindran.

Re: Reclamacions als organismes competents de transport

Posted: Monday 20/08/2012 17:06
by Lluita1714
Qui es mou en transport públic és perquè no té cap altre remei. La pèrdua de passatgers és per l'atur del país, no pels preus. Tampoc seriem els primers en demanar-ho, ni els primers que ignorin.

Més tard redactaré una carta que enviaré a Solidaritat, i ja veuré si algun altre partit s'hi interessa.