Japó - línies clausurades
Posted: Monday 10/09/2012 15:35
Encara que no ho parega al Japó també tanquen línies de tren. És així de trist però al seu favor direm que la via no la desmunten de tal forma que en algunes ocasiones un altra companyia l'ha comprat i l'ha tornat a posar en funcionament.
Al març de 2012 va tancar la línia Yashiro de 24 km després de 90 anys en servei. La línia Yashiro forma part del Nagano Electric Railway (Nagaden per Nagano Dentetsu en japonès). http://en.wikipedia.org/wiki/Nagano_Electric_Railway
Nagaden operava la línia principal Nagano Line entre Nagano — Suzaka — Shinshū-Nakano — Yudanaka (50km). Des de Suzaka partia la desapareguda línia fins Yashiro. La xarxa formava una mena d'Y.
D'acord amb la Wikipedia Nagaden és una companyia privada amb tota la xarxa de via estreta electrificada. Els trens que operen són alguns dels expressos reformats comprats a altres companyies com ara Odakyu o JR East.
A la línia en qüestió operava tot en trens de dos cotxes en servei local (para a totes les estacions). Els trens anaven i tornaven de Yashiro a Suzaka sense entrar en l'altra línia de la companyia.
A continuació un parell de vídeos d'aficionats de trens fets amb molta estima. En el primer un muntatge musical molt sentit amb tots els trens de la companyia. Ignoro si l'aparició dels ex-Narita Express i altres trens no commuter obeïxen a alguna circulació especial en homenatge. En tot cas unes imatges de postal.
Al març de 2012 va tancar la línia Yashiro de 24 km després de 90 anys en servei. La línia Yashiro forma part del Nagano Electric Railway (Nagaden per Nagano Dentetsu en japonès). http://en.wikipedia.org/wiki/Nagano_Electric_Railway
Nagaden operava la línia principal Nagano Line entre Nagano — Suzaka — Shinshū-Nakano — Yudanaka (50km). Des de Suzaka partia la desapareguda línia fins Yashiro. La xarxa formava una mena d'Y.
D'acord amb la Wikipedia Nagaden és una companyia privada amb tota la xarxa de via estreta electrificada. Els trens que operen són alguns dels expressos reformats comprats a altres companyies com ara Odakyu o JR East.
A la línia en qüestió operava tot en trens de dos cotxes en servei local (para a totes les estacions). Els trens anaven i tornaven de Yashiro a Suzaka sense entrar en l'altra línia de la companyia.
A continuació un parell de vídeos d'aficionats de trens fets amb molta estima. En el primer un muntatge musical molt sentit amb tots els trens de la companyia. Ignoro si l'aparició dels ex-Narita Express i altres trens no commuter obeïxen a alguna circulació especial en homenatge. En tot cas unes imatges de postal.