FGC fa servir passamans com a suport publicitari
Posted: Wednesday 05/12/2012 19:51
Apart de tot, no se'n diu baranes?
http://www.fgc.cat/cat/premsa.asp#nota0
FGC utilitzarà els passamans de les escales mecàniques com a suport publicitari
• Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya serà la primera operadora de l’Estat
espanyol que utilitzarà aquest mitjà per fer publicitat
• D’aquesta manera es vol augmentar els ingressos propis i contribuir a alleugerir
la despesa pública del Govern
Barcelona, 5 de desembre de 2012
Des d’avui, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya és la primera operadora de
ferrocarrils de l’Estat que utilitzarà els passamans de les escales mecàniques com a
suport publicitari. Aquesta innovadora tecnologia, desenvolupada per l’austríaca AD
Roller, proporcionarà a l’empresa pública noves fonts de finançament propi que
permetran ampliar l’índex de cobertura.
Aquest suport publicitari es pot veure a països com ara la Xina, on és pràctica habitual.
D’aquesta manera, FGC se significa de nou com a pionera a l’hora de desenvolupar
estratègies publicitàries que permetin obtenir ingressos no ferroviaris i contribuir
d’aquesta manera a alleugerir la despesa pública. Altres iniciatives endegades amb
aquesta finalitat han estat el primer supermercat virtual a l’estació de Sarrià o la
descàrrega gratuïta de capítols de llibres amb el Bibliotren, sense precedents.
Comunicació
http://www.fgc.cat/cat/premsa.asp#nota0
FGC utilitzarà els passamans de les escales mecàniques com a suport publicitari
• Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya serà la primera operadora de l’Estat
espanyol que utilitzarà aquest mitjà per fer publicitat
• D’aquesta manera es vol augmentar els ingressos propis i contribuir a alleugerir
la despesa pública del Govern
Barcelona, 5 de desembre de 2012
Des d’avui, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya és la primera operadora de
ferrocarrils de l’Estat que utilitzarà els passamans de les escales mecàniques com a
suport publicitari. Aquesta innovadora tecnologia, desenvolupada per l’austríaca AD
Roller, proporcionarà a l’empresa pública noves fonts de finançament propi que
permetran ampliar l’índex de cobertura.
Aquest suport publicitari es pot veure a països com ara la Xina, on és pràctica habitual.
D’aquesta manera, FGC se significa de nou com a pionera a l’hora de desenvolupar
estratègies publicitàries que permetin obtenir ingressos no ferroviaris i contribuir
d’aquesta manera a alleugerir la despesa pública. Altres iniciatives endegades amb
aquesta finalitat han estat el primer supermercat virtual a l’estació de Sarrià o la
descàrrega gratuïta de capítols de llibres amb el Bibliotren, sense precedents.
Comunicació