Algú sap la contrasenya de l'arxiu protegit del planol del Nitbus de l'AMB? Me'l vull imprimir per tenir-lo a mà per quan surti de nit dies no dissabte (pel tema metro bàsicament) i es veu molt petit en un DIN-A4 i m'agradaria dividir-lo a l'hora d'imprimir. Clar i al ser arxiu protegit poc més es pot fer que imprimir tal cual.
O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.
Contrasenya arxiu Planol Nitbus
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Contrasenya arxiu Planol Nitbus
Jo he obert el plànol amb un programa editor de PDF's i l'he guardat treient-li totes les restriccions. El programa en si es diu Cad-Kas PDF Editor.albert28 wrote:Algú sap la contrasenya de l'arxiu protegit del planol del Nitbus de l'AMB? Me'l vull imprimir per tenir-lo a mà per quan surti de nit dies no dissabte (pel tema metro bàsicament) i es veu molt petit en un DIN-A4 i m'agradaria dividir-lo a l'hora d'imprimir. Clar i al ser arxiu protegit poc més es pot fer que imprimir tal cual.
O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.
Et passo el plànol "desbloquejat" per privat.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.